Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Hoe neem ik afscheid van kinderen van ex

Vorige week heb ik de relatie met mijn vriend beëindigd. We hebben ruim 5 jaar een lat relatie gehad. Ik zal nu ook zijn kinderen niet meer ontmoeten. Ik had niet veel contact met ze maar ze kwamen vaak wel even langs als ik er was.Ook zijn we meerdere keren samen op vakantie geweest.
Graag zou ik iets van me laten horen in de vorm van een kaartje oid. Wat zou ik kunnen schrijven? De kinderen zijn jong volwassen.

bieb63

bieb63

11-12-2015 om 13:23

Zoiets?

Hoi Pietje,

Zoals je waarschijnlijk al wel van je vader hebt vernomen hebben je vader en ik onze relatie beëindigd. (- evt. zet je hier nog even een kleine toelichting, maar dat hoeft natuurlijk niet -).
Hierdoor zullen wij elkaar waarschijnlijk ook niet meer zien of spreken. Dat is wel jammer wat mij betreft, want we hebben elkaar de afgelopen jaren leren kennen en ik vond het altijd leuk jullie te zien en te spreken. Helaas gaan die dingen dan meestal zo.
Maar misschien komen we elkaar nog wel eens tegen. En als jullie het desondanks leuk vinden om af en toe contact te hebben, dan sta ik daar uiteraard volledig voor open.
Het ga je goed!

riza

riza

11-12-2015 om 17:06 Topicstarter

Ja zoiets

Dank je Bieb, goeie woordkeuze.

Jamie

Jamie

11-12-2015 om 22:04

aanvulling

Ik zou het dan toch iets persoonlijker maken en bijv zeggen dat je situatie X nooit meer zal vergeten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.