Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Anke

Anke

24-08-2018 om 13:02

Niet aan relatie toe ?

Sinds 3 jaar gescheiden en dit gaat eigenlijk prima nu. De scheiding verliep in goeie harmonie en ik heb alles weer aardig op de rit. Wel ben ik een jaar na de scheiding verliefd geworden op een getrouwde collega. Geen succes natuurlijk, want immers getrouwd. Heb daar wel een flinke knauw van gehad (liefdesverdriet). Sinds een maand of 5 ben ik aan het daten. Na 2 totale fiasco's (rare heren, haha) nu een hele leuke man ontmoet. Heeft alles in huis. Ziet er leuk uit, intelligent, humor en lief. Helemaal weg van mij, dus ideaal zou je denken. Echter, ik voel totaal GEEN vlinders. Ik kan het heel leuk vinden om bij hem te zijn, maar oha ben ik (gek genoeg) het liefst alleen en verzin ik zelfs smoezen als hij me vraagt om ergens met hem heen te gaan. Ik mag heel graag alleen zijn, vermaak me prima. Had ik vroeger nooit van mezelf gedacht. Op dit vlak zit ik echter een beetje met mezelf in de knoop.
Ben ik nog niet aan een relatie toe ? Ligt het aan hem ??? Ben ik inmiddels zo gewend aan het alleen zijn dat het samenzijn ineens niet meer lukt ?

Niks geen groot drama, maar gewoon ff benieuwd of iemand dit herkent ????

Niki73

Niki73

24-08-2018 om 13:21

Toch niet de juiste

Soms lijkt een man ideaal maar word je gewoon niet verliefd. Je kunt het nog even aanzien (soms duurt het even), maar als de gevoelens niet komen, dan helaas toch maar door naar de volgende. Wees wel eerlijk, zeg hem dat je (nog) niet verliefd bent.

Een relatie hoeft trouwens niet te betekenen dat je nooit meer alleen kunt zijn. Ik heb al jaren een LAT-relatie en ik vind mijn tijd alleen ook heel belangrijk.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

24-08-2018 om 14:55

Logisch

Op papier kan een man zo goed kloppen, maar de klik moet er wel zijn. Grote kans dat je die wel voelt bij een kandidaat die op papier wat minder geschikt lijkt Dus even verder zoeken en deze man weer de markt op.

Ad Hombre

Ad Hombre

24-08-2018 om 15:05

Swipe left

Next!

Yura

Yura

24-08-2018 om 16:01

Gewend

Ik heb veel vriendinnen en kennissen tussen de 40 en 50 die alleenstaand zijn (scheiding of man overleden) en blijven. Inderdaad wat jij schrijft, ze zijn het alleenzijn gewend. De meesten blijken het alleen wel prima te vinden, met niemand rekening hoeven houden en voor vakanties en uitjes is er altijd wel een andere alleenstaande vriendin te vinden.
Of dat het bij jou is weet ik niet, maar deze man is het blijkbaar niet. Niet mee doorgaan, dat is niet eerlijk tegenover hem.

Plop

Plop

24-08-2018 om 18:04

Weg

Niet eerlijk naar jullie beiden. Niet blijven als je niets voelt, gewoon verder daten.
Ik moet er na 4.5 jaar nog steeds niet aan denken, ja, op afstand, maar in m'n kleine appartement? Griezels nee.

juf Ank

juf Ank

24-08-2018 om 18:33

smoezen

Als je nu al smoezen bedenkt dan zou ik er heul heul snel mee ophouden. Wie houd je voor de gek?

@Emma

@Emma

24-08-2018 om 21:41

niet doen

Er komt vast wel een keer iemand voorbij waar je wel stapelverliefd op wordt. Ik weet er alles van en ik ben blij dat ik niet ben blijven hangen aan iemand die alleen maar aardig is

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.