Relaties Relaties

Relaties

X41

X41

25-11-2021 om 15:07

Mijn partner neemt nooit initiatief


X41 schreef op 26-11-2021 om 12:44:

[..]

Dit is dan weer een reactie waarin ik mij 200% kan vinden. Het kan idd zijn dat ik in het verleden niet al te best reageerde op zijn initiatiefname en dat hij het daarom niet meer doet. Ik merk ook dat hij doet het nu nog soms, maar dan half. Dus ipv te zeggen 'ik heb een bioscoopavond gepland voor morgen', zegt hij 'zouden we naar de bios gaan?' en dat is natuurlijk een vraag waarop ik ook neen kan antwoorden

Je kunt natuurlijk ook reageren met 'ja, leuk' en hem complimenteren met zijn initiatief. Misschien bedenkt hij dan wel vaker iets.

X41

X41

26-11-2021 om 13:10 Topicstarter

MamaE schreef op 26-11-2021 om 13:10:

[..]

Je kunt natuurlijk ook reageren met 'ja, leuk' en hem complimenteren met zijn initiatief. Misschien bedenkt hij dan wel vaker iets.

Idd, zal ik doen  

Ik had ook ooit een vriend die alle initiatieven nam, ik was wat onzeker en passief in die tijd. Hij maakte zich boos erover en verweet mij dat ik nooit iets bedacht. Dus ik ging meer initiatieven nemen....en die werden allemaal stuk voor stuk afgezeken.
Nooit was het goed, het moest altijd anders.

Weet je zeker dat nu zoiets niet aan de hand is?
Ook nu heb ik trouwens een man die veel van het soort dingen doet die jullie noemen als zijnde 'vrouwentaken'. Vakanties regelen, nieuwe aankopen uitzoeken en zo. En alles netjes in overleg. Verder doe ik inmiddels overigens ook allerlei taken en initiatieven hoor.  

X41

X41

29-11-2021 om 13:27 Topicstarter

update.
Wij zijn dit weekend naar de cinema geweest (met het gezin) + quality time met ons 2 gehad
Allebei door hem gepland en geregeld.

Wij zijn back on track

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.