Relaties Relaties

Relaties

Hoi ik ben geen vrouw ik ben een man

beste mensen sommige mensen noemen mij vrouw ik ben een man ik ben getrouwd met een man en ik heb 2 kinderen een grote jongen van bijna 14 en een van bijna 5 maar wel super bedankt voor de reacties maar ik heb een vrouwelijke naam jullie zijn super aardige personen ik heb hier veel dingen geleerd op deze site hoe ik dingen kan oplossen met mijn als hij ergens mee zit super goede site ik ben super trots op deze site ik hoop dat deze site jaren mee gaat het heeft mij geholpen bedankt 🥰👍

Oké maar laatst in een ander topic was je zoon nog 11. Dat vind ik een beetje gek.

Raymy

Raymy

16-09-2022 om 21:51 Topicstarter

ik heb twee van mij zelf en een pleegkind 

Raymy

Raymy

16-09-2022 om 21:52 Topicstarter

de pleegkind is 11

Nee, je neefje is 11, en je zoon was vorige maand nog 12,  kortom ongeloofwaardige verhalen. Negeren....

Bijtje82

Bijtje82

17-09-2022 om 12:03

In een ander topic heb je het nog over je vrouw. Je maakt jezelf nogal ongeloofwaardig. 

Thomass schreef op 16-09-2022 om 23:13:

Nee, je neefje is 11, en je zoon was vorige maand nog 12, kortom ongeloofwaardige verhalen. Negeren....

Om herkenning te voorkomen, heb ik zelf ook regelmatig de leeftijd van mijn kinderen gewijzigd. En zoon/dochter omgedraaid. Waarom zou je dan ongeloofwaardig zijn.

Bijtje82

Bijtje82

17-09-2022 om 13:32

Mamajome schreef op 17-09-2022 om 12:31:

[..]

Om herkenning te voorkomen, heb ik zelf ook regelmatig de leeftijd van mijn kinderen gewijzigd. En zoon/dochter omgedraaid. Waarom zou je dan ongeloofwaardig zijn.

Omdat deze persoon in verschillende topics danwel met een man of vrouw getrouwd is.

Het kind was begin augustus 13, eind augustus 12 en nu bijna 14 en ook nog een keer 11. TS schreef ook ergens met vrouw en zoon te wonen. Beetje gek dat de andere kinderen daar dan niet wonen.

Er zijn meer mensen die ineens een zoon of dochter hebben en dat zo benadrukken dat het opvalt. 
Dat gezegd hebbende vind ik hier ook wel wat van.

ach, het wisselen van leeftijden en aantallen kinderen maakt mij niks uit. Ik snap alleen niet wat TS met dit draadje wil. 

Als hij een man is en met een man getrouwd is en kinderen heeft dan is dat zo. Zo bijzonder is dat niet. 

Bij veel namen weet ik echt niet vooraf of iemand een man of vrouw is. Dat maakt mij voor beantwoording ook niet zoveel uit. Bij 1 iemand op ouders online heb ik jaren gedacht dat het een man was maar het bleek een vrouw te zijn. Het was mij nooit eerder opgevallen en voor de draadjes was het ook niet relevant  

Bijtje82

Bijtje82

17-09-2022 om 14:27

Plantenbak schreef op 17-09-2022 om 14:02:

ach, het wisselen van leeftijden en aantallen kinderen maakt mij niks uit. Ik snap alleen niet wat TS met dit draadje wil.

Als hij een man is en met een man getrouwd is en kinderen heeft dan is dat zo. Zo bijzonder is dat niet.

Bij veel namen weet ik echt niet vooraf of iemand een man of vrouw is. Dat maakt mij voor beantwoording ook niet zoveel uit. Bij 1 iemand op ouders online heb ik jaren gedacht dat het een man was maar het bleek een vrouw te zijn. Het was mij nooit eerder opgevallen en voor de draadjes was het ook niet relevant

Nee, maar in zijn eerste topic was hij nog getrouwd met zijn vrouw. 

Dit rammelt aan alle kanten.

Ik verdraai ook wel eens persoonsgegevens vanwege eventueel herkenbaarheid. Maar dat is iets anders dan steeds een ander verhaal op te hangen. 

Verder zijn de topics ook niet bepaald duidelijk van inhoud. Er is geen duidelijke vraag ofzo.

Ik vind het vooral onlogisch dat het erop lijkt dat je niet herkend wil worden, door wisselende gezinssamenstellingen te gebruiken. En dan een draadje gaat openen met hoe het precies zit. Dan doe je al je voorgaande pogingen teniet.

Raymy

Raymy

17-09-2022 om 18:01 Topicstarter

beste mensen ik ben getrouwd met een man ik ben ook een man ik heb 2 kinderen van mij zelf en een pleegkind 7 mijn kinderen een  nu bijna 14 en een  van 7< en een van 11.uit 

Raymy schreef op 17-09-2022 om 18:01:

beste mensen ik ben getrouwd met een man ik ben ook een man ik heb 2 kinderen van mij zelf en een pleegkind 7 mijn kinderen een nu bijna 14 en een van 7< en een van 11.uit

In je openingspost staat bijna 5, nu <7.

Beetje warrig allemaal, gaat het nog ergens naar toe?

En dat deel je hier omdat...? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.