Relaties Relaties

Relaties

Fruit&co

Fruit&co

04-09-2011 om 19:40

Raad gevraagd [assertieve buren]

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tja

ik ken jouw TBK natuurlijk niet, bij mijn Hib is het wel duidelijk hoe dat thuis nou zat en het is precies wat ik dacht. Hib kent wel grenzen, de deur was daar alleen dicht en dat had een duidelijke reden.

Achteraf ben ik wel blij dat ik over haar heb gemoederd maar ook blij dat ze hier niet meer dagelijks voor de deur staat, het is zo ontzettend veel rustiger hier geworden rond en om het huis, ik heb ook de directe buren aangesproken op hun privacy schende gedrag (hele tijd langs lopen, kind in mijn achtertuin, kind roepend over de heg naar mijn dochters etc etc). Echt heerlijk vind ik het nu hier, had ik eerder moeten leren, maar goed nu na 3,5 jaar weet ik hoe het moet.

Het zal bij TBK thuis gewoon niet gezellig zijn, om welke reden dan ook.

Fruit&co

Fruit&co

07-09-2011 om 23:00

Genista

Ik vind het wel een goede om te zeggen dat je het graag eerder had willen horen omdat het nu niet uitkomt. Wat mij in elk geval sterkt is dat we niet de enigen zijn en dat wat we doen misschien wel te schappelijk is.
Wat een goede is, zijn onze bovenburen die ooit voor de deur stonden met dat hun zoon graag wilde komen spelen, de vanaf 9 tot 11 uur, werd 13. Wat bleek: het was margedag en dat waren deze ouders vergeten. En zij gaat binnenkort bevallen. Dus, gezien de verhalen hier, kan ik misschien wel verwachten dat ze spontaan aan de deurbel hangen .
Overigens ging zoon met het jongetje buiten voetballen maar was al snel weer terug want hij vond er niets aan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.