Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Het gevoel is weg, weinig intimiteit en spanningen


Dan ben ik wel benieuwd of er een verband zit tussen het gelukkiger zijn na de scheiding en de initiator van de scheiding zijn?

AnnaPollewop schreef op 20-12-2023 om 15:55:

Dan ben ik wel benieuwd of er een verband zit tussen het gelukkiger zijn na de scheiding en de initiator van de scheiding zijn?

Dat mag ik hopen en anders is het blijkbaar karma.


AnnaPollewop schreef op 20-12-2023 om 15:55:

Dan ben ik wel benieuwd of er een verband zit tussen het gelukkiger zijn na de scheiding en de initiator van de scheiding zijn?

Hier heb ik de scheiding ingezet (ik wou de afwijzing niet meer) en exmanlief woont al weer een aantal jaren gelukkig samen met zijn toendertijd direct nieuwe vlam🤷‍♀️. Ben ook wel benieuwd verder. (het heeft mij dus niet gebracht wat ik had gehoopt) 

AnnaPollewop schreef op 20-12-2023 om 15:55:

Dan ben ik wel benieuwd of er een verband zit tussen het gelukkiger zijn na de scheiding en de initiator van de scheiding zijn?

Dat ligt denk ik een beetje aan de motieven van het initiëren van de scheiding. Het is nog wel een verschil of je weloverwogen hebt gekozen om alleen verder te gaan of vanaf een roze wolk met een minnaar/minnares allerlei wilde besluiten hebt genomen. 

En dan heb je natuurlijk ook nog mensen die vrij makkelijk over zoiets heen kunnen stappen en mensen die daar moeilijker mee om kunnen gaan. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.