Relaties Relaties

Relaties

Andernikkie

Andernikkie

26-09-2011 om 10:46

Ik word het niet eens met mezelf

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Andernikkie

Andernikkie

30-09-2011 om 14:39

Ach ja

Zat ik net vrolijk op het terras met mijn vriendin, wijntje erbij, heerlijke salade, stukje stokbrood, zie ik vriendin 1 lopen... met haar lover. Ze zag ons niet overigens, we zaten nogal achteraan op het drukke terras en zij liep over straat.
Mag ik nu in dit geval wel invullen dat het over is met de vriendschap of zou ik nog moeten denken dat de broer zich misschien wel heeft verzoend met zijn vrouw en de tijd met zijn zus op vrijdag tussen de middag niet meer nodig had, waarop zus dacht dat ze de lunch toch al had afgezegd en dan mooi tijd aan haar lover kon besteden?

amk

amk

30-09-2011 om 15:21

Nu vul je niet in

nu concludeer je gewoon op wat je gezien hebt.
En dan zou ik toch nog iets botter zijn geweest en ze even aangesproken hebben. (soms ben ik heel gemeen)

Rosase

Rosase

30-09-2011 om 19:55

De verleiding zou dan wel heel groot zijn om toch even naar haar te zwaaien. Is dat ook meteen duidelijk. Als ik het zou durven, tenminste.

Maar jij weet in ieder geval ook waar je aan toe bent. Dat heeft deze hele episode je dan in ieder geval toch nog opgeleverd.
Blijf het zwak vinden van haar.

En overigens denk ik toch ook wel dat de teken zo duidelijk zijn, dat invullen niet moeiijk meer is. Dan wordt de kans dat je ernaast wel heel erg klein, al issie dan nog niet nul, dat dan weer wel.

Nou

ik had vast ter plekke even een sms-je gestuurd. 'Joh ik dacht dat je met je broer ging lunchen? Problemen opgelost dus?'

Dit is wel érg flauw zeg!!

Maar goed, er bestaan rare mensen. (Mijn dochter had ooit een mysterieuze geliefde die haar op een rare wijze liet zitten bij een afspraak en later kwam met de verklaring dat zijn moeder na een auto-ongeluk in coma lag en kort daarna overleed. Terwijl het mens jaren later nog springlevend bleek te zijn. Het kan dus nog gekker.)

Andermikkie

ik had me niet ingehouden en fijntjes ter plekke direct een sms-je gestuurd...zwaai je even naar me, ik zit op dat en dat terras.

Over uit en klaar....volgens mij heb je een veel gezelligere vriendin, die waar jij mee op het terras zat.

groetjes van Purk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.