Relaties Relaties

Relaties

J.

J.

16-08-2009 om 23:03

Ontevreden over relatie, huis, woonplaats en werk, hoe weer op een rij zetten?

Het is niet echt een postief verhaal maar ik wil het toch graag even kwijt want weet niet meer hoe er uit te komen, wat te doen.
Ik zit in de wao, wil wel weer iets doen maar geen idee wat. Heb net een cursus achter de rug waar ik wat meer inspiratie hoopte te krijgen over wat ik nu echt wil en kan betreft werk, maar weet het nog niet. Mijn relatie is een beetje broer-zus, ben niet meer verliefd, en hebben geen sex meer. Man is ook niet zo fris qua hygiene en dat stoot me echt af. Ook al vaak aangekaart maar helaas..Verder vind ik hem gewoon niet meer zo aantrekkelijk of heel erg leuk.
Verder wonen we nog niet zo heel lang in een andere plaatsje en ik kan er niet wennen, ik zou zo vandaag mijn boeltje pakken en weer terug verhuizen naar de stad.Kortom, ben ontevreden over van alles, maakt me down, ik wil weer leuk leven maar ik zit voor mijn gevoel vast. Maar het is geen kattepies, het zijn grote dingen waar ik mee worstel, en kom er niet uit, waar zal ik beginnen? Zit een beetje in mijn uppie te brainstormen maar dat frustreerd alleen maar. Wie weet raad of heeft een goed advies?

Dank!
J.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
koentje

koentje

17-08-2009 om 12:59

Verkeerde rubriek ; relatie problemen?

Beste J.
Wat zou je eigenlijk graag willen dan?
Bijv. met je relatie? Vind je het wel best om door te sukkelen op die manier, of wil je er nog iets van proberen te maken?
Wat zijn de ideeen waar je over denkt als je je afv raagt wat je wil gaan doen?

Clarice

Clarice

18-08-2009 om 23:09

Praten of relatietherapie

Ik zou je adviseren een goed gesprek te hebben met je man event. dmv een relatietherapie. Heel veel sterkte!

Abc

Abc

19-08-2009 om 17:20

Ontevreden

dus:
-je werkt niet en weet ook niet wat je wel zou willen doen ...
-je vind je partner niet aantrekkelijk of leuk maar bent te down om er wat aan te doen...
- je bent over alles ontevreden maar doet er eigenlijk niets aan
tja, misschien moet iemand je eens goed met de schouders vastgrijpen, met zelfmedelijden te koesteren en te zitten niksen kom je niet veel verder denk ik
vooruit met de geit zou ik roepen...

Rafelkap

Rafelkap

19-08-2009 om 18:38

Dat

is wel veel, J. Ik zou een stappenplan maken. Je kunt moeilijk je man in bad stoppen, dus dat zou ik even laten zitten. Eerst maar eens aan jezelf werken. Wat heb jij nodig om goed in je vel te zitten? Misschien allereerst kijken naar werk en/of hobby. Kan je meer advies inwinnen? (arbeidsbureau/ extern bedrijf) Ziet je man het trouwens zitten om te verhuizen? Zet eens op papier je wensen wat voor opleiding/werkervaring/interesse je hebt. Misschien zijn hier mensen die je ideeën kunnen geven? (als je dat wilt) Vraag hier eens in de rubriek Werk en recht voor advies!

1 ding tegelijk!

Niet alles in een keer willen veranderen, dat lost niets op. Verhuizen is een dure optie dus dat zou ik even laten schieten. Kun je misschien activiteiten opzoeken in de stad waar je eigenlijk wilt wonen? Dan blijf je toch een beetje binding houden.
Kies 1 ding waar je aan wilt gaan werken en waarvan je het gevoel hebt dat een verandering binnen handbereik ligt. Als je op 1 vlak een succes hebt voel je vaak al beter en kun je andere zaken ook beter aan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.