Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Mijn man is een narcist


Thera schreef op 16-10-2022 om 14:07:

Je schrijft 'hun kinderen', bedoel je dat het je eigen kinderen zijn? Ik snap het niet zo goed.

Contact met andere ouders die hun kinderen opvangen, zoals zij dat doet met dochter en 3 pubers vermoed ik.

De pest met het opvangen is dat als je het doet, de hulpverlening vindt dat het dan ook kan en moet. 

Als ik een spoedaanvraag WMO erdoor moest drukken via werk dan weigerde ik dat bij familie onder te brengen ( tenzij gewenst door de familie), omdat ik teveel mantelzorgers finaal afgebrand zag. Te triest voor woorden dat ze die hulp afschuiven waar mogelijk.  

Bart80 schreef op 21-09-2022 om 09:42:

Dank voor jullie steun. Dat is fijn!!
Dat mis ik wel vanuit mijn familie. Begrijpen niet waar ik in zit.

Ben er nog lang niet. Maar eerste stap is gezet door een plekje voor mezelf te vinden. Kijk daar naar uit. En hopelijk krijg ik dan een beetje rust. Stap voor stap kom ik er wel.

Weten jullie hoe ik dit het beste kan doen.
Ik kan mij niet inschrijven op dat adres omdat het een vakantiehuisje is. Sta dus nog ingeschreven bij mijn ex. En bij mijn ouders kan ik mij niet inschrijven omdat ik daar niet woon. En wil ook niet dat zij gekort worden in AOW en pensioen. Maar wil niet meer ingeschreven staan bij mijn ex en wil ook niet dat de post daar nog bezorgt word. Hoe kan ik dit het beste oplossen??

Hallo, hier weer even een update. 

Sinds 3 weken ben ik weg bij mijn ouders en zit ik in een vakantiehuisje voor de aankomende 6 maanden. Fijn een plek voor mezelf. Maar heb ook moeilijke momenten waarin ik hele dagen huil. Waarom overkomt mij dit? Mijn ex zoekt nog steeds contact. Laat regelmatig weten dat hij ongelukkig, eenzaam en zich alleen voelt. En het liefst een kogel door zijn hoofd schiet. Dit laatste zegt hij regelmatig. Weet ook niet zo goed hoe ik hiermee om moet gaan. Ik weet ik heb nog een lange weg te gaan. Maar blij dat ik de stap heb gezet voor het huisje, echt een plek waar ik mij terug kan trekken.

Ik zou je ex echt helemaal gaan blokkeren op alle mogelijke kanalen. Beter voor jou en beter voor hem. 

Jippox schreef op 19-10-2022 om 14:17:

Ik zou je ex echt helemaal gaan blokkeren op alle mogelijke kanalen. Beter voor jou en beter voor hem.

Dit inderdaad! Die kogel door zn kop is ook gewoon emotionele manipulatie en zo lang hij dit steeds kan uiten richting jou voelt dat voor hem waarschijnlijk goed. Ik zou hem dat niet meer gunnen en hem dus blokkeren.

Bart80 schreef op 19-10-2022 om 14:05:

[..]

Hallo, hier weer even een update.

Sinds 3 weken ben ik weg bij mijn ouders en zit ik in een vakantiehuisje voor de aankomende 6 maanden. Fijn een plek voor mezelf. Maar heb ook moeilijke momenten waarin ik hele dagen huil. Waarom overkomt mij dit? Mijn ex zoekt nog steeds contact. Laat regelmatig weten dat hij ongelukkig, eenzaam en zich alleen voelt. En het liefst een kogel door zijn hoofd schiet. Dit laatste zegt hij regelmatig. Weet ook niet zo goed hoe ik hiermee om moet gaan. Ik weet ik heb nog een lange weg te gaan. Maar blij dat ik de stap heb gezet voor het huisje, echt een plek waar ik mij terug kan trekken.

Daar hoef jij helemaal niets mee. Nu niet en nooit niet. Fijn dat je een plekje hebt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.