Relaties Relaties

Relaties

Ik weet het even niet meer

Hallo,

Ik wil even mijn verhaal met jullie delen.
Ik ben er begin deze maand op uitgekomen dat mijn man een hotelkamer heeft geboekt om met een andere vrouw naar toe te gaan.
De boeking dateerde al van eind januari, het hotel bezoek zou begin februari hebben plaats gevonden.

Nu is het zo dat ik rond half februari vermoedens begon te krijgen dat mijn man gevoelens had voor iemand anders.
Ik vond dat zijn gedrag erg verandert was op korte tijd.....Hij liep zo gelukkig met zichzelf....Zijn ego steeg ook de pan uit.
Ik vertel er al bij dat hij en die vrouw samen gingen joggen sinds oktober vorig jaar. Dit deden ze samen met onze en haar dochter.
De dagen dat de meisjes geen zin hadden om mee te gaan besloot mijn man echter wel om te joggen met die vrouw, talloze keren heb ik hem gevraagd om dat niet te doen, ik had er geen prettig gevoel bij. Je moet weten dat ze razend knap is. Helemaal anders dan mezelf.....Ik ben meer gewoon. Zij is rijker en dat spiegelt zich in alles....houding, uitzicht enz...

Dat maakt nu niet echt iets uit. Wij zouden deze zomer 20 jaar samen zijn, waarvan 15 jaar gehuwd. Ik ben hier altijd zooooo trots op geweest en had nooit verwacht dat er zoiets in onze relatie zou gebeuren.
Mijn man krijgt zijn vrijheid, hij houdt nl van vissen en zo vaak het mogelijk is laat ik hem toe dit te doen. Ik wou even duiden dat ik het gevoel had best een unieke, eerlijke relatie te hebben.

NU, midDen februari voelde ik precies de nood om eens in zijn gsm te snuffelen, ik weet dat het niet correct is dit te doen. Maar ik was op zoek naar geruststelling.....Ik dacht niets te vinden.
Helaas stelde ik vast dat hij zijn geheime code had gewijzigd! Ik ben toen echt in paniek geschoten en heb hem om uitleg gevraagd.....De reden van die code wijziging is trouwens een paar keer gewijzigd in onze gesprekken.
Hijzelf heeft toen niets gezegd over de ganse situatie.
Ik ben blijven verder graven....En ontdekte dat hij meermaals per dag (tot wel 9x) haar Facebook profiel ging opzoeken....opnieuw paniek maar ook dat kon hij niet echt verklaren....

Nu is het zo dat zijn telefoon verkeer niet echt aanwijzingen geefte, buiten 3 gesprekken en enkele smsen. Maar die kunnen aan hun joggen gelinkt worden.
Ik heb na de ontdekking van haar veelvuldig bezochte Facebook haar zelf opgebeld om te vragen wat er gaande was tussen hen. Ze beweerde dat er helemaal niets aan de hand is en dat ze gewoon vriendschappelijk gaan joggen. Ik vroeg of ze niets opmerkte over gevoelens van mijn man naar haar toe en ze beweerde dat ze echt niets had gemerkt.
Ik bleef gerust gesteld.....Je moet weten dat ik haar op 21 februari hederer opgebeld!

Dus nu begin deze maand heb ik ontdekt dat er een boeking is geweest op hotel EN vond ik tussen zijn mails ook nog een foto van haar terug.....Die ze hem zelf heeft doopgehaald de dag voor het hotelbezoek....
Ik heb hem uiteraard opnieuw geconfronteerd met wat ik heb gevonden en eerst strijde hij het af maar ik had de bevestingsmail van de boeking zwart op wit.
De foto had hij gescreenshot van haar facebook zei hij maar later die nacht heeft zij bevestigd dat ze hem zelf had gemaild.

Ze ontkennen allebei dat ze op hotel zijn gegaan, hij weet niet wat hem heeft bezielt om dat hotel te boeken, hij beweert dat hij met haar wou praten over zijn gevoelens.....Zij vertelde me dat ze niet is mee gegaan en hij zegt dat ook.
Het hotel heeft mij bevestigd dat er 2 personen zijn ingecheckt op die datum.
Maar kurnen alleen de gegevens van de persoon die geboekt heeft terug vinden.
Dat is mijn man, daar schiet ik niets mee op dus.

Sorry voor mijn lange verhaal....Maar ik weet echt niet wat ik met gans deze historie moet aanvangen. Ik ben niet in staat om te gaan werken, ik wil amper mensen zien.
Hij blijft beweren dat er tussen hen niets is geweest en hij geeft ook toe dat hij zwaar fout was. Hij beloofd mij om verder voor onze relatie te vechten. Maar erover praten kan hij niet, hij heeft nooit over zijn gevoelens kunnen praten. Hij heeft proberen uitleggen dat hij niet echt bewust wat van hij deed op dat moment en over de vele leugens zegt hij dat hij het niet wou vertellen omdat hij wist hoeveel pijn het mij zou doen.

Hij heeft gelijk, ik heb nog nooit in mijn leven zoveel pijn en verdriet gekend als nu de laatste weken.
Mijn vertrouwen is helemaal weg,mijn hart gelooft wat hij zegt maar mijn hoofd niet.....Ik kan geen seconde rust vinden. ...Door alle leugrens denk ik.ik vrees dat ik nooit nog dezelfde persoon zal worden als ervoor.

Wat denken jullie hier allemaal over? Bedankt voor het lezen van mijniets eindeloos lang verhaal.

Lieve weethetevennietmeer

Wat een vreselijke ervaring voor je. Je wereld schudt op zn grondvesten en je weet nog steeds niet waar je aan toe bent. Je man is duidelijk niet open.
Mijn advies: hou op met speuren en zoeken en jezelf pijn doen. Vraag je man om het hele verhaal van A tot Z uit de doeken te doen omdat verzwijgen en liegen niet in jullie relatie thuishoort. Je kunt hem niet dwingen om de waarheid te vertellen, maar je kunt wel zelf je grens aangeven. En dit is ver over je grens. Endat heeft uitleg nodig.
Sterkte.

Weethetevennietmeer

Weethetevennietmeer

30-03-2017 om 00:22 Topicstarter

dankje moederziel

Ik speur niet meer, heb vrees ik al veel te veel gevonden.
Ik heb sinds ik het ontdekt heb alleen maar slechte momenten gekend. 1 uitzondering was vorige woensdag. Toen deed hij moeite om te praten maar hij kan echt niet verklaren wat er met hem aan de hand is geweest.
Duidelijk is wel dat ze elkaar sinds mij 1e telefoon niet meer hebben gehoord of gezien....Of althans dat moet ik geloven.
Ik werk altijd op vrijdag, zij is altijd thuis en mijn man werkt met de nacht dus hij heeft zeeën van tijd overdag om te gaan en staan waar hij wil.
Ook is hij nog een aantal keer gaan vissen....
Ik raak geen stap vooruit momenteel.

Geen grip

Of je nu wel of niet werkt, als er tussen hen iets speelt, zullen ze altijd wel een gelegenheid vinden. Maar dat weet je toch nog niet?
Ga in gesprek met je man. Vertel hem wat dit met je doet en dat je uitleg nodig hebt. Hij is de enige die je duidelijkheid kan geven. Dus niet gissen, maar praten met elkaar!

Weethetevennietmeer

Weethetevennietmeer

30-03-2017 om 09:18 Topicstarter

Hij gaat gewoon verder

Dat weet ik, ik hem deze zaken al allemaal verteld. Ik had die zelfs al verteld nog voor ik ontdekte van dat hotel.
Het kwam ook allemaal samen, opeens wou hij nieuw ondergoed en moest zijn rug gewaxed worden.....Ik heb zelf die puzzel beginnen leggen.
Hij heeft allang de draad terug opgepikt en gaat verder, parten erover dpet hij niet echt, buiten zeggen dat ik het nodeloos moeilijk maak voor mezelf. Die dingen linken aan elkaar heeft geen zin, maar ik ben al een heel leven lang een piekeraar. Dat verdwijnt niet zomaar en zeker niet in situaties als deze.

Hij heeft meermaals gezegd dat het hem spijt dat hij me niet wou kwetsen. Maar hij leeft al lang terug als ervoor....En net dat lukt mij niet. Snap je? Het zal wellicht meer tijd nodig hebben.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.