Relaties

Truus de Mier
21-08-2011 om 21:41
Een oppaskind dat nu volwassen is
Ik zit ergens mee en moest het gewoon even kwijt,
een vroeger oppaskind,toen 11/12 hing altijd al erg aan mijn man(ze zag hem als haar grote broer)
Het gezin bestond uit 5 kinderen(alleenstaande moeder)zij,haar zus en 3 broers maar echt specifiek zij hing dus heel erg aan hem....Moederliefde kreeg ze gewoonweg bijna niet.(uiteindelijk zijn de kinderen geloof ik uit huis geplaatst door Jeugdzorg)
Na verloop van tijd waren wij het een beetje zat steeds ieder weekend op te passen,we hadden zelf nog geen kinderen dus wilden ook wel eens wat leuks doen met elkaar.
En hebben we het contact langzaamaan laten verwateren.
Tot die meid ineens 4 jaar later voor onze deur stond(we hadden inmiddels zelf 2 kinderen,een dreumes en een baby)
Maar lang mocht de pret niet duren,want wederom hing ze weer aan mijn man,waarop ik haar ons huis uit heb gezet.
Sindsdien is er geen contact meer geweest,niet met haar en ook niet met de andere kinderen of de moeder.
Tot we via MSN of Hyves d'r zus vonden(een heel ander type dus)en dat was we leuk en er was chat-contact,maar zij was op dat moment wel bezig via Spoorloos d'r zusje op te sporen en dat is uiteindelijk ook gelukt(2008)en we hebben het filmpje via Youtube mogen bekijken.
Ik had er echt vertrouwen in,en ze was dus inmiddels zelf ook moeder van 2 kinderen en kwam heel volwassen over in het filmpje(ze is getrouwd)
Maar nu komt het,sinds begin dit jaar heeft ze weer contact met mijn man gezocht.
Mijn man en ik zijn inmiddels(als vrienden,we houden gewoon nog steeds van elkaar)wel uit elkaar,maar niet om haar hoor.Ze is zelfs vorige maand met haar man&kinderen bij ons op bezoek geweest.
Om een lang verhaal kort te maken nu,er gaan berichten over en weer op Hyves en zij noemt hem nu 'lekker ding,lieve schat' en zet onder haar berichtjes steeds 'kusjes'.Gelukkig verwijdert hij haar krabbels direct weer.
Ook de tikken die ik heb gelezen zijn walgelijk,die heb ik zelf maar verwijderd(ik wist z'n wachtwoord nog)
Vorige week is dit begonnen(die tikken al eerder)
Ik heb hem gewaarschuwd dat hij beter met haar kan breken,en dat ik het gevoel heb dat ze uit is op meer.
Godzijdank woont ze nu lekker ver weg, dus wat dat betreft maak ik me ook niet zo'n zorgen.
Verder heb ik gewoon geen goed woordje voor haar over en dat heb ik haar ook via Hyves gezegd,over de manier waarop zij hem aanspreekt op Hyves.
Ik weet me hier geen raad mee,hij zegt gewoon van mij te houden en met mij verder te willen.

Maria
24-08-2011 om 16:48
Maar wat is het probleem dan?
"Hij wil met MIJ weer verder,en wil NIKS met d'r"
Nou dan? Dan ben je er toch? waarom er verder nog aandacht aan besteden?

Truus de Mier
24-08-2011 om 21:10
Maria
het probleem is dat ze aan de gang blijft met berichten sturen nu via Facebook.

Maria
24-08-2011 om 21:43
Maar truus
ze stuurt de berichten toch niet aan jou? Maar aan hem en hij wil niks van haar weten. geen probleem dus

Vic
24-08-2011 om 21:50
Zelfs
Nogmaals, je moet het aan je man overlaten. Je zegt dat hij voor jou heeft gekozen, dus zelfs als zij schaars gekleed bij hem voor de deur zou staan hoeft hij haar niet. Of twijfel je daaraan?

Truus de Mier
25-08-2011 om 08:25
Facebook ook opgedoekt
Alle manieren om contact te krijgen met hem via internet zijn nu niet meer mogelijk.
Tenzij ze ineens de kolder krijgt en echte post gaat versturen aan hem,maar dan gaat ie naar de politie toe wegens stalking.
We hebben nog eens uitvoerig gepraat(hij en ik)en hij geeft ook aan er alles aan te willen doen mij bij zich te houden.
Daar gaan we dan ook aan werken.

Rafelkap
25-08-2011 om 10:22
Heeft ze zijn 06, anders kan ze hem nog sms-en? Hoe kan je zijn mobiel in de gaten houden als jullie niet meer samenwonen?
Grappige nick heb je trouwens "Tuutuutuut" van de fabeltjeskrant. Vraag me af of je deze berichtjes wel leest of dat je van je af wil schrijven

Genista
25-08-2011 om 11:15
Sorry hoor...
...maar is je man niet een grote jongen? Laat hem dit zélf oplossen, als het voor hem een probleem is. Laat los, laat los!

Truus de Mier
25-08-2011 om 14:04
Nee,geen 06
die heeft ze niet en ze belt prepaid en heeft zelf niet veel te makken dus.
Idd hij moet zo'n flinke vent zijn en er mee breken,als ie echt weer met me verder wil.
En wat betreft mijn nickname,die kwam als 1e in me op hoor,ik post,zoals velen hier anoniem.

Snuggle's
25-08-2011 om 14:28
Truus
Ik blijf het een wat vreemd verhaal vinden. Al die paniek, Hyves opgezegd, twee dagen erna okk Facebook. Wat schrijft ze dan allemaal wat zo erg is? En heeft hij haar al eens gewezen op de manier van schrijven hoe die bij hem (of vooral jou) overkomt?
Snuggle's

Truus de Mier
25-08-2011 om 15:11
Snuggle's
Het is idd heel vreemd,
zij schreef onder andere op Hyves,'lekker ding' en 'lieve schat'
(ze ziet hem als broer,terwijl er 12 jaar lang geen contact geweest is,ook zo raar)
Hij verwijderde steeds die krabbels van haar.
Op Facebook is ze verder gegaan met berichten met onder andere de vraag waarom hij haar negeert,en of het iets met mij te maken had en dat ze echt niet tussen hem&mij in probeert te komen,maar dat ze zich ook niet zomaar aan de kant laat schuiven :S:S:S
Maar ben er dus achter gekomen dat meneer haar dus wel geantwoord heeft met de mededeling dat ie 't gewoon een beetje druk heeft'
Het is allemaal zo dubbel,hij zegt met mij verder te willen gaan en dat hij voor onze relatie wil vechten,maar anderzijds heb ik het idee dat hij haar niet los wil laten nog.

Snuggle's
25-08-2011 om 15:46
Loslaten
Maar weet je zeker dat hij haar niet los wil laten omdat hij 'verliefde' gevoelens voor haar heeft? Kan het niet zijn dat hij haar misschien in die tijd als zusje zag en een meisje dat erg op hem wilde bouwen en dat hij haar daarom niet kan loslaten? Het hoeft toch helemaal niet te betekenen dat er meer speelt??
Het zal heus wel eens gebeuren, maar ik kan me niet voorstellen dat ik snel verliefd word op iemand die ik als kind al kende.
En nogmaals, lieve schat en lekker ding is geen uitzonderlijke schrijftaal op Hyves.
Snuggle's

Merel
25-08-2011 om 15:48
Onduidelijk
Voor haar is het natuurlijk nu ook nogal onduidelijk. Man doet vaag naar haar en ik snap best dat je je ermee bemoeit, want het komt bedreigend over naar jullie relatie. Als man nou gewoon eens duidelijk naar haar is, en aangeeft dat hij geen contact meer wil, of aangeeft dat hij haar manier van schrijven niet prettig vindt (het woord gebruik van lekker ding en lieve schat bijvoorbeeld) dan weet zij ook waar ze aan toe is.
Ergens denk ik dat man het wel interessant vindt, al die aandacht om zijn persoon (van jou en van haar)
Maar nogmaals, de oplossing van dit 'probleem' ligt toch echt bij hem en kan heel simpel opgelost worden, als hij maar duidelijk communiceert naar haar (wat hij dus niet doet)