Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Relaties Relaties

Relaties

Tomaatje

Tomaatje

04-09-2015 om 09:41

huwelijk zonder sex


Paddington

Paddington

18-09-2015 om 08:23

Eens met Aagje Helderder

Ik hoop dat TS nog meeleest.

Hoe is het nu? Wat ga je doen of heb je gedaan?

creabea

creabea

18-09-2015 om 16:33

blijkbaar de norm op OO

"Er zitten hier op OO ook bovengemiddeld veel ouders met zorgenkinderen. Als je geen (noemenswaardige) problemen met je kinderen hebt, kom je immers minder snel op zo'n forum. Dat betekent toch ook niet dat die ouders maar onzin verkondigen over zorgen met hun kinderen, terwijl dat gewoon aan de ouders ligt die hun kinderen niet goed opvoeden? (of denk jij dat ook?)"

dat zou best wel eens kunnen, maar het wordt dan op dit forum bijna automatisch de norm om alles maar te psychologiseren. Ik kom hier als ouder met kinderen waarmee niets bijzonders aan de hand is eigenlijk om gezellig te kletsen en af en toe eens een probleem(pje) te bespreken, gedachtes uit te wisselen etc. Het lullige is dat als je eens nuchter tegen zaken aan kijkt, je er inderdaad snel van beschuldigd wordt anderen uit te maken voor slechte opvoeder. Of je eigen ervaringen worden gelijk in de etikettenhoek gedrukt...

Maar inderdaad, ik ben ook wel weer benieuwd hoe het met het sexloze huwelijk gaat.

Tomaatje

Tomaatje

11-10-2015 om 16:03

discussie

De discussie ging een kant uit waar ik niks mee kan, dus ik heb het niet meer gevolgd. Er is hier geen sprake van autisme.

We zijn wel wat nader tot elkaar gekomen, door ook andere escalerende situaties. Allebei ervan overtuigd dat we de ander niet kwijt willen. Dat voelt fijn, nu de rest nog. We gaan het er nog wel over hebben, ik moet alleen moed verzamelen.

Ik ben een man van 49 en 11 jaar samen met een vrouw van 61. Al ruim 12 maanden leven we als broer en zus, ik heb verschillende subtiele signalen gegeven en ben hard en duidelijk geweest maar het heeft niets geholpen helaas. Nu ben ik op het punt beland dat ik onze relatie tot een open relatie heb verklaard, dat weet ze en heeft ze gelaten geaccepteerd.  Ik sta open voor een minnares of een andere relatie! Ik ben gefrustreerd dat mijn vriendin mij liever de sex elders laat zoeken en of de relatie richting afgrond schuift dan weer passievolle sex wil???? Ik kan niet begrijpen dat mijn vriendin geen behoefte meer aan sex heeft terwijl ze me nog wel aantrekkelijk vindt zegt ze en ze me wel kust, knuffelt, we samen naakt slapen.. alles behalve sex. Ook heb ik het punt bereikt dat ik geen sex meer wil met mijn vriendin omdat ze me al ruim een jaar sexueel verwaarloosd heeft. Zeer frustrerend. Fijn, maar ook jammer, te lezen dat dit probleem zowel bij mannen als vrouwen speelt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.