Relaties Relaties

Relaties

Redjerelatie

Redjerelatie

10-11-2009 om 13:31

Gezocht: stellen die hun relatie willen redden

Betaald bericht

Gaat er bij jullie geen dag voorbij zonder knallende ruzie? Of is het juist angstvallig stil?
Is jullie passionele, liefdevolle relatie veranderd in een grauwe sleur? Overwegen jullie weleens om uit elkaar te gaan?

Voor een nieuw tv-programma van de EO zijn wij op zoek naar stellen die er samen niet meer uitkomen, maar die hun relatie of huwelijk nog een laatste kans willen geven. Onder begeleiding van een relatietherapeut gaat het stel enige tijd gescheiden van elkaar leven om erachter te komen wat er nu eigenlijk precies is misgegaan. En nog belangrijker, wat nodig is om er samen weer bovenop te komen. 40 dagen zonder elkaar, in de hoop daarna voor altijd samen te zijn....

Herken jij jezelf in deze situatie of ken je een stel waarvoor dit een uitgelezen kans zou kunnen zijn, stuur dan nu vrijblijvend een mail naar de redactie, [email protected].

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
krin

krin

10-11-2009 om 13:45

Ik blijf erbij:

Ieks.
En wat is dat toch met die veertig dagen? Iets met een woestijn, zeker?
Nou ja. Veel succes. Mopperde zij.

tonny

tonny

10-11-2009 om 14:03

40 dagen

ja, dat klopt, 40 dagen is een symbolisch getal. Een getal van inkeer, zuivering, toewijding, zoeken naar inzicht, dat soort dingen.

tonny

krin

krin

10-11-2009 om 14:15

Hmm

Tonny: "ja, dat klopt, 40 dagen is een symbolisch getal. Een getal van inkeer, zuivering, toewijding, zoeken naar inzicht, dat soort dingen."
Aha. Zoiets vermoedde ik al. Dank je Tonny. Maar wat vind jij nou van zo'n plan? Ik heb de neiging de programmamakers veertig dagen apart te zetten in de hoop op inkeer, zuivering, toewijding en inzicht, maar ja. Sinds Big Brother ben ik geloof een oude zemelaar geworden als het om tv-concepten gaat. Ik snap het niet meer.

tonny

tonny

10-11-2009 om 16:32

Sja

het zou prachtig zijn door dit programma mensen ertoe worden gebracht zich in te zetten voor een tanende relatie en dat het aantal instortende relaties zou dalen - da's een nobel streven, want hoe het nu gaat in onze samenleving... Het leven wordt steeds gecompliceerder.

Maar al die emotieTV, nee, die heb ik nou wel gehad hoor...

Dus ik zemel lekker met je mee!

tonny

Van de forumbeheerder

Van de forumbeheerder

12-11-2009 om 22:52

Berichten verwijderd

Over de (on)wenselijkheid van dit soort oproepen op het Forum.

Forumbeheer Ouders Online

Redjerelatie

Redjerelatie

17-11-2009 om 14:48

Tv-programma

Beste forumgebruikers,

Ik snap dat er een hoop mensen sceptisch zijn over wat wij gaan doen. Maar wij hopen echt dat er mensen geholpen gaan worden door ons programma. En voor de mensen die geen zin hebben in emo-tv: er zit een knop op je tv!

Mocht je geinteresseerd zijn in ons programma, schroom dan alsjeblief niet om te mailen! [email protected].

Met vriendelijke groet,

Laura Witbraad

Merel

Merel

25-11-2009 om 15:09

Kinderen

Ik vind het wel een mooie gedachte, die veertig dagen zonder elkaar - om m'n relatie te redden.
Maar wat doet de redactie als stellen kinderen hebben? Want ik kan geen veertig dagen zonder mijn meisjes.

Merel.

Ego

Ego

25-11-2009 om 23:35

Merel

Ik denk niet dat 40 dagen zonder elkaar ook 40 dagen zonder kinderen betekent. Als je gaat scheiden ben je parttime zonder de kinderen en niet altijd. En wie zou er zo'n lange periode op moeten passen?
Ik vind de gedachte wel mooi maar het zou voor ons niet werken. Ik denk dat ik na 40 dagen relationele rust heel zeker weet dat ik nooit meer met mijn man in 1 huis wil wonen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.