Relaties Relaties

Relaties

Lila1972

Lila1972

24-08-2011 om 14:16

Ik breek nu met minnaar

Hallo

Ik weet het, ik ben fout. Heb een stiekeme relatie met een heel erg getrouwde foute (knappe en intelligente) man...In het begin was het leuk, en spannend. Maar langzamerhand begon ik steeds meer voor hem te voelen.
Tot nu, en ik stapel, tot over mijn oren verliefd op hem ben! Ik, een zelfstandige, knappe, intelligente vrouw, 41, sta stevig in mijn schoenen, en heb als alleenstaande de zorg voor 2 kleine kinderen.
Ik had mezelf gezworen nooit emotioneel afhankelijk te worden van een getrouwde man. Laat staan met hem naar bed te gaan, maar het is gebeurd. Hoe fout kun je zijn?
Maar ik ben zo verliefd, en zo fout!
Het is bijna een jaar aan de gang geweest. Voor mij was het in eerste instantie een puur lichamelijke behoefte, en ik had geen zin in sores van een man aan mijn hoofd. Natuurlijk dom om met een getrouwde man "in zee" te gaan, dat weet ik ook wel. Maar ik wilde alleen het fysieke. Ik wilde toen geen relatie met een man. Ik had genoeg aan mijn werk, de kinderen. En: ik kon er goed mee om gaan, vanaf het begin hadden we duidelijk gemaakt dat we geen verwachtingen over en weer hadden, en het puur lichamelijk was. Ik dacht dat ik dat wel kon...
Tot een paar maanden terug. Hij zei dat hij afstand wilde nemen, omdat hij merkte dat hij "teveel om mij ging geven". Dan stuurde hij weer smsjes dat hij mij zo lief vond, verliefd op mij was, etc. En dan weer een radiostilte van een aantal dagen. En ik draaide als zelfstandige vrouw er bijna van door. Ik ging steeds meer voor hem voelen.
Op een gegeven moment was hij een aantal weken alleen, zonder zijn vrouw (ivm werk). Hij bleef berichtjes sturen dat hij mij miste, belde mij midden in de nacht, zei zelfs dat hij van mij hield. Ja, mijn gevoelens en verlangens gingen ook toen helemaal aan de haal. Ik kon het niet meer tegenhouden. Van de week heb ik hem eindelijk weer eens een aantal uren gezien, nadat hij terug was van zijn werk, en natuurlijk was het zo enorm fijn. Praten, vrijen... Maar daarna. Dan gaat hij weg, naar zijn vrouw. Ik voel in eerste instantie blij, maar na een aantal uren ga ik mij steeds rotter worden. Hij duikt weer onder in zijn radiostilte van een aantal dagen, natuurlijk, want hij heeft zijn sex gehad. Ik weet het, en toch gaf ik er weer aan toe!!!!
Ik weet het, die man is het niet waard. Hij belazert zijn vrouw, en ik werk er gewoon aan mee, puur omdat ik zo verliefd op hem ben. Grrrr!
Hij zat mij van de week ook doodleuk te vertellen dat hij zijn vrouw al eens eerder belazert heeft, en toch, blijf ik m onweerstaanbaar vinden. Hoe kan het toch zijn?
Maar vandaag heb ik zijn nummer uit mijn gsm gegooid. Ik weiger het nog contact met hem te hebben. Het gevoel belemmert mij in mijn verdere gevoelsleven, ook om open te staan voor wel iemand die volledig voor mij wil gaan. t Domme (of misschien wel verstandige) van mij is, dat ik nooit heb gezegd hoe gek ik van hem ben, hoeveel hij mij beheerst. Volgens mij denkt hij dat ik dit allemaal prima aan kan, een sterke, onafhankelijke vrouw ben. Dat zegt hij ook steeds, dat ie mij zo bewondert. Omdat ik een dijk van een baan heb, alleenstaande ouder ben van 2 jonge kinderen, veel geld verdien, een mooi eigen huis heb, dito auto. Allemaal zelf verdient. Maar hij wil alleen mijn lijf.
Maar dit verdien ik toch verdomme niet? Ik wil een man die er voor mij is... Voor mij alleen. Die mij niet negeert als ik m sms of bel, tenzij ie sex wil. Waarom voelt het dan zo?
Ben zo dom geweest.... En ben nu zo verdrietig... Mag nu zitten op de blaren.... Eigen schuld, dikke bult.

Lila.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

24-08-2011 om 15:17

Meid

Ik ben trots op je. Hou vol. Hou vol. Hou vol. Je kan dit.

Tirza

MRI

MRI

24-08-2011 om 16:52

Ja houd vol hoor

het is geen leuke man. Hij gebruikt je, hij gebruikt zijn vrouw. Hij eet van twee walletjes. Het komt hem wel goed uit zo. (en nog 1000 clichés die jammer genoeg maar al te goed opgaan)
Misschien ben je dol op de aandacht en dat is logisch want iedereen wil wel een beetje aandacht. Maar zie het maar als een verslaving waar je van af moet kicken. Gun jezelf dat je om mag rouwen.
en kom hier maar zeuren als je toch de verleiding weer voelt. Je bent meer waard dan dit

Klopt

Je zegt het zelf al, dit verdien je niet. En zijn vrouw ook niet. Deze man, hoe onweerstaanbaar hij ook mag zijn, eet ordinair van twee walletjes. Maar ik vertel je natuurlijk niks wat je al niet allang weet. Hij denkt dat je hart er niet bij betrokken is en vindt waarschijnlijk dat hij het prima voor elkaar heeft.

Jij bent meer waard dan hij je kan geven. Volhouden dus, het gevoel voor hem zal slijten. Sterkte.

Chris

Goed zo!

Je verdient beter.

skik

Goed van je zeg

dit is de eerste stap om die leuke man te vinden die jou wel verdient.

S

S

24-08-2011 om 20:11

Fout

Natuurlijk is het fout, maar voor zover die man weet gaat het jou (ook) alleen om de seks. Je hebt hem immers niet verteld dat je zoveel om hem gaf. Sterkte de komende tijd.

Mooie vrouw

Mooie vrouw

24-08-2011 om 20:22

Heel veel sterkte

Het is ontzettend moeilijk, echt heel erg moeilijk! Ik voel met je mee, vind het superknap dat je de knoop hebt doorgehakt.

bugs

bugs

25-08-2011 om 09:08

Zoooo herkenbaar

Oh Lila, ik had dit verhaal zo kunnen kopieëren en mijn naam eronder kunnen schrijven. Vanaf het begin tot het einde...Bij mij gaat het om een collega, dus helemaal negeren kan ik hem niet...
Ondertussen lees ik met je mee. Gedeelde smart...
Sterkte!

Marielouise

Marielouise

25-08-2011 om 10:42

Komt goed

Nu heb je het moeilijk maar straks voel je je sterk. En die ene die voor je gaat, stapt binnenkort je leven in of is er al zonder dat het je opviel. Volhouden en sterkte!

Boek

Sterkte met deze stap, heel moedig van je, je doet jezelf te kort door te wachten op een man die jou gebruikt naar believen. Hou vol, ondanks de pijn en de wanhoop die je nu voelt. Misschien helpt het lezen van dit boek: 'Verslaafd aan liefde', geschreven door Jan Geurtz, zie: http://www.jangeurtz.nl/boek_verslaafd_liefde.html
Sterkte, Hortencia

Tochmaarzo

Tochmaarzo

25-08-2011 om 17:26

Gefeliciteerd!

Ik herken veel in je verhaal, ook de periode die dit heeft geduurd. Afkicken, een ander zegt het ook al. Trap niet meer in zijn praatjes, straks gaat hij je nog opbiechten dat hij eigenlijk óók verliefd op jou is. Maar hij zal toch bij zijn vrouw blijven, bovendien moet je niet de oorzaak van een scheiding willen zijn.

Een jaar

Gun jezelf een jaar om van deze man af te komen Lila, ik spreek uit ervaring. Een relatie met een gebonden persoon werkt alleen als je allebei hetzelfde verwacht... alleen sex of liefde en sex. Het lijkt me dat jij (nu) meer wilt uit deze relatie dan deze man. Bedenk dat maar 2% van de gebonden mensen met een minnaar of minnares uiteindelijk voor de minnaar/es kiest.... de rest blijft in het huwelijk, zoals ik dat ook heb gedaan. Cold Turkey afkicken werkt het best! Ik vond het zelf moeilijker dan stoppen met roken maar je kunt het.

Tochmaarzo

Tochmaarzo

26-08-2011 om 17:41

Valse start

En van die 2% gaat na verloop een groot deel alsnog uit elkaar of heeft een zeer moeizame relatie.

bugs

bugs

26-08-2011 om 19:22

Maar wat als hij contact opneemt?

Je schrijft dat je zijn nummer uit zijn gsm verwijderd hebt, maar hoe reageer je als hij na een lange radiostilte (lees: hij wilt weer sex) weer contact met je opneemt? Heb je hem op de hoogte gebracht van je besluit?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.