Relaties Relaties

Relaties

anoniempje

anoniempje

11-07-2011 om 22:37

Ik moet mijn verhaal weer kwijt,weet dat er zijn die het vreemd vinden!

Ik moet mijn verhaal weer kwijt,ik anoniempje die een tijdje geleden het verhaal had over vriend die smste met meerdere vrouwen(via chatsite,met 1 vrouw is afgesproken geweest(niets gebeurd zeggen beide,heb haar telefoonnr)en met 1 vriendin van ons(tja ik heb toch een andere kijk op onze vriendschap gekregen)heeft ie 81x gesmt in 3 dagen tijd,wat precies kom ik toch nooit meer achter,maar ze probeerde wel aandacht te krijgen zovan wanneer kom je hier weer glaszetten,dan staat er een lekkere vent op mijn dak en je bent de lekkerste van de groep,eerste instantie was het van oh een beetje ouwehoeren enz. maar ik ben ook niet gek als je zoveel smst dus heb gezegd dat ik de waarheid wilde horen anders annuleerde ik de vakantie(ben te soft,maar met zoiets niet)en toen vertelde die bovengenoemde dus!
Ja maar ook dat we zo'n lieve kids hebben en Hello enz. zei die dus niet allemaal van dat soort smsjes!
Vriendin is niet helemaal eerlijk geweest,want ik was afstandelijk merkte ze aan me(had haar er eerder al mee geconfronteerd dat ik de facturen had bekeken van kpn en haar nr zovaak zag)en zei ja maar was een beetje geouwehoer over dit en dat,maar ik vertelde dat mijn vriend ook die bovengenoemde punten vertelde en toen wist ze niet zo snel iets te zeggen,alleen dat ze dat met andere vrienden/bekenden ook deed(ze heeft laatst opgebiecht dat ze aandacht kreeg op een vakantiepark van een man,ze hebben nrs uitgewisseld en nog erger elkaar pikante foto's gestuurd en daar kwam haar vriend achter,maar dat was uitgepraat!
Ik vraag me af ofdat ze iets tekort komt,laatst had een
andere vriend haar thuisgebracht en toen zei ze daar daags ernategen hem,het is maargoed dat je me thuis hebt gebracht anders weet ik niet wat ik met ... had gedaan(ze was met 2 vrienden naar huis gelopen,niet die van mij)...
1 goede vriend(die haar toen thuis heeft afgezet(gaat mee op vakantie,die is vrijgezel en heeft een hartje van goud,die is eigenlijk te goed voor iedereen)
We hebben vaak gesproken over of we nog moesten gaan en vorige week waren we uitgenodigd bij E(waarmee mijn vriend smste)en hebben daar gebarbecued en toen zei ze ja we gaan toch wel,al doen we het voor de kindjes(ook meer omdat de relatie tussen mij en mijn vriend nog niet is zoals hij hoort te zijn)ik mompelde ja,maar niet geheel enthousiast!
We gaan 14 dagen en ook nog eens naar Frankrijk en mijn vriend zegt zelfdat ie het idee had dat zij meer wilde,maar ikke niet zegt ie dan,het is mijn type niet!
Maar ik heb het een keer voorheen over haar gehad en hij nam het voor haar op en ook met koninginnedag zag ik toen ie teveel biertjes ophad dat ie haar gebeld had(ik zei waarom heb je haar gebeld,ja mag ik dat dan niet meer)
Dit is niet het enige hoor,ik heb in mijn vorig verhaal verteld over Preston palace verteld,maar nu afgelopen zaterdag is ie weer met vrienden,waaronder E naar een danceavond geweest,div. dj's in verschillende tenten,ik
zou hem ophalen,maar kon nergens door en had geen gsm bij,dus ik terug naar huis,de telefoon gaat hallo met R van de politie,ik denk nee he,niet schrikken,maar we hebben je vriend meegenomen,of ik legitimatie wilde brengen,ik vroeg wat is er dan gebeurd,hij had z'n middelvinger opgestoken(zucht 300 euro boete),ik heb via via gehoord dat ie 3x gewaarschuwd is,maar hij beweert dat ze bijna over z'n teen reden en dat ie daarom dat deed,hij kwam thuis was boos en schopte de bbq om(ik deed of ik sliep,zag het de volgende dag)en zeg hetmorgen maar tegen de hele buurt enz enz en ik ga naar huis enz,ik vroeg de volgende dag heb je coke gebruikt,hij zei hoe moet ik dat meenemen ze controleren daar enz. ik zei dat kun je ook vantevoren doen,want die vriend van E,heeft dat vorig jaar tijdens het Wk en bij preston palace aan mijn vriend gegeven,maar heeft aan mij beloofd het niet meer aan hem te geven,tja je kunt het op iedere hoek van de straat krijgen en E vindt het prima dat haar vriend dat zo nu en dan doet(hebben ook 2 kids van 4 en 2),maar vraag me zo nu en dan af,ofdat ze echt van hem houdt
of om het geld bij hem blijft!
(Ze zegt dat ze in bepaalde dingen ruimdenkerder is dan ik en mijn vriend noemt me soms een non,dat kan maar wel 1 met verstand,we hebben verdorie 3 kleine kids en dan zegt ie laatst je moet alles een keer geprobeerd hebben probeer jij het dan een keer coke,ik zei wat denk jij wel met je 36 en 3 kleine kinderen,je bent geen 18 meer !)
Die andere vriend weet dat niet van die vriend van E(want hij voeg ofdat ik dat aub stil wilde houden),wel dat die van mij wat gebruikt had,maar niet dat het van de vriend van E afkwam,de moeder van die goede vriend van ons J,heeft gezegd dat ie niet mee op vakantie moet gaan met ons en ik begrijp haar(die weet alles alleen niet dat die vriend van E ook die rommel gebruikt en dus aan mijn vriend geeft)ze zegt er is zoveel gebeurd de laatste maanden,2 weken is lang zegt
ze,dat klopt want ik heb ook 3 kids van net 7,5 en 0 en als er iets mis gaat je bent niet zomaar terug!
Heb al gezegd als ik erachter kom dat dat spul mee gaat op vakantie,ik mijn spullen pak en weg ben en dat ie ook niet de hele dag hoeft te zuipen,ja maar ik heb vakantie,dus ik drink gewoon!
Ik geloof dat ik het meeste kwijt ben en bij het vorige bericht vroegen sommigen zich al af wat ik nu eigenlijk wilde horen,maar het gaat me er omdat dit me oplucht dat ik het kwijt ben,hoewel ik wel zou willen weten hoe jullie zouden reageren in mijn situatie met die smsjes met mijn vriend en een vriendin,of jullie dat ver vinden gaan,want zei praat mooi van dat als dat met die andere smsjes(verschillende vrouwen via chatsite) niet was gebeurd dat ik er dan niets achter zou hebben gezocht,ha ha,makkelijk gezegd niet dan?(dat sms-en is vermoedelijk gestopt met mijn vriend,omdat haar vriend weer had gezien dat ze veel aan het smsen was,hoewel hij er dit keer niets achter zocht)
En mijn vriend wordt iedere keer boos als ik weer over die coke begin ,hij zegt ik ben niet verslaafd,aan roken hoef je toch ook niet verslaafd te raken,maar toch vind ik hem af en toe vreemde dingen zeggen,zoals dat het hem niets zou doen als ik me een ander zou smsen en afsprak en nu zegt ie weer je moet niet zo diep nadenken over dingen,misschien zei ik dat wel toen ik had gedronken,maar dat is niet en dat is bij meerdere dingen dat ik hem wat vreemde uitspraken vindt doen en denk hij zal toch niet meer gebruiken dan ik weet,want ik vind hem soms verward,hoewel dat ook door te weinig slaap kan komen,maar ik zei afgelopen donderdag dat ons dochtertje om 12u uit ging glijden(kleuterafdeling naar groep 3)zegt ie de volgende middag ja jij neemt je gsm nooit op,ik haal het nu niet meer,want ik wilde om 16.00u komen kijken naar dat uitglijden(hij had z'n goeie broek aan)ik zei dat is om 12.oou al geweest,dat heb ik gister duidelijk gezegd!
Oh ja als laatste,hij heeft alles laten blokkeren bij kpn,omdat ie gek van me wordt met mijn gezoek,ook een pincode opz'n gsm,ik zei had je eerder moeten doen,was ik er nooit achter gekomen met dat gsms,hij zei je hoef m'n gsm maar te vragen en je mag erin kijken,nou 1 rekening zegt ie dat die nog niet binnen is van Juni(ik zei die heb je weggelegd),maar dat moet,die komen 1x p.m dus vreemd en hij zegt dat ie dat nog wel laat zien,die nieuwe facturen op de computer,maar ik vind dit ook stiekem,maar hij zegt dat ie m'n gezoek beu is..........zucht sorry voor het lange verhaal maar het is er allemaal uit!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
anoniempje

anoniempje

11-07-2011 om 22:46

En als ik vertel dat hij vroeger de goedheid zelf was net als di

als ik zeg dat mijn vriend voorheen hetzelfde was als die andere goede vriend,dan kun je dat uit het verhaal hierboven niet uithalen,hij is erg veranderd ziet dat zelf helaas niet in,werkt voor zichzelf(teveel naar mijn zin)en als je weinig slaapt dan vat drank ook harder,dus kan het niet met zekerheid zeggen van die coke of ie dat nog doet,tja E zegt dat ze het ook niet weet van afgelopen weekend,hoewel ze zei dat je dat spul makkelijk meekon nemen!
Maar die weet hoe ik over die rotzooi denk dus die
zegt misschien wel niets erover.............

Primavera

Primavera

11-07-2011 om 22:52

Hoe diep moet hij zakken voordat jij weggaat?

Lieverd, je vriend is verslaafd aan de coke, vertoont daardoor onbeheersbaar gedrag en gaat vreemd. Hoe veel verder moet hij nog zakken voordat jij eindelijk je biezen pakt?
Ik heb het je al ik weet niet hoeveel draadjes vaker verteld: coke = wegwezen, voordat je mee getrokken wordt in die put van ellende en financiele zorgen.
Dit gaat vroeg of laat heel erg fout, wanneer ga jij wakker worden? Als hij werkelijk in het gevang komt? Als hij hardhandig wordt? Als je hem voor je ogen met iemand anders in bed treft? Als ze wegens schulden je huis komen leeghalen? Als hij in elkaar geslagen wordt? Of laat je hem ook dan zich eruit liegen zoals je nou ook al die zoete praatjes geloofd? Doe je ogen open voor je kinderen en kies voor hen en voor jezelf. NU.
Primavera

Vertrouw op je eigen gevoel

Je hebt niet voor niets zoveel vraagtekens bij zijn gedrag, vertrouw daarop.
je vraagt wat anderen zouden doen in jouw situatie: ik zou mijn kindjes en mijn spullen pakken en zo snel mogelijk vertrekken!

Orde op zaken

Wat weerhoudt je hier om orde op zaken te stellen?
Je man lijkt me niet goed bezig. Probeer je daar aan te onttrekken denk ik dan. En betert hij zijn leven en maakt er weer wat van dan kun je altijd nog besluiten wat je verder met hem wil. Zolang hij zo bezig is blijf jij met de emoties en de ellende zitten. Straks ook financieel. Dus als eerste zou ik de financien scheiden. Verwacht het niet van hem maar van jou zelf om dit in goede banen te leiden.

Mona

Mona

12-07-2011 om 15:02

Wat ik vind

Hoi Anoniempje,

Even los van mijn verdere reaktie, zou je voortaan namen (verzin gewoon een naam) willen schrijven in je verhaal. Ik vind het zo verwarrend, J en E en "die ene vriend". Dat is denk ik makkelijker te volgen voor een ander.

Nu mijn reaktie:
Als je nog van plan bent om bij je vriend te blijven dan zou ik met hem duidelijke afspraken maken.
Teveel drank (zodat hij de barbecue omschopt of middelvingers opsteekt) daar is mijn grens al, als mijn man dat doet is hij echt al veel en veel te ver gegaan en hij zou zich daar achteraf (als hij het al deed) schuldig om voelen.
Dat jouw vriend zich daar niet vervelend onder voelt zegt natuurlijk al veel over hem.
Coke= nee, nooit, als mijn man dat zou gebruiken is het over. Dit zou ik echt niet tolereren. Alleen al wat het met hem doet, volgens mij verandert je persoonlijkheid gewoon als je dat gebruikt. Het is illegaal en kost ook nog eens klappen met geld.
Die vriendin....dat is geen vriendin. Ik zou niet meer met zo'n iemand om willen gaan, laat staan op vakantie.
Als je de boel al wil redden zou ik alleen met je vriend op vakantie gaan, even geen anderen erbij en probeer tot rust te komen (dus ook geen zuip en coke vakantie) ga iets sportiefs doen, zorg dat hij uit deze vicieuze destructieve spiraal komt.
Verder zou ik thuis proberen in een andere kring terecht te komen, deze vrienden, zijn geen vrienden hoor. Dan zouden ze hem namelijk geen coke verkopen of hem te veel laten zuipen. Probeer een nieuwe gezamelijke hobby te vinden desnoods waarin hij nieuwe vrienden (normale mensen) kan leren kennen. Ik noem maar wat, maak hem enthousiast om te gaan zeilen, of koop een camera en ga op een fotografiecursus met hem, of tennis. Iets in ieder geval waarbij jullie nieuwe mensen kunnen leren kennen.
Helaas kan je hem niet verbieden met anderen om te gaan, dat is zijn eigen keuze natuurlijk.
En als ik jou was, zou ik gaan praten met een maatschappelijk werker, vraag maar eens aan je huisarts naar namen, want het is denk ik belangrijk dat je dit met een deskundige allemaal op een rijtje zet. (ik heb ook ooit zoiets gedaan, gesproken met een maatschappelijk werker. Het is een hoge drempel om voor de eerste keer te gaan, maar het heeft me zoveel inzicht en steun gegeven) Dat moet je echt doen voor jezelf.

jippa

jippa

12-07-2011 om 22:13

Ik heb nog 1 vraag

heb je ook echte grenzen?
Dit gaat al redelijk eindeloos zo door immers.
je kunt er pas echt wat aan doen als je daar echt achter staat en zo te zien is dat nog steeds niet zo.

Het verhaal van de kikker in het kokende water

alles wordt steeds een beetje erger, je verschuift je grens. Lieve vraagstelster, spring uit die pan!

Aan anoniempje

Ik volg je verhaal nu al een tijdje en begin me werkelijk af te vragen wat jou tegenhoudt. Ik krijg het idee dat je je huidige situatie zoals het nu is veel veiliger en vertrouwder vindt dan het hele roer omgooien. Ik begrijp dat je kinderen hebt en voor hun zal het ook zeker niet gemakkelijk zijn als je bij je man weggaat maar kom op he drugsgebruik in welke vorm en hoeveelheid zou al voldoende moeten zijn om je over de streep te trekken. En wat ik me ook afvraag waarom laat je uberhaupt die ' vriendin' nog toe in je leven. Wat moet je met zo'n mens die tegen je liegt en je bedriegd, over je man nog maar te zwijgen als alles echt zo eraan toe gaat hoe je het beschrijft.

Ga hulp zoeken voor jezelf,maar vooral voor je kinderen!! Jij als moeder vooral hoort hen een veilige thuishaven te bieden, een moeder die voortdurend met zichzelf in de knoop zit is voor hun veel erger, In je berichtjes lees ik verwarring en je manier van vertellen verraad ontzettend veel onzekerheid.

Ga naar de huisarts en doe je verhaal, dit is geen situatie meer waarin je even op een forum iemand zn mening vraagt.
Neem proffesionele hulp !!

Veel sterkte ....
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

anoniempje

anoniempje

13-07-2011 om 18:44

Dank jullie voor de lieve reacties

Bedankt voor de lieve reacties,heb goede bruikbare tips gekregen,zal me echt goed doen om idd met iemand te gaan praten,hoewel ik dat al 1x met iemand gedaan heb en dat heeft me toen al enorm opgelucht en ben daar eigenlijk geen tweede keer meer geweest(kost geld,kunt daar niets terugkrijgen via ziekenfonds)

En zoals ik al zeg een relatie heeft 2 kanten,zegt hij ook iedere keer,dat ie geen aandacht van me kreeg,dat het altijd van zijn kant af moest komen,een zoen een arm om me heen enz.dat geef ik dan eerlijk toe (nog geen rede om opeen ander te gaan)en dat ik wat chaotisch ben tja dat ben ik ook al die 15 jaren dat we samen zijn,ik bedoel hij moet z'n fouten ook toegeven en eerlijk zijn en ik heb helaas op dit moment niet zó'n zin om met hen op vakantie te gaan,maar ik ben gewoon te soft en mijn vriend en E praten zich er maar weer makkelijk van af!

Belle Époque

Belle Époque

13-07-2011 om 22:29

Excuses zoeken om niks te hoeven doen

"En zoals ik al zeg een relatie heeft 2 kanten,zegt hij ook iedere keer,dat ie geen aandacht van me kreeg,dat het altijd van zijn kant af moest komen,een zoen een arm om me heen enz.dat geef ik dan eerlijk toe (nog geen rede om opeen ander te gaan)en dat ik wat chaotisch ben tja dat ben ik ook al die 15 jaren dat we samen zijn,ik bedoel hij moet z'n fouten ook toegeven en eerlijk zijn en ik heb helaas op dit moment niet zó'n zin om met hen op vakantie te gaan,maar ik ben gewoon te soft en mijn vriend en E praten zich er maar weer makkelijk van af!"

Ja, je bent te soft, en je schuilt te makkelijk achter "maar ik heb ook schuld".

En hij blijft er maar mee wegkomen.

Op vakantie met hem gaan... Ik kan nu al zien aankomen dat je straks een berichtje gaat schrijven over zijn gedrag tijdens de vakantie, dat je je nood klaagt, en dat je, als mensen zeggen dat dit inderdaad niet normaal is, het gaat vergoeilijken met "ja, maar ik gaf hem geen aandacht"...

Geen aandacht geven? Lieve schat, je had die man al veel eerder moeten dumpen en vergeten!!!

Maar zoals het liedje uit de jaren tachtig zegt: : Nothing ever happens, nothing happens at all. The needle returns to the start of the song and we all sing along like before. And we'll all be lonely tonight and lonely tomorrow."

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.