Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Anders

Anders

28-10-2013 om 15:57

Conflict met man

Tussen man en mij loopt het al geruime tijd niet goed. Broer/zus, uit elkaar gegroeid, of een ander etiketje.
Ik ga er niet vanuit da tman vreemd gaat maar de laatste twee jaar plant hij vooral voor zichzelf leuke dingen in maar nooit met mij en zelden met ons gezin. In mijn beleving is hij altijd ergens anders met zijn gedachten. Altijd zijn er andere leukere dingen te doen. Dit stompt mij af waardoor er inderdaad ruzies ontstaan. Hij vindt dat ik mij aanstel, ik voel me niet meer dan een hotelmedewerkster.

Gisteren was het de verjaardag van mijn overleden moeder. We hebben het er deze week over gehad. Zondag was voor hem ook een belangrijke dag. Daar zijn we samen naar toe geweest. Hij heeft helemaal niets gezegd over mijn moeder. 's Avonds is de bom ontploft. Ik voel me zo genegeerd, geen intimiteit maar voel ook nul verbinding op welk vlak dan ook. Mijn gevoel komt niet bij hem binnen. Zelfs als ik echt boos wordt doet het hem niets. Hij is nog wel naar het tankstation geweest om een zakje snoep te halen (?). Dat heb ik naar zijn hoofd gegooid. Het maakt me alleen nog woester. En nu heeft hij zoiets van 'het waait wel over'.

Ben ik nu gek? Hoe maak ik duidelijk dat als hij zo doorgaat ik hier echt geen trek meer in heb. Dan ben ik liever helemaal alleen met de kinderen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.