Relaties Relaties

Relaties

Heftig Echtgenote gaat vreemd

Heftig

Mijn vrouw is verliefd......

Ik ben er achter gekomen dat mijn vrouw allerlei geile berichtjes met een collega aan het delen was...dit al 4 maanden lang nu...na 4x haar belofte dat ze echt ging stoppen omdat ze mijn niet kan missen. Heeft ze nu echt voor mij gekozen zegt ze...ik vind het zo moeilijk te geloven...maar wil dat zo graag!...ze zegt dat ze verliefd is op hem...maar wel voor mij te willen gaan...zij is zijn leidinggevende en ziet hem op het werk dus altijd.

Wat heel lastig is voor mij is dat ik alles gelezen heb (wat zij gedeeltelijk weet) en dus ook al haar giga toewijding in haar verliefdheid naar hem toe.

zij zegt ons 100% een kans te willen geven omdat ik de meest fantastische vent ben...pffff Maar ze wil niet van baan veranderen...terwijl ik juist denk...wat nou!...hoe kan je ons 100% een kans geven als jij hem blijft zien...
Ik weet het niet meer...wie wel?

Inderdaad heftig

En dan heeft ze ook nog eens een hiërarchische band met hem, wat het ook nog eens delicaat maakt; waar zit haar verstand toch. Iedereen kan eens verliefd worden, maar als je in een relatie zit, moet je daar verstandig mee omgaan, en dat is hier absoluut niet het geval.

Ik denk ook dat één van de twee ginder zou moeten vertrekken, om jou relatie te redden. Als ze dat niet wil, dan is de kans groot dat er vroeg of laat toch 'iets gebeurd' en zoniet, dan blijft deze dreiging wel, en dat gaat jullie relatie helemaal om zeep helpen.

Ik weet niet hoe lang jullie al samen zijn en of er kinderen in het spel zijn, maar als je graag wil samen blijven, denk ik niet dat je veel anders kan doen dan afwachten en de band met jouw vrouw proberen aan te halen.

Toyboy

Weet die ondergeschikte collega dat ze hem ergens gebruikt als fantasie omdat ze geile berichtjes aan hem stuurt maar jou de perfecte man vindt, ( om welke reden dan ook..)?
Zou een man dat fijn vinden?
Wie weet, heeft hij een vriendin die dat niet fijn zou vinden!

Wie weet, wilt je vrouw dat je voor haar ‘vecht’ ipv afwachtend toekijken, terwijl ze weet dat je ervan weet.

Dat ze haar baan niet wilt opgeven, is te begrijpen. Helemaaal als het een leidinggevende functie is en goed betaalt. Je taktiek kan ook gericht zijn op hem; hem het gevoel bezorgen een gespannen werkrelatie te hebben waarin hij haar ‘ speeltje’ is, een man met eigenwaarde zal haar laten voelen, niet te willen dienen als vermaak.

Er is dus genoeg wat je kan doen om die verliefdheid te stoppen. En als je vrouw zich voor schut voelt gaan, dan zeg je dat je geen ander tolereert.

Toyboy2

Zo ken ik het verhaal van een stel dat vreemd ging. Haar man nam kontakt op met de vrouw van de vreemdganger en liet de camera beelden zien. Die vrouw schopte haar ontrouwe man de deur uit. De bedrogen man en zijn vrouw bleven wel bij elkaar daar voor hem het gevaar geweken was en zij inzag dat een scheiding haar onbezorgde leven flink overhoop zou halen.
Het verhaal of dit een lang en gelukkige relatie bleef, is mij onbekend. Maar hij heeft wel gekozen om niet passief met de situatie om te gaan.

Johnweethetniet

Johnweethetniet

14-06-2018 om 22:49 Topicstarter

.....

Tja William....afwachten....en de band aantrekken...oprecht was onze relatie fantastisch te noemen...wij beiden zijn het erover eens...zo gek dat dit dan kan gebeuren.

Ze heeft gekozen voor mij...ik weet dat ook omdat ik het allemaal kan nagaan....zij heeft idd op geen enkele manier contact met hem.....zij is niet de slimste op ICT gebied...en ik wel....ik voel me wel slecht op deze manier....maar het helpt wel mijn verloren vertrouwen in haar weer terug te vinden.

En Flanagan....ik ben ook aan het vechten voor haar....en heb alle opties bekeken.....van iedereen inlichten....tot alle appjes naar bepaalde personen sturen....boosheid en wraak is uiteraard niet echt slim nu..
Ik hou zoveel van dat mensje...ik hoop dat zij oprecht meent wat zij zegt...en voor ons vecht...en dus haar moet vertrouwen...leuke dingen doen samen...haar het " verliefde" gevoel laten kwijtraken.....als ze mij nu nog eens voor de 5e keer in de maling neemt....pfffff ik weet niet wat ik dan zou doen

Johnweethetniet

Johnweethetniet

14-06-2018 om 22:58 Topicstarter

Hoe verder....

Wat ik erg moeilijk vind is alle berichtjes vergeten die ik gelezen heb....zo pijnlijk...daarom nu erg moeilijk om haar te vertrouwen....hoe ga je verder na zoiets?? Kan je wel verder na zoiets??...Als je verliefd bent ben je ontoerekeningsvatbaar....kan ze zo sterk zijn om geen contact met hem te hebben?

Man

Man

15-06-2018 om 07:55

Johnweethetniet

"kan ze zo sterk zijn om geen contact met hem te hebben"

Dat kan natuurlijk wel. Wees wel op je hoede, wat jij niet ziet hoeft mss niet te betekenen dat het er niet is. Wellicht heeft ze een andere telefoon of wat dan ook.

Hebben jullie gepraat over hoe en waarom over het vreemdgaan? Toegeven aan verliefdheid komt niet zomaar uit de lucht vallen. Merk je dat ze echt spijt heeft van haar daad?

Verloren vertrouwen is moeilijk te herstellen. Dat heeft ook tijd nodig. Dat je verder kan gaan blijkt wel uit andere draadjes hier. Het kost wel bloed, zweet en tranen.

Probeer je alleen niet te afhankelijk op te stellen. Opmerkingen zoals "Ik hou zoveel van dat mensje" en "zij is niet de slimste op ICT gebied...en ik wel..." komen voor een buitenstaander beetje vreemd over. Niet gelijkwaardig zeg maar. Maar dat kan mijn vertekende beeld zijn.

@Emma

@Emma

15-06-2018 om 08:17

relatie

In feite is voor jou de relatie verbroken omdat ze een ander heeft.
Er is maar één manier om samen overnieuw te beginnen: geen contact meer met de ander, en daarna zien of er tussen jullie nog iets kan bestaan.
Uit wat je schrijft over haar gedrag en jouw gevoel lijkt daar niet veel van terecht te komen.
Vraag je serieus af: heeft jullie relatie kans van slagen? Jullie zullen er allebei hard aan moeten werken.

Geen contact meer ??

Je zegt dat ze geen contact meer hebben, maar ze zien elkaar toch elke dag want ze werken voor elkaar ?
Dan hebben ze toch alle tijd van de wereld om vanalles af te spreken, en zelfs dingen te doen ... neen ?

Miss

Miss

15-06-2018 om 13:37

Johnweethetniet

Het vertrouwen is en blijft lastig.
Ik vind wel dat dat nu bij haar ligt. Zij zal zich voor 200 % in moeten zetten.

Daar heb jij totaal geen invloed op John.

Probeer niet te veel aan haar te "trekken" blijf bij jezelf en geef duidelijk aan dat je je nu super onzeker voelt. Want dat lees ik in je posts.
Dat je er aan stuk gaat wetende als ze (weer) doorgaat met hem.

Ik kijk naar mezelf mijn muur is toren hoog geworden door het vele bedrog, maar vooral door leugen op leugen op leugen, mijn geloof is weg, en heb hem net dan nog extra succes gewenst met afbreken van de muur...

Wat wij doen is veel wandelen en dan praten.

Op de ander kun je toaal anders overkomen daarom moet je duidelijk zijn

Johnweethetniet

Johnweethetniet

16-06-2018 om 20:44 Topicstarter

Dank allemaal

Gisterenavond...zij kwam later thuis...maar gelukkig voelde alles goed....fijne avond gehad ...goed gepraat...zij zegt dat het vandaag op het werk goed ging...geen contact gehad met hem....afgehouden...en trots op...ik vecht voor ons lief die....naar bed...heerlijke vrijpartij...2x zelfs...zij vol emotie dat het zo fijn is dat we dicht bij elkaar zijn....mijn god...wat voel ik me gelukkig....vanmorgen...8 uur eruit...we wilde lekker wandelen...het klompenpad op ...13 km....leuk...samen heerlijk kletsen...even naar de super om wat drinken en brood voor onderweg te halen....wacht jij even in de auto ....anders moeten we naar de parkeer garage....ik wachten in de auto....rot gevoel ...want haar telefoon ligt naast haar stoel....vergeten....zal ik kijken?.....en ja hoor....ik kon lezen dat ze weer heerlijk gekust had.....

John,

Met jou mag ik hopen.....

Miss

Miss

16-06-2018 om 21:30

John

Ik voel met je mee !! Vreselijk!!

Ik weet wat je voelt en door maakt, mijn man nog zo 1 hier...
Dat is wat ik zei leugens op leugens. Tot ik zijn tas had gepakt. DAARNA werd hij pas eerlijk.

Misschien een idee voor jou. Hoe klote dat het ook is.

Vreselijk ik voel met je mee

Miss

Miss

17-06-2018 om 00:04

Eerlijk

Dat zou je denken.

Johnweethetniet

Johnweethetniet

17-06-2018 om 17:36 Topicstarter

.........

Toen was het wederom heftig....heel veel emotie en ruzie...zelfs slaande ruzie...duwen trekken...zij mij een klap in het gezicht...ik bij haar....ben daar niet trots op...nog nooit een vrouw geslagen....
Daarna rust gekomen....wij zijn beide geschrokken van elkaars emotie...na 6x bedrogen te zijn besloten op de stekker eruit te trekken.
Wij bezig met lijstjes maken... kids vertellen...huis in de verkoop...scheiding aanvragen enz enz...
Toch weer aan het praten...zij zegt dat ze mij niet kan los laten....ik zeg dat ze mij niet moet laten bungelen....en gewoon moet zeggen....ik kan mijn verliefdheid naar die andere niet opgeven en daarom stop ik met ons huwelijk.
Dat wil ze niet zeggen...omdat ze dat niet wilt...ze zegt verscheurt te zijn ...tussen mij en hem....wil met mij verder ...omdat wij samen zo fijn en leuk zijn...
Ik voel dat ook....nog nooit heb ik zo'n fantastische gehad.....laatste kans dan maar....

Johnweethetniet

Johnweethetniet

17-06-2018 om 17:51 Topicstarter

Maar dan...

Ik heb de vrouw van " hem" gebeld...en haar verteld dat mijn vrouw en haar man op het werk al maanden lang de liefde aan al naar verklaren....en ook veel geile app-jes hebben gedeeld...dat ik haar belde was ik niet trots op...al verliep dat gesprek okay....zij was erg geschrokken maar was mij ook dankbaar ...ook snapte ze het wel...zei dat zij dat waarschijnlijk ook zelf zou doen...
Mijn vrouw zei dat het haar wel zou helpen als hij het weer zou proberen met zijn vrouw en dat hij dan de deur voor haar zou dichtdoen....ik voel me dan een tweede optie....dus het zou haar wel lukken om geen contact met hem te hebben als hij de deur dicht doet....maar als zij mij zo'n fantastische vent vindt....moet het toch ook lukken om geen contact met hem te hebben als zij weet dat zij daardoor mij zal verliezen....of heb ik dan niet door hoe ontoerekeningsvatbaar verliefdheid is

Johnweethetniet

Johnweethetniet

17-06-2018 om 18:07 Topicstarter

........

Dank Miss.....voor je begrip....
Groet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.