Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

marieke74

marieke74

19-03-2009 om 16:07

Ik wil ex terug


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zoek alsjeblieft hulp

Marieke,
Dit klinkt helemaal fout. Je excuseert zijn dronkenschap, zijn rothumeur, zijn gebrek, aan initiatief en nou zou ie ook eventueel nog even vreemd mogen gaan, want de stakker moet kunnen uitrazen. Is er ook nog iets wat je niet van hem zou pikken?
Ik doe al 9 jaar niks ontspannends alleen met mijn man zonder de kinderen erbij en kan je verzekeren dat dat geen invloed heeft op de sex samen.
Ik kan je alleen maar sterk aanraden om zo snel mogelijk psychologische hulp voor jezelf te gaan zoeken. Niks geen relatieterapie. Je moet eerst snappen waarom je je zo verschrikkelijk passief, hulpeloos en alle schuld op je nemend opstelt. Op deze manier heb je geen schijn van kans in welke relatie dan ook. Je moet eerst leren dat je een vrouw bent, geen dweil en dus als een persoon met respect behandeld moet worden en niet als voetveeg.
Groetjes jessica

Jade

Jade

22-03-2009 om 13:20

Vraag:

hou jij zo weinig van jezelf?

Ik onderschrijf de posting van Jessicah: zoek hulp en dan alleen voor jezelf.

Sorry, maar ik vind de situatie nogal triest.....

Gijs

Gijs

22-03-2009 om 15:25

Vind ik ook

je ex loopt zo volledig over je heen, en zal dat altijd blijven doen. Zeker als je hem daar alle ruimte voor geeft. Als hij je ooit weer terug neemt, is dat omdat-ie even niemand anders heeft en eenzaam is. Want een man wil echt geen angstige en krampachtige vrouw.
Succes!

marieke74

marieke74

22-03-2009 om 19:07

Reactie