Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

rbunt

rbunt

05-01-2021 om 17:29

scheiding

ik heb een vraag

ik ben nu twee jaar uit elkaar waar ik wel spijt van heb dat ik ben gaan scheiden.
Ik had eigelijk moet zegen, ij daar wonen en ik hier. Maar ja dat is niet gebuurd
nu de laaste maanden spreken we elkaar weer vol op
Ik woon in Oude Pekela en zei in Nieuwe Buinen.
Zei heeft in de die twee jaar wel twee nieuwe vriend gehaad, waar ze wel een jaar relatie mee heeft gehad.
de laaste maanden heb we wel sex gehad in de tijd
als er een relatie komt dan doe ik belang van de kinderen en dan kijk ik wel veder
maar hoe moet ik mee aan
help

Belladonna

Belladonna

06-01-2021 om 09:48

In belang van de kinderen

In het belang van jullie kinderen zou je met je ex weer een relatie willen aangaan. Omdat je jezelf verantwoordelijk voelt voor de kinderen?
Die verantwoording kun je ook nemen als gescheiden vader hoor.
En wanneer kreeg je er spijt van dat jullie gescheiden zijn, al een tijd voor of pas nadat jullie weer samen het bed in zijn gedoken? Want seks hebben voelt natuurlijk heel fijn, vooral met iemand waar je redelijk vertrouwd mee bent doordat je een aantal jaren samen bent geweest. Maar het is ook niet voor niets ergens fout gegaan waardoor jullie gescheiden zijn. Zou juist geheel niet in belang van de kinderen zijn om voor de lust weer een relatie aan te gaan, die na verloop van tijd weer om dezelfde redenen als eerder stuk gaat, is wat ik hier van denk...

rbunt

rbunt

06-01-2021 om 11:35

In belang van de kinderen

wij zijn 6 jaar bij elkaar geweest waar van 5 jaar getrouwd
waar van nu twee jaar gesheiden en de laaste drie manden weer en weer vrierkeer sex
alleen ze heeft op dit moment geen gevoel voor mannen omdat dat kopot is gemaakt door haar andre vriend en ze zegd ook als ik een vriend neem dan niet jou
haar moeder en mijn vader zaten er ook tussen
mijn vader vroeg ook veel zorg

Belladonna

Belladonna

06-01-2021 om 14:24

...

"ze zegd ook als ik een vriend neem dan niet jou"

Nou, dat is dan duidelijk, toch? Je ex wil niet opnieuw een relatie aangaan samen met jou. Je wordt nu gebruikt als "rebound" op de verbromen relatie met haar andere vriend, die haar gevoelens voor mannen kapot heeft gemaakt.
Ik zou er als ik jou was niet te veel op hopen, dat er een nieuwe echte en duurzame relatie tussen jou en je ex gaat ontstaan. In ieder geval niet zolang jullie voor de lust nu steeds seks hebben met elkaar. Het moet op alle fronten kloppen en goed voelen. Niet alleen om hoe het voelt tussen de lakens. Maar zoals ze zelf al zegt, áls ze al weer een vriend zou nemen, dan zou haar keuze niet op jou vallen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.