Home » Forum » Mijn leven is saai geworden en ik blijkbaar ook

Mijn leven is saai geworden en ik blijkbaar ook

34 berichten / 0 nieuw
Nieuwste reactie
Kaaskopje
Yanea

Doe ik al:-)

Kaaskopje
Jackie

Welbeschouwd is iedere Nederlander een Kaaskop :-).

evenzo
soort van herkenbaar

ik onderneem ook graag veel van het soort dingen dat je noemt, maar ik heb in die zin een saaie man die geen andere behoeftes heeft dan zijn werk en zijn muziek. Samen uitgaan doen we niet vaak en dan vooral omdat ik dat nu eenmaal leuk vind, voor hemzelf hoeft dat niet zo allemaal.

Dus zelf zit ik bij een (sport)club met af en toe een dag of een heel weekend een activiteit, maar ik krijg mijn man niet mee. Ik heb ook andere interesses, waar ik me tot nu toe nog niet op gericht heb, omdat het hier ook veelal gaat om weekendactiviteiten en anderen dat vaak met het gezin doen. Ik heb op zich best nog een aantal vriendinnen, maar hier een beetje hetzelfde: ze zijn veelal verhuisd (naar het buitenland) of hebben niet dezelfde neiging om af en toe lekker te gaan stappen, of doen dat uiteindelijk altijd met een andere vriendin of familie (heb zelf geen familie). Ik geef ook graag (verjaardags)feestjes, maar we worden zelden teruggevraagd.... zelfs mijn beste vriendin viert haar verjaardag alleen met haar familie :-(

En ook herkenbaar, dat gevoel dat je altijd zelf degene bent die contact opneemt, voorstelt om iets leuks te gaan doen!

Pagina's