Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Pijn gedaan Man verliefd op prostituee

Op dit moment zijn we 20 jaar getrouwd .
Mijn man werkt altijd langere tijden in het buitenland en ik heb altijd het volste vertrouwen gehad nooit een moment getwijfeld!
In november afgelopen jaar ben ik mijn zoon uit een eerder huwelijk verloren 36 jaar daar had en heb ik het heel moeilijk mee gehad en ik weet ik heb niet erg naar mezelf omgekeken ! Nu 2 weken geleden kwam mijn man thuis van een grote klus in het buitenland maar ik had de weken ervoor al een onderbuik gevoel en ja mijn gevoel klopte hij vertelde me dat hij bij een prostitué was geweest alleen er kwam nog wat achter aan....hij was verliefd op haar geworden en zij op hem en hij had alleen de eerste 2x hoeven te betalen en voor de andere 4x naar zijn zeggen niet! Kleding heeft ze voor hem uitgezocht enz
Nou zijn ze allebij te laat dat land uitgegaan en volgens zijn zeggen komt zij er niet meer in terwijl hij daar nu weer is met een nieuw visum! Hoewel ik heb besloten met hem verder te gaan en weer vertrouwen moet krijgen kan ik zeggen dat ik nu grote angst heb dat ze er toch in kan!
Ik ben nu eigenlijk op zoek naar verhalen van mannen die in de maling zijn genomen door dit soort vrouwen ik heb wel wat gevonden maar wil er veel om hem te laten zien wat voor vrouwen dit zijn! Wie oh wie kan mij hierin helpen!

Bezness

http://www.beznessalert.com/wat_is_bezness.html

Als er sprake is van een ongelijkwaardige relatie, waarbij iemand financieel of anderszins iets van jou te winnen heeft speelt dat altijd een rol. Opzettelijk of onbedoeld.

Wat niet wegneemt dat het ook nog eens goed kan aflopen. Mensen zijn mensen.

juf Ank

juf Ank

09-06-2018 om 18:59

dus

hij is nu terug naar haar en jij probeert weer vertrouwen te krijgen???
waarom hoor ik niets over spijt van man, terwijl jij al besloten hebt met hem verder te willen? Waarom heb jij dat besloten? Wil hij dat eigenlijk wel echt?

Ikke1959

Ikke1959

09-06-2018 om 20:30 Topicstarter

Juf ank

Juf ank...wij hebben het samen besloten en nee zij is niet daar meer zij moest ook het land uit en zal flink haar best moeten doen om het land weer in te komen. Mijn man heeft weer een werk visum dus mocht er weer in zelfs met aantekening. Hij heeft wel spijt betuigd en ook hij wil het weer samen proberen . Wat mij dwars zit is het feit dat hij verliefd werd op een persoon zoals zij en nu wil ik hem laten zien wat dit soort personen voor ogen hebben en zijn ogen openen. En tuurlijk het kan ook zo zijn dat ze oprecht was ....al kan ik dat moeilijk geloven... hij heeft zich ten opzichte van haar blootgesteld letterlijk en figuurlijk zelfs over zijn gezin en werk verteld en kadootjes gegeven en zij rook wat....zo zie ik het en bij hem kan dat er moeilijk in volgens mij , daar zegthij ook weinig over.

Ikke1959

Ikke1959

09-06-2018 om 20:31 Topicstarter

Bezznes

Heel erg bedankt voor je link....ik heb er zeker wat aan en ook idd kan het zo zijn dat het echt was maar daar twijfel ik nog ten zeerste aan

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.