Relaties Relaties

Relaties

Feestdagen

Dit is misschien nog ver weg of ver uit zicht maar voor mij is dit belangrijk en dit zijn feestdagen. Ik heb jaren alleen de feestdagen door gebracht, daar om is dit zo belangrijk voor mij. Ik ben nu al meer of een half jaar samen met mijn vriendin(moeder van 2 kids 10 en 4). En ik heb al eens een de vraag gesteld hoe ze het ziet voor de feestdagen. Waarop zei antwoordde “ik zal mijn ex zijn familie niet zo maar links laten liggen zij hebben veel gedaan voor mij en ik ook voor hun, ik wil niet dat de kids hun moeten afvragen waarom zij dan niet naar die ene grootouders moeten/mogen en niet mee mogen naar de andere grootouders”. Waarop ik dan gewoon mijn mening en gevoel heb geuit er over dat ik dit raar en niet oke vind moest zei feest dagen door brengen met haar ex partner en zijn familie in plaats van met mij en mijn familie. Waarop haar reactie was dan ik wil geen drama en wil nog niet dat de kids hun die vragen moeten stellen. 
Mijn vriendin is als vriendschap uit een gegaan omdat de liefde er niet meer was tussen haar en de vader van de kinderen 
Mijn vraag nu is wat vinden jullie hier van ? 

ik zou dit ook zo doen voor de kinderen. Het is nog steeds hun vader en het zijn nog steeds hun grootouders. Een scheiding is al moeilijk genoeg voor de kinderen. Als je dit soort dingen niet wilt, kun je beter een vriendin nemen zonder kinderen. Wil je met haar verder, dan zul je ermee moeten leven dat de kinderen al een vader hebben en daar samen met je vriendin een weg in vinden. Jaloers doen en het moeilijk maken voor hen, helpt niet. Misschien kunnen jullie met oud en nieuw naar jouw ouders. En dan volgend jaar een andere verdeling. Met oud en nieuw erbij zijn er 3 feestdagen.

Pas een half jaar samen en nu al moeilijk gaan doen over dit soort zaken? Waarbij je jezelf belangrijker vindt dan twee jonge kinderen die net een scheiding hebben doorgemaakt? Ik denk dat jullie de kerst niet eens halen

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.