Home » Forum » Huwelijk zonder sex

huwelijk zonder sex

124 berichten / 0 nieuw
Nieuwste reactie
Paddington
Eens met Aagje Helderder

Ik hoop dat TS nog meeleest.

Hoe is het nu? Wat ga je doen of heb je gedaan?

creabea
blijkbaar de norm op OO

"Er zitten hier op OO ook bovengemiddeld veel ouders met zorgenkinderen. Als je geen (noemenswaardige) problemen met je kinderen hebt, kom je immers minder snel op zo'n forum. Dat betekent toch ook niet dat die ouders maar onzin verkondigen over zorgen met hun kinderen, terwijl dat gewoon aan de ouders ligt die hun kinderen niet goed opvoeden? (of denk jij dat ook?)"

dat zou best wel eens kunnen, maar het wordt dan op dit forum bijna automatisch de norm om alles maar te psychologiseren. Ik kom hier als ouder met kinderen waarmee niets bijzonders aan de hand is eigenlijk om gezellig te kletsen en af en toe eens een probleem(pje) te bespreken, gedachtes uit te wisselen etc. Het lullige is dat als je eens nuchter tegen zaken aan kijkt, je er inderdaad snel van beschuldigd wordt anderen uit te maken voor slechte opvoeder. Of je eigen ervaringen worden gelijk in de etikettenhoek gedrukt...

Maar inderdaad, ik ben ook wel weer benieuwd hoe het met het sexloze huwelijk gaat.

Tomaatje
discussie

De discussie ging een kant uit waar ik niks mee kan, dus ik heb het niet meer gevolgd. Er is hier geen sprake van autisme.

We zijn wel wat nader tot elkaar gekomen, door ook andere escalerende situaties. Allebei ervan overtuigd dat we de ander niet kwijt willen. Dat voelt fijn, nu de rest nog. We gaan het er nog wel over hebben, ik moet alleen moed verzamelen.

Pagina's