Relaties Relaties

Relaties

Niet meer naar stad zijn ex, onredelijk? En wie liegt?

Hoi allemaal even een vraagje. 
Mijn man ging vorig jaar vreemd, duurde 5 maanden en ze zagen mekaar 4 keer in die 5 maanden, zij woont namelijk in een andere land en hij komt daar voor zijn werk. Hij heeft 't toen zelf opgebiecht aan mij en alles geeindigd met haar. Ik weet dat 't ook echt klaar is want heb even Kontakt met haar gehad. Nu is hij inmiddels al weer 2 keer voor een paar dagen naar haar stad gegaan voor werk, ik vind dit heel moeilijk maar ok ik slikte 't. Maar, nu stuurde zij mij gister een bericht dat ze hem heeft gezien en gesproken. Dus ik confronteer hem en hij zegt dat hij haar helemaal niet gezien en gesproken heeft. Ik vroeg haar wanneer, ze zegt ergens in juni.... Ja hij was daar in juni maar ergens in juni? Datum weet ze niet meer zegt ze. Ze heeft hem mss gezien, voorbij zien lopen ofzo... Zegt mijn man. Volgens hem is er geen Kontakt geweest. Ik zei hem ok bel haar maar en dan zien we wel maar er nam niet aan. Een bericht gestuurd waar in hij zegt ik heb je helemaal niet gezien daar of gesproken. Zij stuurde terug oh ja hoor dus 't was iemand die op je leek? En dan blokkeerde ze hem direct dus hij kon niet eens meer reageren. Wat denken jullie? Is dit gwn pesterij of zit er meer achter? Mijn man is woest en wil echt dat ze de waarheid zegt zegt hij. Tja hoe? Je kan haar niet dwingen en ze heeft ons beiden geblokkeerd. Ze is zoiezo best gek om er even bij te zeggen...
Maar mijn vraag nu is eigenlijk ook, man. Moet soms (2/3 keer. Per jaar) dus naar die stad waar ze woont. Ik wil dat hij niet meer gaat. Ben ik onredelijk? Hij zegt vreemdgaan kan ik overal doen, ik zeg ja weet ik ook wel maar die stad, het is te traumatisch voor me en zij is niet 100%... 
Ben ik onredelijk en wat vinden jullie van 't feit dat die vrouw dus beweerd hem gezien en gesproken te hebben? 


Als er geen contact meer is geweest tussen die twee, zoals jouw man beweerd, hoe weet zij dan dat hij in juni in haar stad was ? Ze kan hem theoretisch van afstand hebben zien lopen, zonder dat er contact was, maar waarom zou ze jou daarvan op de hoogte stellen ? Dat is een beetje raar. Zij zal toch ook wel weten dat hij daar regelmatig moet zijn voor werk dus dat het kan gebeuren dat je elkaar dan toevallig tegenkomt. Dat is dan wel een heel groot toeval, maar goed, het kán. Tenzij ze elkaar op de werkvloer tegen kunnen komen ? Dat is dan nog geen reden om de partner te gaan appen. Het lijkt mij ook onwaarschijnlijk dat het pesterij is. Het klinkt alsof ze misschien woorden hebben gehad en dat ze klaar is met zijn gedrag en dat ze daarom jou op de hoogte heeft gesteld dat ze hem weer gezien en gesproken heeft. Dat ze hem blokkeert geeft ook aan dat ze het zat is/ boos is. Ik denk dat je man liegt. Als dat zo is dan is de vraag niet of hij nog voor zijn werk naar haar stad kan gaan, maar of jullie relatie dit nieuwe verraad overleeft. 

Dat je man woest is vind ik ook geen goed teken. In dit soort gevallen is boos worden vaak een camouflage om een leugen achter te verbergen. 

Zij heeft ongeveer dezelfde mogelijke motieven om contact op te nemen of ze je man nu wel of niet daadwerkelijk ziet/spreekt. Dus uit haar gedrag kun je niets afleiden. Vooral niet op reageren; door te reageren geef je haar hoop en gaat ze alleen maar meer stangen. Als ze echt bewijs had zou ze het wel ongevraagd opsturen. Bij spontaan opbiechten zonder betrapt te zijn is het in de meeste gevallen toch echt wel uit.

Je man is een gigantische eikel als 'ie zegt "vreemdgaan kan ik toch wel". Kan hij werkelijk niets bedenken om jouw trauma tijdens die spannende dagen dat hij in die andere stad is te verzachten? Vaker bellen, delen wat zijn plannen zijn voor na werktijd? Jullie kunnen zelfs op afstand dezelfde dingen doen (bijvoorbeeld tegelijk in verschillende bioscopen dezelde film bekijken). Dat zou jou helpen om die spannende uren door te komen. En trouwens, als het maar 2-3 keer per jaar is zou hij ook een kamer voor twee kunnen boeken en jou meenemen, toch? Maar hoe dan ook, zijn gedachtenproces zou moeten zijn: dit zijn moeilijke dagen voor mijn vrouw, hoe kan ik haar zoveel mogelijk afleiden, entertainen en geruststellen zodat de uren zo snel mogelijk voorbij gaan? Als je man zelf met zulke voorstellen zou komen zou het daarmee waarschijnlijk voor jou een stuk draaglijker worden als hij weer naar die stad gaat. 

Maar nee, jouw man kan niets anders bedenken dan keihard over jouw zorgen heenwalsen en min of meer dreigen om nog een keer vreemd te gaan? Het klinkt alsof hij nogal vanuit zichzelf denkt. Opbiechten om moed te verzamelen om het uit te maken met die crazy psycho die subtiele hints niet goed snapt... maar zonder stil te staan bij wat dat met jou doet, er wat er voor nodig is om jouw welzijn nadien weer te herstellen.

Nee, je kunt hem niet 100% altijd en overal controleren. Nee, helemaal nooit meer naar die stad is onredelijk. Maar hij kan best wel wat meer rekening houden met je gevoelens, of ueberhaupt proberen te begrijpen wat die gevoelens zijn.

Titiv

Titiv

08-08-2022 om 09:49 Topicstarter

Zonne2017 schreef op 08-08-2022 om 09:27:

Als er geen contact meer is geweest tussen die twee, zoals jouw man beweerd, hoe weet zij dan dat hij in juni in haar stad was ? Ze kan hem theoretisch van afstand hebben zien lopen, zonder dat er contact was, maar waarom zou ze jou daarvan op de hoogte stellen ? Dat is een beetje raar. Zij zal toch ook wel weten dat hij daar regelmatig moet zijn voor werk dus dat het kan gebeuren dat je elkaar dan toevallig tegenkomt. Dat is dan wel een heel groot toeval, maar goed, het kán. Tenzij ze elkaar op de werkvloer tegen kunnen komen ? Dat is dan nog geen reden om de partner te gaan appen. Het lijkt mij ook onwaarschijnlijk dat het pesterij is. Het klinkt alsof ze misschien woorden hebben gehad en dat ze klaar is met zijn gedrag en dat ze daarom jou op de hoogte heeft gesteld dat ze hem weer gezien en gesproken heeft. Dat ze hem blokkeert geeft ook aan dat ze het zat is/ boos is. Ik denk dat je man liegt. Als dat zo is dan is de vraag niet of hij nog voor zijn werk naar haar stad kan gaan, maar of jullie relatie dit nieuwe verraad overleeft.

Dat je man woest is vind ik ook geen goed teken. In dit soort gevallen is boos worden vaak een camouflage om een leugen achter te verbergen.

Precies wat je zegt, zo denk ik er ook over. Probleem is, hoe kom ik erachter wie liegt.... Dat zij en hij 't gehad hebben met mekaar is me ook wel duidelijk idd, maar of ze mekaar dus daadwerkelijk zagen en gesproken hebben, ik vind 't zo raar. Nee ze werken verder niet samen gelukkig, zij woont daar gewoon.

Het voelt idd weer als een leugen naar mij toe wie er ook liegt, het is weer hij en zij die me drama bezorgen. Zo kan ik natuurlijk niet door met m'n leven. Ik besloot hem een kans te geven Maar dit haalt alles weer terug en over hoop... Maar ja ik kom er nooit achter of ze mekaar wel of niet hebben gezien en gesproken.... En idd dat kwaad zijn zie ik ook als een camouflage, 't voelt gwn allemaal niet goed maar ik vrees dat ik er nooit achter kan komen. Mss is 't gebeurd en hebben ze woorden gehad want blijkbaar is ze pist en hij ook... Mss moet ik 't laten voor wat 't is en is 't nu gwn ook definitief dat ze uit m'n leven is.....

Nou ik denk eigenlijk dat het feit dat hij het haar over de app gevraagd heeft en zij toen blokte, betekent dat het inderdaad niet waar is. En dan zou ze hem hebben zien lopen: wat dan nog? Je weet toch dat hij daar moet zijn voor zijn werk?

Ik denk ook dat je je man niet kan verbieden naar die stad te gaan om dezelfde reden als hij zelf al aangeeft: hij moet daar voor zijn werk zijn en wil hij vreemdgaan dan kan dat toch wel. Jij moet op een bepaald moment een keus gaan maken of je hem wel of niet vertrouwd. Je zou wel andere dingen van hem kunnen eisen bijv. iets als volledige inzage in zijn telefoon op het moment dat jij dat wil. Dat kan hij vervelend vinden maar dat is dan het offer wat hij moet brengen, de blaar waar hij op moet zitten.
En hij zal geduldig met jou moeten zijn omdat jij de kans moet krijgen van hem om je vertrouwen weer op te bouwen. HIJ zal zijn best moeten doen.

Titiv

Titiv

08-08-2022 om 09:58 Topicstarter

syboor schreef op 08-08-2022 om 09:47:

Zij heeft ongeveer dezelfde mogelijke motieven om contact op te nemen of ze je man nu wel of niet daadwerkelijk ziet/spreekt. Dus uit haar gedrag kun je niets afleiden. Vooral niet op reageren; door te reageren geef je haar hoop en gaat ze alleen maar meer stangen. Als ze echt bewijs had zou ze het wel ongevraagd opsturen. Bij spontaan opbiechten zonder betrapt te zijn is het in de meeste gevallen toch echt wel uit.

Je man is een gigantische eikel als 'ie zegt "vreemdgaan kan ik toch wel". Kan hij werkelijk niets bedenken om jouw trauma tijdens die spannende dagen dat hij in die andere stad is te verzachten? Vaker bellen, delen wat zijn plannen zijn voor na werktijd? Jullie kunnen zelfs op afstand dezelfde dingen doen (bijvoorbeeld tegelijk in verschillende bioscopen dezelde film bekijken). Dat zou jou helpen om die spannende uren door te komen. En trouwens, als het maar 2-3 keer per jaar is zou hij ook een kamer voor twee kunnen boeken en jou meenemen, toch? Maar hoe dan ook, zijn gedachtenproces zou moeten zijn: dit zijn moeilijke dagen voor mijn vrouw, hoe kan ik haar zoveel mogelijk afleiden, entertainen en geruststellen zodat de uren zo snel mogelijk voorbij gaan? Als je man zelf met zulke voorstellen zou komen zou het daarmee waarschijnlijk voor jou een stuk draaglijker worden als hij weer naar die stad gaat.

Maar nee, jouw man kan niets anders bedenken dan keihard over jouw zorgen heenwalsen en min of meer dreigen om nog een keer vreemd te gaan? Het klinkt alsof hij nogal vanuit zichzelf denkt. Opbiechten om moed te verzamelen om het uit te maken met die crazy psycho die subtiele hints niet goed snapt... maar zonder stil te staan bij wat dat met jou doet, er wat er voor nodig is om jouw welzijn nadien weer te herstellen.

Nee, je kunt hem niet 100% altijd en overal controleren. Nee, helemaal nooit meer naar die stad is onredelijk. Maar hij kan best wel wat meer rekening houden met je gevoelens, of ueberhaupt proberen te begrijpen wat die gevoelens zijn.

Thx voor je uitgebreide reactie.

Hij is dus sinds 't hele vreemd gaan al weer 2 keer naar die stad geweest en belde me idd vaak, ook in de ochtend vanuit zijn bed met camera (uit zichzelf), stuurde foto's van zijn eten, dat soort dingen, dus hij houd er zkr wel rekening mee. Hij had ook tijdens die laatste reis zijn profiel foto veranderd op whatsapp naar een foto van hem en mij, terwijl hij normaal geen foto heeft daar. En zij zegt dus dat ze hem toen heeft gezien en gesproken, ook raar dus. Ik heb 't gevoel dus dat zij liegt maar toch knaagt het... Logisch want 't vertrouwen is weg. 

Hij is nooit taktisch geweest met zijn woorden. Dus dat hij zegt ik kan overal vreemdgaan verwacht ik wel van hem maar leuk is 't niet maar aan de andere kant heeft ie wel gelijk. Hij zegt 't ook niet zo hard, hij vult 't wel aan met ik ga niet meer vreemd en je kunt me nu echt vertrouwen ik heb besefd dat ik echt niemand anders wil in m'n leven.

Ik kan hem idd niet controleren en dat wil ik ook niet, ik wil daar niet mee bezig zijn. Ik wil nu gwn rust en geen leugens meer. 

Puur afgaande op de openingspost denk ik dat deze vrouw liegt! Als zij hem echt heeft gesproken, als zijnde een date, dan had ze echt de datum wel geweten. En waarom pas nu eea aan jou laten weten en niet eerder? Zou het kunnen dat zij viavia achteraf heeft gehoord dat je man ‘ergens’ in juni in haar stad was? Dat ze daarop boos of gefrustreerd is geworden dat ie haar niet heeft opgezocht en uit soort van wraak jou heeft contact? 
En dat je man nu boos werd, dat begrijp ik wel en vind ik van andere orde dan boos worden, omdat hij ‘betrapt’ is. Hij weet hoe gevoelig dit ligt en als hij haar echt niet heeft gezien, zou ik ook boos worden in dit geval. Ook het meteen blokkeren vanuit haar zegt mij dat het een zwaktebod is, want waarom eerst het vuurtje aanwakkeren en als er vragen komen hen blokkeren, raar?!

Voor mij klinkt zij als een vrouw die niet kan accepteren dat de affaire over is en graag op zn tijd nog wat zout in de wonden strooit. 

Dus dat van Juni heeft hij alweer verzwegen?
En hoe weet zij dat hij daar nu was? In een stad zie je elkaar niet zo toevallig als in een dorpje. 

Max88 schreef op 08-08-2022 om 12:16:

Dus dat van Juni heeft hij alweer verzwegen?
En hoe weet zij dat hij daar nu was? In een stad zie je elkaar niet zo toevallig als in een dorpje.

Het kan zijn dat hij eerder al tegen haar had gezegd dat hij in juni weer naar die stad moest. Maar dat houdt niet automatisch in dat ze hem gezien en gesproken heeft want dan zou ze de datum nog wel kunnen noemen. Ik zie het als stoken in jullie relatie. 

Poezekat schreef op 08-08-2022 om 12:33:

[..]

Het kan zijn dat hij eerder al tegen haar had gezegd dat hij in juni weer naar die stad moest. Maar dat houdt niet automatisch in dat ze hem gezien en gesproken heeft want dan zou ze de datum nog wel kunnen noemen. Ik zie het als stoken in jullie relatie.

Eens, het kan natuurlijk best zijn dat ze later heeft gehoord dat hij daar was.

Titiv

Titiv

08-08-2022 om 13:06 Topicstarter

Kersje schreef op 08-08-2022 om 12:01:

Puur afgaande op de openingspost denk ik dat deze vrouw liegt! Als zij hem echt heeft gesproken, als zijnde een date, dan had ze echt de datum wel geweten. En waarom pas nu eea aan jou laten weten en niet eerder? Zou het kunnen dat zij viavia achteraf heeft gehoord dat je man ‘ergens’ in juni in haar stad was? Dat ze daarop boos of gefrustreerd is geworden dat ie haar niet heeft opgezocht en uit soort van wraak jou heeft contact?
En dat je man nu boos werd, dat begrijp ik wel en vind ik van andere orde dan boos worden, omdat hij ‘betrapt’ is. Hij weet hoe gevoelig dit ligt en als hij haar echt niet heeft gezien, zou ik ook boos worden in dit geval. Ook het meteen blokkeren vanuit haar zegt mij dat het een zwaktebod is, want waarom eerst het vuurtje aanwakkeren en als er vragen komen hen blokkeren, raar?!

Voor mij klinkt zij als een vrouw die niet kan accepteren dat de affaire over is en graag op zn tijd nog wat zout in de wonden strooit.

Mijn man kwam met hetzelfde, of ze heeft hem zelf gezien of haar vriendinnen want die kennen hem ook van de tijd dat hij met haar omging, haar vriendinnen waren er altijd bij.

Ik heb ook op haar instagram gekeken beiden periodes dat hij weer daar moest zijn voor werk puur omdat ik wilde weten of ze met hem bezig was weet je wel.. Gewoon zo'n gevoel van ik moet toch ff kijken en heb enkel foto's gezien van haar met telkens andere mannen dus ze is blijkbaar wel over mijn man heen maja ze is ook gewoon gestoord dus je weet nooit

Hij is zelfs zo boos dat hij heeft geprobeerd om haar toch nog te Kontakteren, hij zei zij gaat dit niet voor mij verkloten en heeft haar werk gebelt maar ook daar heeft ze de telefoon erop gegooid. Hij zegt zelf dat hij er nu alles voor over heeft om haar te laten zeggen dat dit een leugen is... Dus ja komt allemaal wel geloofwaardig over maar toch knaagt 't bij mij omdat ik zoveel leugens heb gehoord in de tijd dat hij wel met dat mens omging...

Volgens hem doet ze dit idd uit wraak want toen hij met haar omging had ze al helemaal achter zijn rug om gepland dat ze naar België zou verhuizen en bij hem ging wonen. Ze had zelfs al gesolliciteerd hier! En ook stuurde ze hem berichten met dingen als je hebt dochters en ik zal je zoons geven. Duidelijk een gek. En natuurlijk voelde ze zich gebruikt dat geloof ik best maar aan de andere kant, ze wist van mijn bestaan dus eigen schuld. Ze heeft mijn man trouwens ook een soa gegeven en hij dus mij. Dus ja dat hij haar niet meer moet geloof ik zeker wel. 

Als hij 2 keer per jaar daar moet wezen is de kans groot dat hij twee keer in dezelfde maanden moet komen. Daarnaast kan ze weten dat hij langs is geweest (bij toeval tegengekomen) of van te voren als weten dat hij in juni zou langskomen.

Daarnaast kan het zijn dat ze elkaar hebben ontmoet, wie weet bleef zij hem appen, of proberen te bellen en is hij erheen gegaan om aan te geven dat het echt over is. Of andersom maar dat lijkt me niet als zij zo reageert.

Titiv

Titiv

08-08-2022 om 14:43 Topicstarter

Pippeltje schreef op 08-08-2022 om 09:49:

Nou ik denk eigenlijk dat het feit dat hij het haar over de app gevraagd heeft en zij toen blokte, betekent dat het inderdaad niet waar is. En dan zou ze hem hebben zien lopen: wat dan nog? Je weet toch dat hij daar moet zijn voor zijn werk?

Ik denk ook dat je je man niet kan verbieden naar die stad te gaan om dezelfde reden als hij zelf al aangeeft: hij moet daar voor zijn werk zijn en wil hij vreemdgaan dan kan dat toch wel. Jij moet op een bepaald moment een keus gaan maken of je hem wel of niet vertrouwd. Je zou wel andere dingen van hem kunnen eisen bijv. iets als volledige inzage in zijn telefoon op het moment dat jij dat wil. Dat kan hij vervelend vinden maar dat is dan het offer wat hij moet brengen, de blaar waar hij op moet zitten.
En hij zal geduldig met jou moeten zijn omdat jij de kans moet krijgen van hem om je vertrouwen weer op te bouwen. HIJ zal zijn best moeten doen.

Ik kan hem dat idd niet verbied en, dat deed ik namelijk voor hij vreemd ging, niet echt verbieden maar ik sprak uit dat ik 't niet leuk vond dat hij zoveel op reis ging en dat verstikte hem zei hij achteraf na het vreemdgaan en dus was hij boos en is hij dus vreemdgegaan, geen excuus natuurlijk maar zo voelde hij 't, hij was zichzelf niet en wist niet meer of hij nog met mij wou zijn, door haar besefte hij dat hij wel met mij verder wilde... Tja, ga ik de waarheid ooit weten nee, ik was er niet bij, ik weet eik helemaal niets. Maar ik gaf hem een 2de kans dus wil ik die ook echt geven, maar ja dan komt dit opeens en zakt de moed me in m'n schoenen.... Ik heb hem ook gezegd dat ik echt weer even tijd nodig heb om dit te verwerken en om weer de kracht te vinden om dit achter me te laten want eik gingen we net de goeie kant op en dan gebeurde dit... Ik moet ergens een lijn trekken dus dacht ik je kiest mij en je gaat niet meer naar die stad of je bent me kwijt maar dat is duidelijk onredelijk... Ik wil ook niet konstant lopen zoeken en wantrouwend zijn, ik wil gewoon weer ik zijn, ik was gek op hem en we hadden zoveel lol samen... Begrijp gwn niet dat hij dit kon doen, begrijp niet dat mensen dit doen, ik begin nu ook te denken van zijn liefde is wss voor mij over gegaan en dus had hij 't lef om vreemd te gaan en ik vraag me af of die liefde eik ooit terug is gekomen.... Kan dat nog terug komen, liefde... Hij zegt van wel maar natuurlijk geloof ik nu niets. 

Mijn man heeft destijds Life360 op onze telefoons gezet, zodat ik altijd kon zien waar hij was. En ik heb altijd volledige toegang tot zijn telefoon en andere devices, ik weet alle wachtwoorden. Dat vond ik niet nodig, hij wel. Hij wilde volkomen open en transparant zijn. Nu snap ik dat dat in jullie geval nog niet veel wil zeggen, als hij in het buitenland in een hotel zit kan hij daar desnoods een heel elftal vrouwen op zijn hotelkamer ontvangen natuurlijk. Maar het gebaar hielp en helpt mij wel.

Het vertrouwen is bij jou nu weg. En heel eerlijk: 100% wordt het nooit meer. Niet alleen richting mijn man, maar ook niet richting anderen. Wij zijn nu ruim 4 jaar verder, en onze relatie is beter dan ooit. Maar dat vertrouwen is dus niet helemaal terug gekomen en ik denk niet dat dat ooit nog gaat gebeuren. Er blijft een litteken, dat makkelijk open springt.

Je moet het vreemdgaan ook niet willen begrijpen, hij begrijpt het zelf waarschijnlijk ook niet. Hij schaamt zich nu voor zijn gedrag. Dat jij het moeilijk vindt dat hij weer naar dat land gaat maakt dat hij ook weer herinnerd wordt aan die tijd. Niet fijn. Maar dat gevoel is wel wat jullie kan verbinden. Hij vindt het denk ik ook niet fijn om daar weer heen te moeten. Zeker niet als dat stalkgedrag van de vrouw oproept. Heb het daar samen over, huil over de pijn en het verdriet die hij heeft veroorzaakt. Samen verdriet hebben over hoe het gelopen is werkt versterkend voor de band die jullie hebben. Het is voor hem ook fijn als jij laat zien dat je begrijpt dat het voor hem ook geen feestje is. Moeten leven met jezelf, met wie je bent geweest, met hoe je je hebt gedragen, is ook echt geen pretje. 

Ik vind het positief dat hij zelf de relatie heeft verbroken en voor jou heeft gekozen en het zelf heeft opgebiecht. Hij had dat laatste niet hoeven doen, hij had het gewoon letterlijk achter zich kunnen laten en dan was je er waarschijnlijk nooit achter gekomen. Op basis van wat je schrijft denk ik dus dat hij de waarheid spreekt (nu) en dat zij probeert te stoken. Probeer haar te negeren. Ik snap niet dat je haar zelf op gaat zoeken op Instagram en zo, dat is gewoon jezelf kwellen. Blokkeer haar op alle kanalen, zorg dat je man haar ook overal blokkeert en dat hij al haar contactgegevens verwijdert. Check dat ook, zowel voor jouw gemoedsrust als de zijne. En maak er dan verder een fijne avond van om te vieren dat jullie nog samen zijn, dat ze jullie niet uit elkaar heeft weten te drijven.

En ik zou als ik jullie was zeker relatietherapie overwegen. Jullie hebben heel wat te verwerken samen, inclusief een soa waar jij de gevolgen van mag dragen. Dat is denk ik teveel voor jullie op eigen kracht, een beetje ondersteuning lijkt me fijn. Hij moet een reden hebben gehad voor dat vreemdgaan. Een deel heeft hij al gevonden (de waardering) maar dat hij daar behoefte aan had moet ergens vandaan komen. En zolang jullie dat pijnpunt in jullie relatie niet gevonden en verholpen hebben blijft de relatie kwetsbaar. Ons heeft het heel veel meer zelfkennis gebracht, en inzicht in en begrip voor elkaar. En ga vooral elkaar weer ontdekken. Ga samen leuke dingen doen. Leer elkaar weer/beter kennen en herken weer waarom je verliefd op elkaar werd. En ervaar dat jullie door dit hele gebeuren betere mensen zijn geworden. Milder naar elkaar en naar de wereld. Het is een ongelooflijk leerzaam proces. Heel pijnlijk, maar ook heel leerzaam.

En weet je, als je nou over 2 jaar denkt, dit is het toch niet, de relatie is niet meer wat het ooit was, dan kun je altijd nog scheiden. Maar dan hebben jullie er in ieder geval alles aan gedaan, heb je jezelf beter leren kennen en weet je veel beter wat je wel en en niet wil in een relatie.

Ik snap dat je wil weten wie liegt. Ik had dat ook. Geloof je man niet meteen. Bij mij was zijn boze reactie proberen mij te overtuigen. Later bleek mooi wel contact. Waarom zou zij nu ineens jou contacten? Het is alweer even geleden. 
Je wil niet controleren maar kan of wil hem niet vertrouwen. Logisch na alles. 
 
Misschien een tip: je hebt haar nummer,  vraag inzicht in zijn mobiele telefoon bel gegevens (specificatie). Weigert hij dan weet je genoeg. 

Titiv

Titiv

08-08-2022 om 16:57 Topicstarter

Anna Cara schreef op 08-08-2022 om 15:57:

Ik snap dat je wil weten wie liegt. Ik had dat ook. Geloof je man niet meteen. Bij mij was zijn boze reactie proberen mij te overtuigen. Later bleek mooi wel contact. Waarom zou zij nu ineens jou contacten? Het is alweer even geleden.
Je wil niet controleren maar kan of wil hem niet vertrouwen. Logisch na alles.

Misschien een tip: je hebt haar nummer, vraag inzicht in zijn mobiele telefoon bel gegevens (specificatie). Weigert hij dan weet je genoeg.

Goed idee maar hij belt de meeste mensen met whatsapp... En daar kun je natuurlijk wissen wie je hebt gebelt... Maar kan 't altijd vragen, wie weet heeft hij haar ook via de gewone lijn gebelt of zij hem... Ik ga 't vanavond eens vragen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.