Relaties Relaties

Relaties

T D

T D

05-04-2011 om 18:50

Onzeker......(minnaar)

Voor de Tooskes onder ons...

Sinds een paar maanden heb ik online contact met een hele leuke jongeman. Allebei "op zoek" naar een stukje extra spanning in ons leven.
Uiteindelijk na maanden een zeer leuk contact, maar eens een afspraakje gemaakt om live kennis te maken!
Zo gezegt, zo gedaan....maar van het 1 kwam het ander en we zijn dus met elkaar naar bed geweest!

Maaaar, dit is inmiddels 2 weken geleden en sindsdien is deze jongeman zoooo vaag aan het doen. Heb niet een fatsoenlijk woord meer met hem gewisseld. Alles wat hij zei, moest ik eruit trekken.
UItspraken als "ik moet ff aan het idee wennen" en "als we het er over hebben, wordt het alleen maar erger", maken mij zooooo onzeker!
WAAR niet hij aan wennen en WAT wordt erger?????
Hij heeft het "druk".....moet begrip tonen.
Het ligt niet aan mij, zegt ie. Maar wat moet ik hier nu mee???
Het is heus niet zo dat ik morgen meteen weer met hem in bed wil liggen, maar ik zou wel graag willen weten waar ik aantoe ben. Als hij niet "verder" wil, kan hij dat gewoon zeggen toch??

Het maakt mij onzeker...maanden leuk contact....dan sex en niks meer???

Wil ook niet steeds degene zijn die hem aanspreekt online...komt ook zo wanhopig over.

Kan ik hem een mail sturen met de vraag wat ik kan verwachten?? of is dat heel wanhopig??

(ik zit dus niet te wachten op uitbranders over het feit dat ik vreemd ga)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
fladder

fladder

05-04-2011 om 19:07

Bezit van de zaak, einde vermaak...

Over vreemdgaan zal ik niets zeggen.
Dit is namelijk een typisch gevalletje "bezit van de zaak, einde vermaak". Ik denk dat iedere vrouw die (al dan niet gebonden) "op jacht" is geweest en in bed belandde, dat wel kan beamen. En ik heb het vermoeden dat dat bij heel veel mannen (al dan niet gebonden) voorkomt. Plat gezegd: met zijn kwakkie raken velen ook hun interesse kwijt
Vrouwen hebben vaak andere verwachtingen, voor hen is "het bed" eigenlijk een soort bevestiging van een verbinding.

En dat gaat van auw...

Sorry, leuker kan ik het niet maken.

Het kan toch van alles zijn...

misschien is hij ervan geschrokken dat hij echt is vreemd gegaan maar wil hij zijn huwelijk verder niet in gevaar brengen. Doorvragen is het enige wat je kunt doen, maar je loopt de kans dat hij het ' uitmaakt' maar die kans zit er nu toch ook dik in.

An

An

06-04-2011 om 10:36

Spanning

Misschien vond hij die "spanning" tegenvallen en is hij niet mans genoeg om het je te vertellen. Als je zelf daarna contact met hem hebt opgenomen en hij reageert vaag, zou ik het lekker laten. Misschien is dat wel zuur, maar je hebt je spanning gekregen en dit risico zit er altijd in. Misschien neemt hij uiteindelijk nog wel contact met je op en zo niet, hengel je, als je nog steeds op zoek bent naar spanning, weer een andere vis uit de zee.

merel

merel

06-04-2011 om 14:45

Boek

vrouwen gebruiken hun verstand voordat ze met een man naar bed gaan en doen dat dus ook bewust en weloverwogen, bij mannen is het precies andersom, die gaan pas weer nadenken nadat ze met een vrouw naar bed zijn gegaan en komen dan bij positieven, terwijl de vrouw dan in een roes is.
Zo ongeveer staat het uitgelegd in het boek ' de ideale vrouw is een bitch' het gaat precies over wat jij nu beschrijft.
Je kan op Bol.com alvast een paar pagina's online lezen, kijk maar eens of je het iets voor jezelf vindt, ik denk het wel.
ik zal even het linkje voor je zoeken:

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/de-ideale-vrouw-is-een-bitch/1001004010213988/index.html#product_images

Toosje

Toosje

11-04-2011 om 06:46

Herkenbaar

Beste T D,

Ik herken wat je schrijft, al heb ik daar minder moeite mee, omdat ik meestal dezelfde verwachtingen heb als de man in kwestie. En daar zit het knelpunt bij jou: jouw verwachtingen zijn anders.

Mannen die online op zoek gaan naar een stukje spanning, zoeken meestal niet naar een langdurige (buitenechtelijke) relatie. Meestal gaat het om het veroveren en veroverd worden, want daar ligt het stukje spanning. Ben je eenmaal met elkaar naar bed geweest, moet er wel een erge klik zijn, wil hij het contact laten voortduren.

Ik vrees dat het in dit geval bij die ene keer mocht blijven en dat hij daarom zo afstandelijk is. Het is het risico dat je loopt als je je op dit gladde ijs begeeft. Dat hij er omheen draait, zegt eigenlijk al genoeg. En ja, dan is het jammer dat hij niet gewoon eerlijk is en zijn verwachtingen uitspreekt.

Mijn advies? Niet meer het initiatief tot contact nemen en dan maar zien of het contact verwaterd of niet. Lekker op zoek gaan naar een nieuwe verovering, als je daar behoefte aan hebt, maar het laten voor wat het is, als dit niet jouw ding is. Want geloof me, deze man is geen uitzondering. Sterkte!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.