Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Chin

Chin

25-02-2023 om 12:52

Een verdomd moeilijk huwelijk!


Ik realiseer me dat ik ervan uit ga dat jullie nu in Nederland wonen (vanwege 'Roompot'), maar ik zie dat dat niet zo hoeft te zijn. Dus dat wordt eventueel een ander verhaal.

Tsjor

MRI

MRI

27-02-2023 om 10:48

goh ja, en dan reageert ts niet meer... na eerst zo'n lang openingsverhaal

Dit huwelijk klinkt zo giftig als maar zijn kan. Ik begrijp ook echt niet dat je haar zoveel kansen hebt gegeven. Ze wilde je doodsteken?! Dan zou ik echt weg zijn hoor.
Ongeacht hoe vervelend haar jeugd was en hoe zwaar haar bagage, het moet ook voor jou en de kinderen leefbaar blijven. Het klinkt sowieso niet alsof ze erg stabiel is. 
Je hebt kinderen met haar gekregen, neem in ieder geval voor hen je verantwoordelijkheid. Ver weg verhuizen en omgang wordt lastig, terwijl ze juist stabiliteit nodig hebben. En nee, dat is er nu thuis niet. 
Hoe jullie als ouders met elkaar omgaan is ook het beeld dat kinderen hebben van een relatie en wat ze als normaal zien. Ik zou jullie situatie niet als zodanig door willen geven aan de kinderen. Ik zou niet willen dat ze in een toekomstige relatie zich gaan gedragen als je vrouw, maar evenmin als jou. Het is niet normaal om een ander zo te behandelen en het is ook niet normaal om jezelf zo te laten behandelen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.