Relaties Relaties

Relaties

lies

lies

21-09-2011 om 11:40

Ik ben benieuwd: decolletégluren! jullie mening / ervaring graag!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yura

Yura

23-09-2011 om 17:58

Gale

Nou ik ook niet hoor en heb dan ook helemaal geen behoefte om met andermans geslachtsdeel geconfronteerd te worden. Daarom zul je mij ook nooit op een nudistenstrand of -camping aantreffen. heb nog niet zo'n bezwaar om zelf bloot te lopen, maar al die rondzwaaidende piemels om me heen... jakkes. Dat ik er dus automatisch naar kijk met zo'n te strakke broek, is meer zoiets als bij de okselharen van de visboer zeg maar.

Hombre

Hombre

23-09-2011 om 19:43

Dames...

Desmond Morris, niet dat ik weet, maar het kan best zijn dat ik dat ooit ergens gelezen heb. Je aangetrokken voelen tot iets en iemand kan heel bewust, maar dat hoeft niet. Die lelijke piemels kunnen je misschien toch flink opwinden, of niet natuurlijk. De meeste vrouwen vinden een man met een grote aantrekkelijker, als ik het goed heb begrepen, en da's dan toch een vreemd verhaal: Iets groots lelijks is aantrekkelijker dan iets kleins lelijks...

krin

krin

23-09-2011 om 20:51

Je bent niet de enige, gale

Ik vind piemels ook maar curieuze dingen. Geen hoogwaardig design.
En Hombre, dat vrouwen de voorkeur (zouden) geven aan een grote, zegt nog niet dat ze die grote graag *zien*. Hooguit dat ze die graag voelen.

Inge M

Inge M

23-09-2011 om 20:53

Deodorant is voor mietjes....

Dat zei mijn vader vroeger en ik geloof dat hij ook nooit een deo heeft gebruikt. Gelukkig zweet hij nauwelijks, vroeger niet en nu nog niet.
Hij is nu 82 en dus echt opgevoed met het idee dat mannen geen deo horen te gebruiken.
Overigens had hij geen problemen met homo's, die kwamen zelfs over de vloer. Daarin was hij weer heel modern.

Tirza G.

Tirza G.

23-09-2011 om 21:51

Visueel

Vrouwen zijn niet visueel ingesteld, of althans, veel minder. Vrouwen gaan af op ongrijpbare dingen zoals macht (jouw nageslacht krijgt dus te eten), status (hooggeplaatst in de groep) of, griezel, uitstraling.
Waarom denk je dat de Playgirl nooit echt van de grond gekomen is?

Tirza

Piemels

Ha ha, doet me denken aan een songtekst van Soundgarden:

"Don't you, don't you think it's ugly, but don't you wanna touch it anyway, yeah"

In een bepaalde staat van opwinding kan ik trouwens ook visueel best genieten van piemels.

Chris

Kinderboek

Kinderboek

26-09-2011 om 14:53

Niet sexueel denk ik

Want ik kijk ook naar de tv als die in de kamer aanstaat- interessant of niet. En als iemand een litteken of verminking heeft dan blijf je daar toch ook naar kijken? Of een opvallende wijnvlek in het gezicht...Je wil dat niet, niet gaan staren- en toch doe ik het. Dat zal met opvallende borsten ook zo zijn bij mij.

Kinderboek

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.