Relaties Relaties

Relaties

Asje

Asje

28-05-2009 om 14:33

Hoe omgaan met pijn?

Ik voel een vreselijke boosheid naar m'n man toe, heb er zoveel pijn van, van z'n leugens, z'n stiekem gedoe achter m'n rug om, in het verleden z'n alcoholproblematiek, z'n ...
Ik zou hem z'n haren willen uittrekken, hem willen krabben en bijten, willen roepen en tieren
maar daar kom ik uiteindelijk niet verder mee (heb ik al geprobeerd
Hij laat nu zn goede wil zien, geeft mij bvb een bosje bloemen, maar dan heb ik meer z'n om de vaas op z'n hoofd stuk te slaan, terwijl ik ergens toch wel met hem verder wil en ons een nieuwe kans wil geven
Hoe pak ik mijzelf aan hierin ? wat doe ik best ? hoe krijg ik dit klein ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Andersom denken

Ik krijg de indruk dat je bij deze meneer wilt blijven, dus hierbij een tip: in plaats van je te focussen op al het FOUTE in zijn persoon ga je vanaf dit moment jezelf dwingen iedere dag minimaal 1 POSITIEF kenmerk van hem te verzinnen. En daar herinner je jezelf verder de hele dag aan. Hou dit minstens 14 dagen vol en de wereld zal er al een stuk aangenamer uitzien...
Onyx

*Lotus*

*Lotus*

28-05-2009 om 21:20

Jezelf niet vergeten!

Vergeet niet jezelf hoor. Iemand heeft je verdriet aangedaan, dat moet je niet wegstoppen. Heb je iemand waar je mee kan praten? Dat is vaak ook al een hele opluchting. Iemand die gewoon naar je luistert.
Sterkte!

Fem

Fem

30-05-2009 om 09:43

Tsja

Ligt er ook wel aan hoe lang het geleden is dat dat alles heeft gespeeld. Als het nog heel vers is dan is het logisch dat je je zo voelt. Dan kun je dat maar beter accepteren. Dan mag je best even je wonden likken, lijkt me zo.
Maar op een gegeven moment moet je wel gaan proberen vooruit te kijken. Of bij de dag, zo je wilt. Kijk dan niet telkens weer om. Af en toe terug kijken mag best natuurlijk. Maar met je gezicht naar het verleden, is met je rug naar de toekomst. Op die manier zul je er niet komen.
En vlak niet uit dat je het misschien wel zou willen, maar dat je helemaal niet samen kúnt leven met iemand die je zoveel heeft aan gedaan. Dan is het zaak dat wel te erkennen. Anders doe je jezelf heel veel tekort. En hoe gek het ook mag klinken; het is ook niet eerlijk tegenover je man. Hij verdient het uiteindelijk ook niet compleet te gaan voor jou, terwijl jij nooit meer 100% voor hem kunt gaan.
Fem

Fem

Fem

30-05-2009 om 09:48

Zo dan

Die nachtvoedingen hakken er wel in; Wilde zeggen dat je MISSCHIEN wel helemaal niet samen kunt leven met...
Was niet mijn bedoeling het over te laten komen alsof het per defenitie onmogelijk is. Terwijl het er maar net aan ligt hoe vergevingsgezind jij bent. Maar ben daar wel eerlijk over. Zowel naar jezelf als naar je man.

Fem

Fem

30-05-2009 om 09:50

Ja heb 't ook gezien...

defInitie.. woaaaaah.. 't is wel goed hoor.. pfff

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.