Home » Forum » Eventjes graag jullie mening aub

Eventjes graag jullie mening aub...

1001 berichten / 0 nieuw
Nieuwste reactie
Mari
ja

Ik ben ook wel benieuwd

Ookzo
Hard aan het werk

Nina is heel hard aan het werk. Ze krijgt steeds meer inzicht in haar situatie. Er is veel te doen en ze doet dat. Het is verre van gemakkelijk, maar ze vordert.

Mamase
Fijn

Dat Nina vorderingen maakt. Wens haar maar veel sterkte!

Mari
ja fijn

wens haar sterkte. Hoop ook dat dochter beter in haar vel zit?

OokZo
Bedankt!

Nina vindt het heel fijn dat jullie zo meeleven. Ze zegt: bedankt daarvoor. Ze schrijft zelf liever niet meer op het forum vanwege de eerdere nare reacties en ook wegens eventuele herkenbaarheid.
Mag ik voor de sceptici even melden dat de realiteit nog veel ernstiger bleek te zijn dan ze hier durfde te schrijven? Er is nu hulp en Nina werkt hard. Ik ben trots op haar. Ik geef jullie goede wensen door.

Mari
zo mooi

dat er gewoon hulp via een forum kan komen! Ookzo en andere betrokkenen: ook een pluim voor jullie! Als ik op enige manier kan helpen, zeg het maar en dan geef ik een emailadres. Voor de rest heel veel sterkte voor Nina en dochter. Het gaat vanaf nu beter worden.

Kaaskopje
Fijn om te horen

😊

Larisse
intensief

Het is inderdaad een intensief traject, maar Nina is ontzettend goed bezig. Heeft weer een megastap gezet waar ze trots op mag zijn (wij in elk geval wel).

Het komt allemaal goed.

Lente
Super Nina!

Het verbaast me niet dat de realiteit ernstiger was dan jij durfde te schrijven. En ik snap heel goed dat je het niet wilde schrijven.
Wat fijn dat je via dit forum hulp hebt gevonden, zodat jij kan bouwen aan een betere toekomst.
En complimenten dat jij grote stappen zet!

Forumbeheer Oud...
Draadje wordt gesloten

Beste forumdeelnemers,

het magische getal van de 1000 berichten is weer bereikt. Om technische redenen moet een draad dan gesloten worden.
Uiteraard zijn jullie van harte welkom om een nieuwe draad te starten.
Met vriendelijke groet,

Heidi Sour
Forumbeheer Ouders Online

Pagina's

Onderwerp gesloten