Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Anoniem

Anoniem

03-09-2013 om 09:39

Ontmoeten online date

Mijn vriendin die al een hele tijd alleen is heeft sinds een tijdje een online-date site gedoe, waar je kan chatten met andere alleenstaanden.
Ze heeft me weleens laten meekijken. Een gratis site, dat wel. Maar nu heeft ze al een tijdje contact met iemand. Soms zelfs dagelijks. Alles via webcam, dus nooit gebeld of adressen uitgewisseld. En wil die in het weekend gaan ontmoeten.
In de uitleg van de site zelf staat met grote letters dat uitwisseling van telefoonnummers etc. wordt afgeraden en er schijnen anderen daar online te zijn die wel eens stalkers etc. hebben meegemaakt.
Maar goed. Hoe regel je een anonieme date? Hoe kleed je dat in? In het openbaar....ergens halverwege beiden woonplaatsen toch? Zover was vriendin al. En ik moet mee...als chaperonne...Alles overdacht, we gaan met mijn auto, doen even wat leuks tot de afspraak. Dan bekijk ik de 'date' een tijdje van afstand (toch?) en dan ga ik weg en ga naar de bioscoop (vlakbij daar) en laat ze alleen....En op afgesproken tijdstip kom ik weer en gaan we naar huis.
Zover staat alles op de rit. We communiceren via whats-app. en vriendin geeft seintje als ik mag vertrekken.
Maar nu het bijna zover is heb ik de kriebels....
Ik ken mijn vriendin....als die helemaal verliefd is bedenkt ze zo dat ze nog blijft. En dan???? Wat doe ik dan? Met vriendin is daarover niet echt te praten, die is meer van: 'We zien wel'. Ik heb nu al spijt dat ik toegezegd heb mee te gaan. En hoe weet ik nu of vriendin via die whats-app communiceerd? Het kan die online date wel zijn, toch?
Ik voel me verantwoordelijk voor het welzijn van vriendin nu ze dat gevraagd heeft en ik toegezegd. Maar ik ben bang dat ik dat niet kan waarborgen. En daar komt nog bij dat ik het vage vermoeden heb dat vriendin geen genoegen neemt met een anonieme afspraak. Die wil meer weten van hem. Zoals woont hij écht alleen? En dat weet je natuurlijk niet na een afspraak in het openbaar. Dus als hij voorstelt om haar mee te nemen naar zijn huis, zal ze daar vast wel over nadenken.
Grrr ik heb nu al spijt.
Man heeft aangeboden om mee te gaan. Zodat we samen eventuele beslissingen om haar alleen te laten kunnen nemen. Maar dat vind ik eigenlijk ook te gek. Het is toch een volwassen vrouw? Geen kind meer, toch?
Eigenlijk zoek ik advies. Of ervaringen.
Wie stelt me een beetje gerust?
groeten albana

Goed afspreken

Ik zou als voorwaarde stellen: samen uit, samen thuis. Bovendien ga je met jouw auto, dus je vriendin heeft zich maar aan jouw regels te houden. Ik zou het echt niet pikken dat wanneer jij naar huis wil, zij met die date wil blijven hangen. Je wil haar niet alleen achter laten (ook al zegt ze dat ze wel een taxi zal nemen) en je wil ook niet rond gaan hangen tot zij uitgedated is.

Misschien is het wel een goed idee dat je man ook meegaat en jullie er een double date van maken. Gezellig met zijn vieren uit eten. Kan ze later, als het IRL ook blijkt te klikken, alsnog alleen met hem afspreken.

Over of hij echt wel alleen woont of dat hij op haar telefoon onder haar naam met jouw gaat whatsappen en haar ondertussen in zijn kelder heeft opgesloten vind ik wat overtrokken. Bovendien is dat niet exlusief iets voor internetdates, mensen die je al langer in het echt kent kunnen ook raar gaan doen of oneerlijk blijken te zijn. Eerst maar eens goede, harde afspraken maken over samen uit, samen thuis.

skik

Dalarna

Dalarna

03-09-2013 om 10:01

Te vaag

Ik zou zoiets niet zo vaag houden. Je spreekt af, je gaat lunchen ofzo en dan ga je elk weer naar huis. Dus vooraf afspreken wat je gaat doen en ook zeggen dat je na die lunch of wat dan ook weer gaat.

Houd het de eerste keer gewoon kort!

Merel

Merel

03-09-2013 om 10:45

Duidelijk inderdaad

Gewoon een simpele duidelijke afspraak maken voor de eerste keer. Jij gaat naar de film en je vriendin staat voor de bioscoop jou op te wachten als de film afgelopen is en dan gaan jullie samen weer naar huis. Voor iedereen duidelijk en als die man zo leuk blijkt te zijn, spreekt ze maar gauw opnieuw een keer af.

Oke

Ik zal vriendin vanavond bellen....en harde afspraken maken, tenminste dat probeer ik. Heb ook nog een alternatief bedacht. We gaan met vriendin haar auto...dan heb ik wat meer een stok achter de deur om haar mee te krijgen mocht ze rare ideeën krijgen.
groeten albana

Dalarna

Dalarna

03-09-2013 om 13:25

Maar

Ze moet dus ook een duidelijke afspraak maken met die man en dat van tevoren uitleggen. Dus: ik wil alleen met je dit en dat toen tot uiterlijk... dat heeft niets met jou te maken, en als het fijn was spreken we snel weer af.

Zo is dat

duidelijk afspreken tot hoe laat en wat, en als het leuk is, volgende keer verder.

Heb net een dergelijk scenario in mijn omgeving en dat verloopt heel positief (hoewel al meteen bleek dat een webcam toch echt anders is dan real life!)

Arawen

Arawen

03-09-2013 om 13:45

Volwassen vrouw

Uhhh.. ik heb iets dergelijks ooit gedaan en ik ben enige tijd later met 'm getrouwd.. en ik had niet eens een vriendin mee.. dapper he...
Maar serieus: iemand hier boven zei het al; een internet-date is niet anders dan iemand in de kroeg ontmoeten en er dan later prive mee afspreken. Iemand die je in de kroeg ontmoet kan je ook een heel levensverhaal op de mouw spelden waar niets van klopt... enig voordeel is dan nog dat je hem/haar althans al 'in het echt' gezien hebt.
Ja, er is een kans dat de man IRL heel anders is dan op de webcam. Dan zal je vriendin zelf moeten bepalen hoe ze daar op reageert. Maar 'rare ideeen' die je vriendin zou krijgen... tja... ik neem toch aan dat we het hier hebben over een volwassen vrouw, van ruim boven de 18, met een gezond stel hersens..??

Arachida

Arachida

03-09-2013 om 14:37

Jeetje albana

Jeetje Albana, je hebt het hier over een volwassen vriendin die zich aan JOUW regels moet houden! Kom op zeg.
Het is heel aardig als je met haar meegaat en zo lief bent om iets anders te gaan doen als zij hem ontmoet, maar als zij daarna zo stom is om met hem mee te gaan naar zijn huis en niet met jou mee terug wil, dan is dat haar keuze. Daar heb jij toch niets over te zeggen.
Jij wil echt altijd dat anderen precies doen wat jij wil, heel ingewikkeld.

Een double date wat iemand opperde is trouwens zo gek nog niet. Dan kunnen jij en je man, allebei zonder roze bril, hem ook een beetje beoordelen. Heeft hij iets slechts in gedachten dan haakt hij af omdat jouw vriendin geen makkelijk slachtoffer is, is het een toffe peer, dan hebben jullie met z'n vieren een leuke tijd. En gaat ze daarna met hem mee naar zijn huis, dan zijn dat nog steeds jouw zaken niet.

Isabella Caramella

Isabella Caramella

03-09-2013 om 19:13

Doen

Ja, wat klinkt dit allemaal vreselijk eng en gevaarlijk. Ik zou gewoon in het weekend overdag afspreken en overdag, niet bij iemand thuis maar in een museum, dierentuin of cafe (hoewel je dan tegenover elkaar zit, ik zou beter iets samen doen) en waarom moet er iemand haar chaponneren? Dat zou ik zelf persoonlijk helemaal niet hebben gewild destijds (heb zo ook mijn man ontmoet). Ze moet misschien wel tig keer daten wil ze beet hebben, geef haar haar eigen verantwoordelijkheid en manier waarop ze het wil aanpakken.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

03-09-2013 om 19:38

Wat een gedoe

Wat een gedoe zeg. Ik snap heus wel dat je niet al te naief moet zijn, maar jeetje, wat een wantrouwen en angst. En waarom? Ze gaat gewoon met iemand daten, that's it. Iemand die ze nog niet goed kent. Zoals dat gaat met daten.
Uit jouw tekst krijg ik de indruk dat zij en/of jij het een enorm grensverleggend en gevaarlijk avontuur vinden. Misschien moeten jullie dit een beetje relativeren...

Lynna

Lynna

03-09-2013 om 21:56

Niet te moeilijk doen

Een paar jaar geleden was ik ook aan het dagen en ik sprak gewoon af. Gaf wel door aan mijn broer met wie ik afsprak en waar. Verder geen rare ervaringen gehad. Niet enger dan wanneer je iemand in een kroeg voor het eerst ontmoet.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

007

Zo klinkt het een beetje, als een heel heftige spionage verhaal Wat is er zo moeilijk aan afspreken in een openbare ruimte, even wat drinken, misschien een hapje eten als die vent haar bevalt en hop weer naar huis? Waarom heeft je vriendin een chaperon nodig?
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Waarom?

Geen idee....omdat ze dat gevraagd heeft aan mij. Ik had er net zo lief niets mee te maken gehad. Ik denk dat ze dat gedaan heeft omdat ik het al wist van dat daten én omdat ze het misschien zelf niet helemaal vertrouwd?
Dat laatste ontkent ze trouwens in alle toonaarden, maar ze date wel vaker en dan altijd met real-life mannen en daar heeft ze me nog nooit voor meegevraagd en daar weet ik meestal ook wel van.
Heb gisteren gebeld...maar ze was werken, avonddienst. Ik probeer vanavond weer.
Man zegt dat die 'rare ideeën' (hij noemde het al horror-ideeën) mij ingegeven worden door juist het feit dát ze me heeft meegevraagd. En ik denk dat hij daar gelijk in heeft. Het is ook geen vriendin die van het eerste het beste hobbeltje de stress inschiet of anders overdreven voorzichtig is of niet voor zichzelf kan opkomen.
Ze vroeg me dat ook nog op een zeer ongelukkig moment, kinderen erbij en toen ik toezegde waaide ook nog net de buurvrouw binnen die haar ook kent. Het overviel me ook enigzins....We spraken even de feiten over (zo laat daar en daar en dan doen we zo en zo). Aan een 'echt gesprek' kwamen we niet eens toe.
Ik denk dat het feit dat ze eigenlijk helemaal niks weet over die date ook meespeelt. Alleen zijn woonplaats en zijn voornaam. Als je iemand real life ontmoet is het vaak in een sociale omgeving en zal de mogelijkheid op anoniem blijven toch stukken kleiner zijn. Nu is het helemaal zo 'anoniem'. Maar vriendin is erg verliefd. Dat weet ik. Daarom ook dat ik de kans dat ze wel wil blijven hoog inschat. En ja het is een volwassen vrouw, maar wel erg verliefd. En verliefde mensen doen gewoon soms onbezonnen dingen...toch?
Dus weet ik nu al dat mocht ze besluiten te blijven ik geen rust zou hebben tot ze weer thuis is. Misschien is dat overdreven...maar hallo het is mijn vriendin! Al van jongs af aan....
Ik probeer vanavond weer te bellen. Zal ook sms-en dat ik haar wil spreken voor het weekend. Man staat nog steeds open voor een date met z'n 4en. Maar zelf vind ik dat een beetje 'overdreven'...want ik weet dat man er ook niet écht op zit te wachten, die blijft liever thuis. Maar heeft het wel over voor onze gemoedsrust zoals hij het zelf noemt. En als ik haar al niet mee krijg, dan man al zeker niet. Dus wat dat betreft heb ik er niets aan.
Ik zal wel gewoon vertellen welke gedachten er door mijn hoofd gaan, dan wil vriendin misschien wel 'harde afspraken' maken. En als alles goed verloopt gaat ze de volgende keer maar alleen....kan ze doen wat ze wil.
groeten albana

Ely

Ely

04-09-2013 om 08:30

Misschien

Heeft ze je wel meegevraagd omdat ze het spannend vindt in termen van 'exciting' en stiekem puberaal onzeker dus mentale ondersteuning nodig, niet spannend vanwege mogelijke ontvoering, verkrachting of moord-kansen.

Volgens mij maak je het veel te heftig en moeilijk, als ik lees hoe verantwoordelijk jij je voelt zou ik als vriendin bijna het idee krijgen dat je me niet voor vol aanziet of twijfelt aan mijn verstand.

Op zich vind ik een paar voorzorgsmaatregelen omdat het een anonieme date is prima maar om er nou een Amerikaanse serie van te maken lijkt me niet nodig. Maar jij kent je vriendin het beste natuurlijk, misschien is ze wel wat naïef ofzo.

Die double dat lijkt me echt geen plan, als ik die kerel was zou ik echt afknappen op dat voorstel. Het getuigt van wantrouwen in hem als gezelschap, op zijn minst. Maar dat is blijkbaar persoonlijk.

Gewoon afspreken dat jullie om x tijd wegrijden, samen. Als het echt geweldig is kan hij altijd nog achter jullie aanrijden en zetten ze hun date in haar hometown (of op ov afstand) voort.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Vriendin enthousiast?

Een eerste date is toch om over en weer te kijken of er i.r.l. een soort klink is zodat je weet dat het de moeite waard is om te blijven mailen, chatten etc.?
De eerste afspraken plande ik in een stationsrestauratie op zaterdagmiddag rond een uur of 4. We dronken dan samen een kop koffie en na ± één uur ging ieder weer zijns weegs. Genoeg voor een eerste indruk en pas daarna een wat langere afspraak met eventueel een etentje.
Bij de 2e afspraak liet ik altijd een vriendin weten wat ik ging doen en kreeg dan halverwege een sms van haar hoe het ging. Als ik niet helemaal zeker was zorgde ik ervoor dat ik altijd in openbare ruimtes bleef met andere mensen om mij heen.
Het lijkt er in dit geval op dat je vriendin al voor de eerste ontmoeting zo enthousiast over haar date is dat ze hem aan je wil laten zien om te weten wat je van hem vind, of je hem bij haar vind passen etc. Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar als dat zo is zou ik ronduit weigeren mee te gaan. In gezelschap van een vriendin krijg je volgens mij geen eerlijke eerste indruk van je date en je date niet van jou.

Relativeren

Albana, volgens mij voel jij je erg verantwoordelijk voor je vriendin. Reuze lief, maar het lijkt me niet nodig. Ze is je minderjarige dochter niet. Ik ben het met o.m. Arachida eens: als je vriendin onverstandige dingen wil doen, dan is dat haar zaak.
Gewoon duidelijke afspraken maken en vooral met jouw auto gaan. Dan heb je de regie in eigen handen. Als zij zich tijdens de afspraak bedenkt en met die man mee naar huis gaat, dan is dat haar zaak toch?
n@nny

Gebeld

Uitgebreid gebeld met vriendin gisteravond. Nee ze wil écht dat ik meega omdat ze niet helemaal zeker is van de betrouwbaarheid van de site en de man. Omdat de site zelf aangeeft dat je nooit voorzichtig genoeg kunt zijn begreep ik en uitgebreid waarschuwt. Het is een gratis site. Mensen worden niet vooraf gecheckt. Dat had ze me al eerder laten zien....in een oogopslag. Dus wat er precies staat weet ik niet. Ja, vriendin is erg enthousiast. Ik heb gevraagd wat haar bedoeling precies is. En wat ze wil dat ik doe als...Omdat ik het vooraf gewoonweg wil weten. Nu ze in nuchtere staat nog is zeg maar en dat is ze niet denk ik als ze eenmaal tegenover hem zit.
Nee ik blijf er beslist niet 'bij'. De date weet niet dat ik meega. Ik blijf op afstand en vertrek als vriendin dat aangeeft. Dat was de afspraak al.
Vriendin zegt dat ze wil dat ik haar mee neem. Omdat ik toch wel weet hoe ze is...als ze helemaal hoteldebotel is. Hoewel me dat praktisch gezien nog een hele klus wordt als ik niet écht bij haar ben...maar dat zien we dan wel weer...Ik heb nog aangedrongen van: "En als je van gedachten veranderd?" En dat soort dingen. Maar nu is ze klip en klaar. Eigenlijk wil ze dat niet, maar ze vertrouwd zichzelf niet helemaal bij dat standpunt te kunnen blijven als verliefdheidsgevoelens de overhand krijgen. Ik heb voorgesteld met háár auto te gaan voor de zekerheid. Vriendin heeft een automaat...daar kan ik niet in rijden. Dat wil vriendin wel...ze was er zelfs enthousiast over als 'stok achter de deur'. Dat ik zou rijden kwam meer omdat we dan makkelijker kunnen kletsen op de terugweg. Ik heb w.s. ook mijn hoofd er beter bij dan...Maar dan doen we wel rustig aan.
We hebben een tijd zelfs al afgesproken dat we elkaar weer treffen.
Man gaat niet mee. We hebben afgesproken in een druk restaurant op een plein dat we kennen. Ik ga zo snel mogelijk naar de bioscoop of wat winkelen ofzo...
Dus we komen samen thuis. Veranderd vriendin nog van mening dan bepraat ik haar wel via whats-app. En die kans lijkt me veel kleiner als we met haar auto gaan die ik niet kan rijden.
Ik snap wel dat vriendin enthousiast is...het leek een hele leuke man zo op de foto's. En ik denk dat het wantrouwen ook toe is genomen door die waarschuwingen. Het zou toch een lot uit de loterij zijn als die site écht zo onbetrouwbaar is als ze zelf zeggen.
groeten albana

+ Brunette +

+ Brunette +

07-09-2013 om 18:53

Drukte om niks

Tja, wat kan er nou misgaan als ze afspreekt ergens in de horeca? Als stok achter de deur (meegaan naar zijn huis terwijl ze hem nauwelijks kent) zou ze met hem kunnen afspreken terwijl ze ongesteld is - bij een eerste date schaam je je daar toch wat over. Je kunt ook preventief heel lelijk ondergoed aantrekken, dat heb ik weleens gedaan en het werkte.

Isabella Caramella

Isabella Caramella

07-09-2013 om 19:14

onbetrouwbare site

Maar wat doet ze dan op een onbetrouwbare site? Als deze date niks is hop 123 naar wat beters.

nou de date is geweest

De date was gisteren. Vriendin was al uren van tevoren doodzenuwachtig....Wat wel een beetje raar is, want met andere date's die ze wel 'vertrouwd' is vriendin dat normaal nooit zo extreem. Dan is ze meer van: " We zien het wel". Of het komt door die toch wel erge verliefdheids gevoelens of door die onbetrouwbare site is me niet duidelijk. En vriendin weet het zelf ook niet. We zijn iets eerder gegaan zodat we ruim op tijd waren. Zijn aangekomen, hebben gegeten (dat hadden we al zo afgesproken) en toen nog wat wezen wandelen/winkelen tot het zover was. Vriendin wilde niet eerder dan de afgesproken tijd daar naar binnen. Toen we binnen kwamen (eerst ik, even later vriendin) zat date al klaar. Hoewel ik m niet herkende na die paar keer dat ik afbeeldingen van m heb gezien. Vriendin gelukkig wel. Ze hebben gekletst. En gekletst. En een whatappje kreeg ik niet eens...dus op een gegeven moment zat ik een beetje op hete kolen want wat moest ik nu dan doen als ze me zou vergeten? Maar zowaar toen ging ze wat bestellen en zag mij opeens weer....En toen kreeg ik ook een whatsappje. Dat het een leuke man was en dat ze me zo en zo laat wel weer zou zien. Ik ben naar de bioscoop geweest.Onder de film door heb ik nog 1 whatsappje gekregen die enorm 'enthousiast' was. Bij binnenkomst na de bios op de afspraakplek werd ik al meteen 'gewenkt' door vriendin van: "kom hier!" en ze maakte duidelijk dat ik ook maar daar moest komen zitten. Dat heb ik dus gedaan...en het was duidelijk vriendin was enorm opgelucht/blij. De man in kwestie duidelijk doodzenuwachtig.
Ze had dus verteld dat ik mee was. We hebben nog denk ik 15 minuten gepraat en toen heb ik aangedrongen op afscheid nemen. Eigenlijk ging dat nog best makkelijk...zij namen afscheid (buiten) en ik ben in de auto gaan zitten om de laatste meters te rijden naar hen toe (daar heb ik natuurlijk erg lang over gedaan). De date heeft ons uitgezwaaid.
En dat was 'm. Vriendin is niet meer zo enorm verliefd als ze thuis was lijkt het wel. Maar ze vind m wel héél erg leuk. Ze hebben nu dan telefoonnr.'s uitgewisseld. En afgesproken elkaar weer snel te zien/te spreken. De date was trouwens niet teleurgesteld dat ik mee was, hij vond het alleen maar 'verstandig'. Op de terugweg belde date al....waarop vriendin heeft gezegd dat ze nog met mij in de auto zat en wel zou bellen als ze thuis was.
Ja vriendin moet niet op van die onbetrouwbare site's zitten. Dat was mijn eerste reactie ook toen ze het vertelde. Maar dat hád ze al gedaan voordat ik ervan af wist. En toen had ze die man al ontmoet en was al een beetje verliefd. En ik heb mijn kritiek daarop ook wel geuit. Maar toen was het van: ja maar we hebben alleen via camera contact dus wat kan er gebeuren? En dat het zó ver kon komen was natuurlijk niet duidelijk. En toen dit zich ontwikkelde...wat moet je doen dan? Ik kan toch moeilijk dan zeggen van: "Ga maar alleen, ik heb het toch gezegd?"
Dat gaat me ook te ver. Misschien is het dom van haar, maar dan toezien hoe ze zich voor de leeuwen werpt, terwijl ze wél mijn hulp heeft gevraagd en dat dan weigeren. Nou zo ben ik niet.
In ieder geval is vriendin's gezonde verstand weer aanwezig omdat haar verliefdheidsgevoelens zijn veranderd. Volgens vriendin is hij toch 'anders' dan ze verwacht had. Niet verkeerd,maar anders. Hij is langer dan ze dacht en beweegt anders. En moet ze daar even aan wennen. In ieder geval gaan ze nu bellen. Dus wie weet wat zich nog ontwikkeld. Wat de volgende stap ook zal zijn...ze vroeg of ze nog met mij mocht overleggen. Dat mocht van mij, maar ik heb wel gezegd dat ik de volgende keer liever niet weer mee wil. En dat ik hoop dat ze zich nu uitschrijft bij die site. Dat zou ze doen. Dus we zien wel.
groeten albana

Arachida

Arachida

08-09-2013 om 12:00

gelukkig

Zie je wel, alles liep goed af. Dat is wel fijn voor jullie.

Maar je kunt het niet laten he om anderen te willen controleren. Je schrijft: "Ja vriendin moet niet op van die onbetrouwbare site's zitten. Dat was mijn eerste reactie ook toen ze het vertelde. Maar dat hád ze al gedaan voordat ik ervan af wist."
Dat laatste zinnetje doet het hem. Alsof jij het haar had willen en kunnen verbieden.

Isabella Caramella

Isabella Caramella

08-09-2013 om 15:22

oermoedergevoelens

Arachida: Albana wil misschien graag controleren maar haar vriendin stelt zich dan ook zeer afhankelijk op. Dat gaf natuurlijk wel een beetje rare verhouding, meer moeder-dochter dan vriendinnen, maar wel begrijpelijk dat die vriendin zo onzeker was en dat dit oermoedergevoelens bij Albana oproept
Ik zou het nu ook verder loslaten, Albana. Natuurlijk laat die man zich van z'n beste kant zien, hopelijk is hij ook echt betrouwbaar en je vriendin moet maar niet te hard van stapel lopen, niet te snel bij een van hen thuis afspreken en rustig elkaar leren kennen.

oermoedergevoelens

Nou die oermoedergevoelens kwamen pas nadat vriendin had gevraagd of ik mee wilde gaan. Daarvoor had ze me die site laten zien en ook die waarschuwingen en een foto van haar latere 'date'....n.a.l.v. die waarschuwingen heb ik gezegd : " Is misschien niet zo slim hé? ". Dat lijkt me een vrij normale reactie...ze laat het me toch zien? Wil dus toch mijn mening...? Ze vraagt er eigenlijk om. En daarop antwoorde zij dat ze toch veilig thuis zat en alleen camera contact had en zeker geen prive gegevens zou geven. Oke prima. Moet zij weten. We hebben het er later niet meer over gehad. Ja hoe het met haar date ging, of ze nog contact hadden enzo.... En toen we hem zouden ontmoeten had ik eerst ook zoiets van oke...dat gaan we dus doen. Pas later toen ik erover na ging denken kwamen de oermoedergevoelens...
Ik geloof niet dat ik verder controle neigingen heb t.a.v. vriendin. Alleen als ze het vraagt doe ik zoiets.
Ik vind mijn ongerustheid m.b.t. vriendin wel meevallen. Niet meer dan normaal. Mijn vriendin zou het omgekeerd net zo doen. Geen idee of die man echt betrouwbaar is...maar ik maak me er niet meer druk om. Nu de eerste druk van de ketel is, denk ik ook dat ze zich er zelf wel mee red. En mij niet meer nodig heeft. En dat vind ik prima. Ik heb zelf ook niet zo'n zin er nog bij betrokken te worden om eerlijk te zijn. Als ik controle neigingen zou hebben, zou ik dat toch juist willen?
groeten albana

Hombre

Hombre

09-09-2013 om 21:50

Dank

Voor dit inkijkje in de hedendaagse romantiek. Dat mis je dan weer als je al heeeel lang in een relatie zit...

hahaha hombre - ot

herkenbaar

Momenteel heb ik twee dochters met vergelijkbare romatiek, ik kan je bekennen dat dat plaatsvervangende vlinders oplevert bij mij. Gek! Maar ik vind het zo leuk
Voor hen dan he!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.