Relaties Relaties

Relaties

Ik weet niet meer wat ik moet geloven en wat ik moet doen

Hoi allemaal,

Ik ben 4 jaar getrouwd met mijn man en hebben samen een dochtertje van 2 jaar. In onze relatie is er al heel veel gebeurd waardoor mijn vertrouwen weg is in hem. Het komt erop neer dat als hij weg gaat (opstap of vakanties met vrienden) hij contact zoekt met andere vrouwen. Ik kan niet hard maken of er iets gebeurd is want hij ontkent natuurlijk alles... het gaat de laatste tijd heel slecht tussen ons omdat ik mezelf niet meer 100% kan geven omdat ik overal wantrouwen heb. Hij zit in het buitenland voor werk en heb in zijn mail een mail gezien dat hij een account heeft aangemaakt op een soort poolse datingsite. Hij zegt dat dit een knop was via Facebook en verder er niets mee heeft gedaan... ik weet niet meer wat ik moet doen maar ik voel aan alles dat er telkens dingen niet kloppen. Daarnaast hebben wij ook veel ruzies over andere dingen en hebben wij bijna geen tijd voor elkaar omdat hij een eigen bedrijf heeft. Telkens wil ik zijn woorden geloven maar ik kan mijzelf niet meer geven omdat ik overal vraagtekens over heb. Is de koek op? Kan toch niet zo door blijven gaan... ? 

Je weet en zegt eigenlijk zelf al dat dit zo niet kan blijven doorgaan. Zonder vertrouwen is er geen stabiele basis voor een relatie. Ik denk dat het verstandig is om dingen voor jezelf op een rijtje te zetten en dan een gesprek met hem aan te gaan, zonder ruzie en verwijten. Waar komt jouw wantrouwen vandaan, is hij in het verleden vreemd gegaan, heeft hij naast dat account iets gedaan wat niet door de beugel kan etc. Wellicht is het een idee om naar een relatietherapeut te gaan als het jullie niet (langer) lukt om samen een goed gesprek te voeren en jullie vaak ruzie hebben. Ook als je ervoor kiest om niet samen verder te gaan, is het belangrijk om te kunnen praten zonder ruzie, vooral aangezien jullie samen een dochter hebben.

User321

User321

29-01-2021 om 12:21 Topicstarter

Mihri schreef op 29-01-2021 om 11:08:

Je weet en zegt eigenlijk zelf al dat dit zo niet kan blijven doorgaan. Zonder vertrouwen is er geen stabiele basis voor een relatie. Ik denk dat het verstandig is om dingen voor jezelf op een rijtje te zetten en dan een gesprek met hem aan te gaan, zonder ruzie en verwijten. Waar komt jouw wantrouwen vandaan, is hij in het verleden vreemd gegaan, heeft hij naast dat account iets gedaan wat niet door de beugel kan etc. Wellicht is het een idee om naar een relatietherapeut te gaan als het jullie niet (langer) lukt om samen een goed gesprek te voeren en jullie vaak ruzie hebben. Ook als je ervoor kiest om niet samen verder te gaan, is het belangrijk om te kunnen praten zonder ruzie, vooral aangezien jullie samen een dochter hebben.

Mijn wantrouwen komt voort uit zijn gedrag. Een keer een afspraakbevestiging gezien dat hij een hoer had besteld in het buitenland ( waar hij op dat moment was ) als hij op vakanties was met vrienden foto’s vinden op zijn telefoon met andere vrouwen, nummers gezien die hij gebeld had die nacht van vrouwen die hij ontmoet had. Telkens hem daarmee geconfronteerd en had de beste smoesjes die ik telkens maar weer probeerde geloven. Ik merk dat dit een blijvend probleem is want nu weer aanmelden op een datingsite. Hij zegt dat hij niet wist wat dit was en toen hij zag dat hij foto’s moest uploaden het eraf heeft gegooid... ik vind het al te ver gaan om zoiets te downloaden en geloof niet meer dat hij niet weet wat dit was. Hij smeekt mij nu voor nog een kans om dit voor de kleine te doen en hem tot mei te laten bewijzen.. ik heb gevraagd om mij de komende dagen met rust te laten 

" Een keer een afspraakbevestiging gezien dat hij een hoer had besteld in het buitenland ( waar hij op dat moment was ) als hij op vakanties was met vrienden foto’s vinden op zijn telefoon met andere vrouwen, nummers gezien die hij gebeld had die nacht van vrouwen die hij ontmoet had. Telkens hem daarmee geconfronteerd en had de beste smoesjes die ik telkens maar weer probeerde geloven."

Ik denk je diep van binnen heel goed weet hoe het zit. Er zijn te veel aanwijzingen dat hij niet te vertrouwen is.Waar wacht je op? Tot je het zwart op wit kunt bewijzen en hij het eindelijk zal moeten toegeven? Je weet het toch nu al? Ik kan me niet voorstellen dat het nog echt fijn voelt tussen jullie. Evengoed heel rot voor je. Ik zou beginnen je financiën voor je zelf zeker te stellen en je in te schrijven bij een woningbouwvereniging

User321

User321

29-01-2021 om 13:34 Topicstarter

Lexus schreef op 29-01-2021 om 12:50:

" Een keer een afspraakbevestiging gezien dat hij een hoer had besteld in het buitenland ( waar hij op dat moment was ) als hij op vakanties was met vrienden foto’s vinden op zijn telefoon met andere vrouwen, nummers gezien die hij gebeld had die nacht van vrouwen die hij ontmoet had. Telkens hem daarmee geconfronteerd en had de beste smoesjes die ik telkens maar weer probeerde geloven."

Ik denk je diep van binnen heel goed weet hoe het zit. Er zijn te veel aanwijzingen dat hij niet te vertrouwen is.Waar wacht je op? Tot je het zwart op wit kunt bewijzen en hij het eindelijk zal moeten toegeven? Je weet het toch nu al? Ik kan me niet voorstellen dat het nog echt fijn voelt tussen jullie. Evengoed heel rot voor je. Ik zou beginnen je financiën voor je zelf zeker te stellen en je in te schrijven bij een woningbouwvereniging

klopt dit is precies wat mij dwarszit ik voel me juist niet meer fijn... als hij me aanraakt vraag ik me telkens af waar hij met zijn handen heeft gezeten dus ons seksleven lijdt er ook onder wat hij mij ook nog eens verwijt. Gelukkig sta ik nu 3 jaar ingeschreven ( nadat ik toen ook achter iets kwam ) 

Hallo, wat verdrietig en wat voel je je naar. Natuurlijk ontkent hij, hij wil jou niet kwijt. Hij durft nu niet meer te bekennen. Maar... je hebt al bewijs maar je wil het niet geloven. Je wil dat het niet waar is. Je wil hem op zijn woord geloven. Je intuïtie schreeuwt. Neem dat serieus. Tips? Wat ga je doen als het klopt? Wat mag wel? Er staan op internet allemaal mogelijkheden om zekerheid te krijgen. Zet daar wat van in gang? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.