Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Diamond painting van een vriendin en mij


Mariet schreef op 09-01-2023 om 20:02:

Merci voor de lieve reacties.

Ik ben blij verrast te lezen dat veel mensen hier het dan toch niet in de richting van lesbisch zijn zoeken. Terwijl mijn hele familie en ex dat net wél zouden denken.

Het is verwarrend voor mij.

Dat zou het laatste zijn wat in me opkomt. En als het wel zo is, denk ik er ook niets bij.

Als ik van alle foto's van twee vrouwen die ik zie zou moeten denken dat ze lesbisch zijn, zouden er weinig hetero's meer over zijn. Nog los van dat lesbisch zijn heel normaal is, lijkt het me ook normaal om vriendinnen te hebben, daar leuke dingen mee te doen en foto's te maken.

-knip-

AtonGerion schreef op 20-01-2023 om 13:10:

Ik wil graag geld verdienen met dit

Met diamondpainting? En wat heeft TO daaraan dat jij dat wil, dat is geen antwoord op haar vraag.

Schemerlampje schreef op 21-01-2023 om 09:37:

[..]

Met diamondpainting? En wat heeft TO daaraan dat jij dat wil, dat is geen antwoord op haar vraag.

Hij is gemeld😉

....of zou het ook nog kunnen zijn dat je bang bent dat jij meer van je vriendin houdt  dan zij van jou, dat de vriendschap niet wederzijds genoeg is (altijd mijn angst) En dat een diamondpainting van haar in jouw kamer een te groot gebaar is? Of dat mensen doorgaans alleen foto's van familie in hun huis hangen?

Ik zou het gewoon doen als jouw vriendin het leuk vindt. Sterker nog, ik vind het wel een goed idee (zegt zij die ook niet zoveel met familie heeft . Ik ken overigens wel iemand die een hele fotowand heeft met fotootjes van zowel haar gezin als haar beste vriendinnen.

troelahoep schreef op 23-01-2023 om 10:25:

....of zou het ook nog kunnen zijn dat je bang bent dat jij meer van je vriendin houdt dan zij van jou, dat de vriendschap niet wederzijds genoeg is (altijd mijn angst) En dat een diamondpainting van haar in jouw kamer een te groot gebaar is? Of dat mensen doorgaans alleen foto's van familie in hun huis hangen?

Ik zou het gewoon doen als jouw vriendin het leuk vindt. Sterker nog, ik vind het wel een goed idee (zegt zij die ook niet zoveel met familie heeft . Ik ken overigens wel iemand die een hele fotowand heeft met fotootjes van zowel haar gezin als haar beste vriendinnen.

Dat zou mee kunnen spelen, alleen bepaalt een ander niet wat je in de woonkamer hangt. Sommige mensen houden niet van foto's in de woonkamer en anderen hebben er zoveel dat het net behang is. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.