Relaties Relaties

Relaties

alleen

alleen

20-06-2016 om 22:10

Hou ik nog van hem

Even een korte opsomming.
Sinds een paar weken erger ik mij aan de kleine dingen van mijn vriend.
Zoals het niet dagelijks tanden poetsen.
Heel vaak op zijn telefoon kijken - facebook en hij kijkt veel filmpjes van dumpert.

Hij is vaak aan het werk en volgens mij is dat zo'n beetje zijn leven. Als hij thuis is zit hij op de bank en speelt met zijn telefoon.

Als er een verjaardag is van iemand gaan we er naar toe.
Voor de rest doen wij in het weekend niets. We gaan niet naar een museum - concert etc. We lopen of fietsen ook niet.

We hebben wat geldproblemen, lopen achter met betalingen en staan rood. Als ik met hem hierover wil praten dan weet hij zogenaamd niets.

Van het weekend was mijn vader jarig en hebben bij ons thuis spelletjes gedaan, sjoelen, blik gooien, bordspellen etc etc. Hij heeft nergens aan meegedaan.
Het zegt aldoor rustig maar het komt wel.

Ik kan mij hier aan ergeren en ben dus ook kortaf of zeg bijna niets.

Kan het zijn dat ik op hem ben uitgekeken.

Vesper Lynd

Vesper Lynd

20-06-2016 om 23:00

Volgens mij

Dit is niet iets van de laatste tijd. Ik geef je weinig kans dat hij nog gaat veranderen, dus je moet zelf bedenken of je ermee door wilt gaan. Je bent niet op hem uitgekeken, je hebt gewoon helemaal niets aan hem. Of doet hij nog wel iets aan huishouden of opvoeding?

tante Sidonia

tante Sidonia

21-06-2016 om 10:18

dus...

je zit lekker in een hoekje te mokken dat het zo niet gaat en communiceren: ho maar?
Begin eens een goed gesprek!
Ennuh....wat was er leuk aan hem in het begin?

Ad Hombre

Ad Hombre

21-06-2016 om 12:05

alleen

Hebben jullie nog wel eens sex?
En zo niet, waarom niet en hoe lang al niet?

Dit klinkt in mijn oren als het resultaat van een jarenlang gebrek aan intimiteit. Op den duur breekt dat je (relatie) toch op.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.