Relaties

Lisanne
21-11-2011 om 17:10
Iemand ervaring met kennissenkring.nl
Omdat ik wel wat behoefte heb aan wat meer vrienden kwam ik de site kennissenkring tegen. Het is geen site voor een relatie in de eerste plaats, maar dat kan natuurlijk wel. Het is ook meer voor wandel en fietsmaatjes, theater, uitgaan etc.
Er wordt geen foto geplaatst voor iedereen zichtbaar. Het kost 65 euro per jaar.
Ik ben nogal huiverig over datingsites en volgens mij staan er veel foute figuren op. Maar dit leek me wel iets. Heeft iemand ervaring hiermee?

Rosase
21-11-2011 om 19:08
Wat is het verschil dan?
Tussen deze site en de datingsiter waar veel foute figuren op staan?
Ik zie hier in ieder geval nergens staan dat er geen foute figuren rondhangen...

Tigerfeet
21-11-2011 om 20:54
Wat ik heb gedaan
Is lid wordenvan OA,http://www.ouderalleen.nl kost maar 12 euro per jaar en ik heb er zoveel leuke en lieve mensen ontmoet. Er worden uitjes georganiseerd, je kunt zelf uitjes organiseren. Je kunt er zo actief zijn als je wilt. de ene regio is wel actiever dan de andere. Veel handige rubrieken met fora en info, maar ook gewoon leut. Als je nieuwe mensen wilt ontmoeten man en vrouw, zodner op zoek te zijn naar een relatie vind ik het een aanrader. Er zijn trouwens ook sub clubs waarbij je wel opzoek kunt naar een relatie
Tigerfeet

amk
21-11-2011 om 23:35
Sluit me aan bij tigerfeet
ik zit ook bij OA, ben er behoorlijk actief geweest.
Ook met het meedoen met regio uitjes heb er leuke kennisen aan overgehouden.
En nu 2 jaar later ben ik minder actief, heb mijn abbonement laten verlopen, maar na 3 maanden toch maar weer geactiveerd. Kan nog niet zonder.

+ Brunette +
22-11-2011 om 00:04
Lijkt me volkomen veilig.
Je kunt eerst de kat uit de boom kijken en aan georganiseerde uitjes deelnemen voordat je mensen bij je thuis uitnodigt.
Een vriendin van mij heeft goede ervaringen met OA. De website die jij noemt ziet er aardig uit maar is dus wel een stuk duurder.

Tigerfeet
22-11-2011 om 13:22
Amk
Iemand anders van hier had ik al gespot, ben nu natuurlijkuitermate nieuwsgierig wie jij bent
Tigerfeet

Tigerfeet
22-11-2011 om 16:17
Joyeux
Dan is het in jouw regio van het and dus andersom, bij mij in de regio is juist veel met kinderen. Maa je kunt ook zelf een uitje met kinderen organiseren, of zie je dat niet zitten
tigerfeet

Tigerfeet
22-11-2011 om 18:08
Joyeux
Mmmm dat herken ik wel, ik heb dat voor komende zaterdag, ik wil iets doen(zonder kids das nog enger), dus overweeg maar een uitje te verzinnen.
Tigerfeet soms held op sokken (maar dan wel zelfgebreide)

dc
23-11-2011 om 08:27
Joyeux
Een ding dat ik mezelf altijd voorhoud als ik bang ben tegen te vallen in het echte leven, is dat ik vast niet de enige ben die dat heeft

Tigerfeet
23-11-2011 om 09:31
Joyeux
Dat is jammer dat je het zo ziet, de meeste mensen zijn onzeker hoor, en ik heb nu best al vaak mensen ontmoet die ik alleen via internet kende, en het wordt makkelijker. De eerste keren was wel van hobbiegroepjes, dat scheelt want klets je gewoon over je hobby.
Ik vond OA ook veel enger, maar heb me de eerste keer aangemeld voor een kookavond, gezellig samen koken, en ach dan kom je de keren erna vanzelf weer iemand tegen die je alleens eerder hebt gezien. Het is mij keer op keer uitermate goed bevallen en nu spreek ik al vaak zo met iemand af.
het is jammer dat je zo ver weg woont, anders hadden we een keertje kunnen afspreken.
Trouwens ik vind het van jou wel heel knap dat je met de kinderen alleen op vakantie gaat, dat vindi k weer doodeng. Want wat als ik het niet red, niet kan blablablabla(tuurlijk kan ik het nu nog slechts de moed vinden.)
Tigerfeet

amk
23-11-2011 om 09:42
Neeehhhh
je moet voor zo'n vakantie niet vergeten je zielige alleenstaande moederblik in te pakken.
Kijk maar eens terug naar 2007, toen stond ik met mijn peuter op de arm langs de perifirique omdat mijn auto het op had gegeven. Het is nu 2011 en familie komt er nog steeds op terug. Dat ze het zo'n stoer verhaal vinden.
Als je het als alleenstaande moeder red in het dagelijksleven is een vakantie peanuts! Je moet alleen even een slimme vakantiekeuze maken: dus niet kiezen voor een 3 weekse individuele trekking in de hymalaya, maar een weekje met cirkel oid naar frankrijk inclusief vervoer om mee te beginnen.
En we kunnen natuurlijk ook nog een soort OO mini-specialties meeting doen voor de alleenstaande ouders.
Hoewel, mag ik dan zelf nog wel mee?

Belle Époque
23-11-2011 om 10:48
Vakantie
Ik vind juist niks zo lekker als gewoon op vakantie gaan en ik snap eerlijk gezegd ook niet wat daar stoer aan is, met of zonder kinderen.
Ik heb ook nooit Cirkelreizen of zo geboekt, te duur voor mijn budget. Wel via-via goedkope appartementjes of arrangementjes of zo kunnen scoren, en daar dan heen gegaan, met of zonder kinderen.
Het enige dat ik echt vervelend vond was een bungalowpark waar alleen maar "complete gezinnetjes" stonden: elke avond pa en ma bij de gaslamp gezellig de dag doornemen, en ik animatieteam spelen met twee kinderen die nogal problemen hebben met contacten leggen (ook geen vakantievriendjes dus). Dat laatste heb ik trouwens ook met eenouder-meetings, voor de kinderen hoef ik het niet te doen
Maar een lang weekend Parijs in een spotgoedkoop appartement (ik kan 'm helaas niet meer terugvinden op internet) of een lastminute naar de zon voor geen geld... Ik vind het héérlijk!
En mocht ik ooit stranden met pech? Dan zie ik wel weer verder Ben ooit op de dag voor vertrek op Ameland gestrand met een zoon die halsoverkop met de reddingsboot en de ambulance naar het ziekenhuis moest en een andere zoon (van 12) die ik echt niet mee kon nemen en daarom het volgende etmaal in zijn eentje in het appartementje moest blijven... En ook dat hebben we overleefd
Maar, gek genoeg... Kennissen maken is, zelfs met een alleenstaande-oudersite als OA, in real life nog steeds heel lastig voor me. Ik merk dat mensen elkaar vaak al kennen, heb weinig gespreksonderwerpen met de ander gemeen, mijn wereldje lijkt vaak zo anders (niet beter of slechter, maar anders). Er zijn wel leuke menen, zeker weten! Maar per internet gaat het voor mij net even wat makkelijker dan ik real life.
Ligt aan mij Dat weet ik. Ik ben de Echte Mensenwereld door omstandigheden een beetje ontgroeid. En wat ook meespeelt: sinds mijn hoofd niet meer wil wat ik wil, is het vaak al gauw te druk en zijn de afstanden te ver voor me, helaas.

Tigerfeet
23-11-2011 om 16:22
Amk
Ik was nog niet eens op pad gegaan, vind een dag ver weg soms al een opgave, maar goed ooit ga ik het wel doen, hopelijk komende zomer.
Tigerfeet
ps wel teleurgesteld dat je me afraad om drie weken naar de himalaya te gaan

Tigerfeet
23-11-2011 om 16:25
Belle
"Ligt aan mij Dat weet ik. Ik ben de Echte Mensenwereld door omstandigheden een beetje ontgroeid. En wat ook meespeelt: sinds mijn hoofd niet meer wil wat ik wil, is het vaak al gauw te druk en zijn de afstanden te ver voor me, helaas."
SDat had ik ook dat ik de echte wereld een beetje ontgroeid ben, maar het gaat wel weer steeds beter. Ik kan wel beter met vrouwen een gesprek aangaan dan met mannen. Met mannen klap ik heel snel dicht. Ik kan ook geen lange afstanden rijden hoor, ben heel veel moe, maar hopelijk gaat dat steeds een beetje beter
tigerfeet

Tigerfeet
23-11-2011 om 16:26
Joyeux
Estivant ofzo lijkt me heeeeeeeeeeeeerlijk, inderdaad even lekker de handen vrij of uitgetelt op het strand liggen.Nu nog boven budget
Tigerfeet

amk
23-11-2011 om 16:41
Dat niet
de hymalaya is prachtig als je tegen hoogte kunt, kon ik niet haha.
Maar dat is wellicht een verschil tussen ons. Ik was ook voor dat mijn kind geboren werd akelig reislustig, die ervaring neem je natuurlijk ook mee als je een iets bedaardere vakantie gaat doen met een kind.

Tigerfeet
23-11-2011 om 18:17
Amk
Ik heb eigenlijk altijd ex op sleeptouw genomen, maar als er iets niet naar zijn zin was had ik het gedaan. Nadat we kinderen kregen zat er altijd zoveel druk op mij dat ik alle vertrouwen kwijt ben. Okee de Hymalaya is wel weer het andere uiterste, niet gelijk doen, alhoewel het me onwijs mooi lijkt.
Dus maar stukje bij beetje mijn vertrouwen terugwinnen en terugkrijgen. Mijn plan is eerst eens alleen een lang weekend weggaan, bv naar Berlijn of Parijs. Kijken hoe dat gaat, en dan eens met de kinderen erbij. Het is bij mij vooral een kwestie van zelfvertrouwen denk ik.
Tigerfeet

amk
23-11-2011 om 20:12
gewoon in het diepe springen, als je je ex mee op sleeptouw kunt nemen, kun je dit zeker!!! Die stoorzender ben je kwijt tijdens je vakantie.
Maar goed we dwalen nogal af van het onderwerp van het draadje.