Relaties Relaties

Relaties

ik ben mijn schoonmoeder zo zat


klinkt als een naar mens maar t blijft de moeder van je man, ik zou toch je ogen ervoor sluiten, je ziet haar toch niet heel vaak toch? Als je hier een heel drama van gaat maken gaat dat voor stress zorgen tussen jou en je man. Ik snap echt wel je frustratie, zelf heb ik gelukkig een hele lieve schoonmoeder maar vreselijke schoonzussen, ik heb in t verleden mijn mond erover open gedaan en dat zorgde enkel voor discussies en stress tussen mij en mn man want tja t blijven zijn zussen... nu negeer ik hun domme opmerkingen en ik zie ze toch amper dus ja... wss is ze zelf niet happy en dat uit ze naar jou maar vast ook naar andere. Wat betrefd wat ze over je ouders zegt vind ik wel de grens over, hier zou ik wel een gesprek over willen met haar, laat haar eens zeggen waarom ze dit beweerd en sluit t dan af. Alle andere irritaties, laat t gaan echt waar, je gaat gewoon jezelf ermee hebben.sterkte!

Ik kan dit me heel goed voorstellen. Ik heb ook een schoonmoeder waar ik geen goede relatie mee heb. Na jaren mijn best doen zonder resultaat, heb ik besloten dat ik niets meer van haar verwachtte. Ik kan haar niet veranderen. Ik bracht daarna af en toe mijn kinderen naar hun oma en verder niet. Op een verjaardag ga ik haar niet uit de weg, maar ik zoek haar zelf niet meer op. Gek genoeg ging het beter toen ik niets meer van haar verwachtte. Ik verwachtte niets, dus viel er ook minder tegen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.