Relaties Relaties

Relaties

Vlinders in buik en knoop in maag?

Vlinders in buik en knoop in maag?

21-09-2008 om 23:01

Is verliefd zijn eigenlijk wel leuk?

Gebonden ben ik niet, dus dit is geen verhaal van kiezen tussen man en minnaar of iets dergelijks.
Sinds vorige maand heb ik een intensief mailcontact met iemand op een relatiewebsite. Foto´s uitgewisseld, langdurige telefoongesprekken gehad. Het enige dat nog ontbreekt is een ´live´ ontmoeting. Vanwege de afstand is dat nog niet zo eenvoudig maar het zal wel een keer komen. Het is wederzijds, dat is me wel duidelijk.

Wat ik wilde zeggen: enerzijds geniet ik van de zwijmelkant van het geheel maar aan de andere kant vind ik het maar vervelend, die knoop in mijn maag (ik eet slecht), de hartkloppingen, de verstrooidheid, het wachten op een telefoontje of mailtje. Mijn leven liep best lekker en dan nu dit. Toch wil ik wel degelijk een nieuwe partner. Misschien ben ik niet zo goed in wachten?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

22-09-2008 om 09:33

Aktie

Ik zou inderdaad niet willen/kunnen wachten, jij blijkbaar ook niet!
Pak zsm de trein/auto en ga hem voelen/ruiken/proeven zodat de vlinders in jouw buik weten waarom ze daar zijn.
Groetjes, Minet

Plekje geven

tja mischien komt het doordat je het geen plek kan geven.. ga hem inderdaad ontmoeten!
probeer van alle leuke gevoelens die ook bij verliefd zijn horen te genieten, want dat zijn er genoeg!

Vlinders in buik en knoop in maag

Vlinders in buik en knoop in maag

22-09-2008 om 22:21

Trein of auto?

Er zitten een paar landen tussen dus dat wordt het vliegtuig. Beetje duur en geen van beiden heeft veel mogelijkheden weekjes vrij te nemen. Op zich zing ik het zo nog wel een tijd uit maar ben erg verslaafd aan zijn tekens van leven. Een dag geen telefoontje of mailtje is een dag niet geleefd. Bah.

Vlinders in buik en knoop in maag

Vlinders in buik en knoop in maag

22-09-2008 om 22:25

P.s.

Ben niet lijdzaam aan het afwachten, zelf neem ik ook wel initiatief in het contact maar ben soms bang te gretig te zijn.

Afstand

er zitten wat landen tussen zeg je? dan gaat het wel heel lastig worden, een rl ontmoeting. je geeft aan dat jullie beiden niet snel in staat zijn om het vliegtuig te pakken.
wat is je plan, wil je hem laten overkomen? daar zou ik voor kiezen in ieder geval. het is niet niets even vakantiedagen op te nemen van je werk en een bak geld aan een ticket uit te geven voor iemand die je nog nooit gezien hebt!
hou je hoofd erbij je weet pas of hij echt leuk is als je hem in het echt gezien hebt! fotos telefoon mailen hoeft niks te zeggen, is mijn ervaring.
heb ooit echt de kriebels gehad voor iemand die ik nog nooit ontmoet had. leuke gesprekken, leuke kop, leuke baan en interesses had hij maar toen ik hem in rl zag...viel dat allemaal weg...er was geen klik!!
dus probeer die vlinders wat in toom te houden totdat je hem echt ontmoet heb je weet nl niet of je nu van hem een droomplaatje zit te maken of dat je echt verliefd bent op deze persoon.

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

23-09-2008 om 12:49

Nesile

Je slaat de spijker op z´n kop, het is veel tijd en geld voor iemand die in het echt misschien tegenvalt. Maar misschien is de eerstvolgende gelegenheid om elkaar IRL te zien pas in december en dan vraag ik me af of het de moeite wel waard is zoveel energie in zoiets wankels te steken. (Ben inmiddels wel alle vakantiekilo´s kwijt.)

Heb je nog tips om die vlinders in toom te houden?

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

23-09-2008 om 14:26

De zoveelste anno

Nesile, hoe ver gingen die leuke gesprekken? Gewoon gezellig, veel herkenning, of ook diepste zieleroerselen, geheimen opbiechten, elkaar aftasten over seksuele voorkeuren? Virtueel flirten? Want ik denk dat dat wel uitmaakt over de kans of de vlinders blijven fladderen bij een IRL ontmoeting.

Vlinders

allerbeste tip is om elkaar zo snel mogelijk te zien
maar dat wordt lastig natuurlijk. verder jezelf goed inprenten dat je deze persoon totaal niet kent en de werkelijkheid totaal anders kan zijn.
je eigen leven blijven leiden ook heel belangrijk vooral niet gaan zitten wachten op zijn telefoontjes smsjes mailtjes enzov. je maakt het dan echt tot onderwerp van je leven. dus zoek lekker veel afleiding doe leuke dingen met vriendinnen plan je dagen vol
voor je het weet is het december
maar ja vooral blijf nuchter en houd je hoofd erbij vaak helpt het als je al eens zoiets als dit mee heb gemaakt en het viel tegen de volgende x zal je dan niet zo snel hoteldebotel raken van iemand die je niet kent en je leuke smsjes mailtjes enzov stuurt.
maar goed voor het zelfde geld valt het juist mee en is het HEM dat kan natuurlijk!

Flirten

hoe verliepen die gesprekken nou die konden aardig intiem zijn. je bent elkaar toch al aan het aftasten. dus het was een heel geflirt over en weer. dus ja kriebels had ik wel, en hij ook.
overigens geheimen vertellen en sexuele voorkeuren uitspreken nee dat deed ik niet met deze persoon.
dat vind ik ongepast , tenminste als ik iets serieus zoek. als deze persoon dat wel had gedaan was ik hem uberhaupt niet gaan ontmoeten in rl.
want mannen die het onderwerp sex aansnijden terwijl ze de dame in kwestie nog nooit gezien hebben daarvan weet dat het 9 van de 10 x mannen zijn die op een sexdate uit zijn. die kets ( haha kets) ik dan ook meteen af want daar ben ik niet op uit.
het kan natuurlijk zijn dat jij daar wel voor open staat das helemaal prima ieder zijn ding.
ik heb zelf geen behoefte om met iemand die ik niet ken over mijn sexuele voorkeuren te praten. daar heb ik mijn vriendinnen voor
dus wat ik bedoel met intieme gesprekken is meer van dat je elkaar leert kennen, wat verder gaat dan wat doe je voor werk. en ook lief afsluiten, smsje van hem hoe was je dag ( als hij wist dat het een drukke dag zou worden) enzov.

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

23-09-2008 om 16:03

Seks

Het onderwerp kwam nogal terloops ter sprake, ik geloof zelfs dat ik het zelf heb heb aangekaart. Het gaat niet op een vunzige manier, eerder belangstellend-informatief, op het droge af soms, ik vind het ook een belangrijk onderwerp want heb uitgesproken ideeën over wat ik wel en niet zie zitten en wil hier graag van tevoren duidelijkheid over hebben, het moet niet alleen geestelijk klikken maar ook lichamelijk. Op basis van wat wij elkaar vertellen, weten we dat het op dit gebied waarschijnlijk wel snor zit en ik denk dat dit wel degelijk invloed heeft op een eerste ontmoeting en de klikkans. Wat dat betreft steek ik dus wat anders in elkaar dan jij...

Sex

ja ik begrijp je helemaal het is ook zeker erg prettig om dat vantevoren allemaal al duidelijk te hebben. dat is iets wat toch altijd erg spannend is, het klikt, maar klikt het ook in bed? is voor mij ook heel belangrijk hoor.
ik kijk er alleen anders tegenaan want ook al wissel je wat info uit via de sms msn of mail dan nog weet je niet of die persoon jouw ideaal is in bed.
daarbij heb ik het ook al ervaren dat ik dacht dat het sexueel wel zou klikken, er vantevoren over gesproken was en alles doorgenomen en dan nog viel het tegen. en dan kan een man qua techniek wel goed zijn maar er kunnen zulke kleine details zijn die je alleen maar kan tegenkomen als hij daadwerkelijk bij je in bed ligt waar je op af kunt knappen!
dus ja wij verschillen wel in die mate ik zie het niet zo zwart-wit. het is meer dat ik wel zie hoe het is je kan niet alles onder controle hebben en kunnen voorzien.

Ilse L

Ilse L

23-09-2008 om 22:02

Sb (beetje ot)

Ooo, nu zat ik eigenlijk te wachten tot jij met een vervolg bericht kwam over die introverte man waarvoor je iets voelde en waarmee je zo heel langzaam het contact en de dates aan het opbouwen was... Mag ik nu concluderen dat dat toch definitief op niets uitgelopen is? Of heb ik dat stuk van het verhaal toch ergens gemist?
Overigens ben ik nu mss wel heel nieuwsgierig, je hoeft uiteraard niet te antwoorden
Ilse

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

23-09-2008 om 22:27

Ilse (ot)

Tja, ik ben met hem naar het strand geweest en het was best gezellig. Maar volgens mij heeft hij mijn hints niet opgepikt óf ziet hij mij gewoon niet zitten. We namen afscheid met het idee nog eens zoiets te doen, ik ben al bijna een maand terug van vakantie en heb nog niets van hem gehoord. Mijn gevoelens zijn wat weggezakt, ik heb nu even geen zin meer er moeite voor te doen (als hij het zou doen zou ik het wel leuk vinden) dus het is als een nachtkaars uitgegaan.

Skype

Heb je hem al via de webcam gezien?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.