Relaties Relaties

Relaties

Dat ge-app met schoondochter …


MRI

MRI

08-08-2022 om 19:10

Ik denk dat ts heel goed aanvoelt dat dit meer dan vaderlijk warm gedrag is. Zij kent haar partner het beste maar is bang voor jaloers uitgemaakt te worden. Jaloers? Ja inderdaad, en dat is niet gek als je partner zich zo gedraagt. Ik zou het claimen, die jaloezie. 
Wanneer ga je dit eens aankaarten, Zonne? Duurt het al niet te lang?

MRI

MRI

08-08-2022 om 19:15

Oh, en je zegt "

Praten met man heb ik geprobeerd. Hij zegt dan dat hij mijn gevoel begrijpt. Dan stopt het gesprek want ik weet ook niet zo goed wat en óf ik nu eigenlijk iets van een actie van hem wil.'

Nou op het moment dat hij zegt dat hij het begrijpt, kun je toch zeggen: 'dus je begrijpt het maar waarom ga je er dan mee door, als je weet dat ik er ongemakkelijk van word?' Of 'ja begrijpen maar er mee door gaan, daar heb ik niet zoveel aan, wat ga je er aan doen?' 

Begrijpt hij het echt? Of zegt hij dat om het gesprek te stoppen? 

MRI

MRI

08-08-2022 om 20:36

dubbel geplaatst
Bgdrrejnxs53226

Bgdrrejnxs53226

09-08-2022 om 08:16 Topicstarter

Mijn partner begrijpt het niet echt denk ik, hij zegt gewoon datgene waarvan hij geleerd heeft dat het sociaal wenselijk is. Het is van zijn kant niet bedoeld om het gesprek te stoppen. Ik heb het zelf op dat moment niet doorgezet. Dat ga ik nu wel doen, want het duurt inderdaad te lang. Dit weekend hebben we ruimte en tijd voor een goed gesprek. 
Ik wil graag iedereen bedanken voor het meedenken, de adviezen,de kritiek en het begrip wat ik van jullie heb gekregen. Het heeft me geholpen. Ik zal nog een update plaatsen als er iets te melden is. Nogmaals dank allemaal ! 

MRI

MRI

09-08-2022 om 12:43

Sterkte

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.