Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Liefdesverdriet

Ik heb jullie hulp nodig.

Hoe verwerk je liefdesverdriet?
En hoe lang duurt dat?

Liefdesverdrietexpert

Liefdesverdrietexpert

08-06-2018 om 06:47

Schrijven

Koop een mooi schrift en schrijf daar je gedachten in op. Maakt niet uit hoe warrig en slecht geformuleerd, er is toch niemand die het leest. Probeer je daarbij bewust te worden van wat je precies voelt. Vertel het aan een paar intimi of collega's die je dagelijks om je heen hebt, misschien aan je huisarts? Probeer het niet te vermijden of geforceerd afleiding te zoeken. Leg je er helemaal bij neer dat je ontzettend veel verdriet hebt. Je zult op een moment ook erg boos worden, dat hoort er allemaal bij. Het is wel erg belangrijk om te sporten of hardlopen, desnoods in je eentje, eventueel met koptelefoon met muziek.
Je zult zien dat het over een paar weken wat minder is geworden. De eerste twee weken zijn het ergste, daarna wordt het steeds een beetje minder erg en het gaat een keer helemaal over. Zo is het bij mij een paar keer gegaan.

mama-jj

mama-jj

08-06-2018 om 16:48 Topicstarter

Dank je wel

Dankjewel voor je reactie! Goed plan. Ik gs de eerste twee weken in. De boosheid is er al😉

Mijntje

Mijntje

08-06-2018 om 17:27

goed slapen

Probeer wel goed te slapen. Met slaaptekort word je alleen maar nog huileriger en labieler. Als dat niet lukt even naar de huisarts. Niet om je aan de slaaptabletten te helpen, zo snel mogelijk weer afbouwen, maar goed slapen is nu helemaal heel belangrijk.
Idd bewegen, bv een eind fietsen. Gewoon huilen als je moet huilen. Laat iedereen maar denken dat het door de pollen komt
Blijf mensen zien, sluit je niet op.
Je voelt je nu nog gekwetst en in de steek gelaten en ziet jezelf al voor je, als oude vrijster, maar heus, er komen betere tijden en er komt een tijd dat je het een plek hebt gegeven. Tot die tijd goed voor jezelf zorgen!
Het kan wel een jaar duren, al ligt het eraan hoe lang je relatie was en of jullie samen woonden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.