Relaties Relaties

Relaties

muurbloem

muurbloem

10-06-2011 om 13:09

Heb het helemaal gehad:((

Idd heb het helemaal gehad met mijn schoonvader, die naast ons woont( ouderlijk huis van mijn man)
Ben de aaneenschakeling van leugens, zwartmakerij helemaal zat etc etc. kan helaas niet uitwijden omdat ook bekenden hier wel eens posten/ lezen.
Daarnaast kan hij ook erg vriendelijk zijn, zodat je ongemerkt weer dichterbij komt, en even later wordt je weer voor joker gezet, of weer met akelige leugens geconfronteerd1
Heb nu besloten naar een uitbarsting mijnerzijds( betreft dierenleed)om de dierenarts te bellen voor euthanisie, wat hij absoluut niet nodig vond, zoals zo vaak in het verleden, om het contact te verbreken, maar weet gewoon niet hoe ik moet handelen, wil mijn 2 zoontjes niet verbieden om naar opa te gaan, maar ik wil hem ook absoluut niet meer spreken, ook uit zelfbescherming, teleurstelling, boosheid!
Mijn man heeft ook vaak moeite met zijn vader, maar hij bewaard liever de goede vrede en trekt er zich niet zo gek veel van aan( het is per slot van rekening ook zijn vader, waar hij ook wel goede herinneringen aan heeft, hij vind ook dat het liegen van pa zijn 2de natuur is geworden, ach ja, als het af en toe om een leugen gaat, altijd krijgt een ander de schuld, hij komt altijd als "de lieve goede man uit de bus"die alle kosten hier betaald, nou aan mijn hoela!
Hoe kan ik hier het beste mee omgaan, verhuizen is geen optie, evenals schoonpapa laten verhuizen ( de woning is overigens van mijn man, dus wij betalen de hypotheek)
Het liefst zou ik soms weer naar mijn woonplaats teruggaan in Arnhem, maar ik hou van mijn gezin,uitpraten of een goed gesprek is gedoemd tot mislukking met schoonvader, alles wordt bij hoog en laag ontkend, heeft wel wat van een pathologisch leugenaar weg, alleen het eigenbelang, maar ik ben er helemaal klaar mee
Graag advies of misschien wel herkenning, alvast bedankt! Muurbloem

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Muurbloem,

geen advies voor je, maar wel een opmerking...ik ken jou niet, maar als ik je wel zou kennen zou ik je verhaal met de details die je hier zo neerschrijft onmiddellijk aan jou koppelen. Dus als je al weet dat er bekenden van je meelezen en je wilt (zoals je zelf schrijft) niet herkend worden......dan zou ik forumbeheer vragenb dit bericht te verwijderen & een veel neutraler bericht terug te zetten. Maak je ook even een schoonmoeder vna je schoonvader, noem je geen plaatsnamen, geen details over huisdieren, zeg je dat ie 2 straten verderop woont, en geef je geen details over wie de hypotheek betaalt. Lijkt me wel zo verstandig....

Muurbloem

Muurbloem

10-06-2011 om 14:12

Ingridt

Snap wat je bedoeld, tis goed zo

Waarom woon je in vredesnaam naast elkaar?

Dat is gewoon te close.

Hoezo is verhuizen van een van twee geen optie?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.