Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Schuldgevoel bij vreemdgaan?


Haha, nou ik lees nog mee maar ik vind het te vermoeiend om inhoudelijk te reageren. Beaver blijft toch eigenwijs bezig om zijn zelfvertrouwen af te laten breken door de prinses.
Soit

Beaver1984

Beaver1984

06-09-2023 om 16:33 Topicstarter

morgen komt de mediator. Kan niks anders meer dan accepteren

Beaver1984 schreef op 06-09-2023 om 16:33:

morgen komt de mediator. Kan niks anders meer dan accepteren

Het gaat over ‘willen’ Beaver! Waarom vind je het oké om als mens zo behandelend te worden zoals zij het afgelopen jaar heeft gedaan? Waarom zou je dat willen? Ga jezelf dat eens afvragen…..


En stap ook eens uit die slachtofferrol…..

Beaver1984

Beaver1984

06-09-2023 om 16:58 Topicstarter

RoodVruchtje schreef op 06-09-2023 om 16:54:

[..]

Het gaat over ‘willen’ Beaver! Waarom vind je het oké om als mens zo behandelend te worden zoals zij het afgelopen jaar heeft gedaan? Waarom zou je dat willen? Ga jezelf dat eens afvragen…..


En stap ook eens uit die slachtofferrol…..

Nee dat vind ik niet ok. Maar hou gewoon ontzettend veel van haar en had mezelf willen bewijzen in de toekomst, maar kreeg geen echte kans. Ze is alles voor me, ondanks wat ze allemaal heeft gedaan. Maar goed ik weet ook dat het echt niet kan wat ze allemaal met me doet. Ik heb fouten gemaakt in het verleden maar dit verdien ik niet.

Beaver1984 schreef op 06-09-2023 om 16:58:

[..]

Nee dat vind ik niet ok. Maar hou gewoon ontzettend veel van haar en had mezelf willen bewijzen in de toekomst, maar kreeg geen echte kans. Ze is alles voor me, ondanks wat ze allemaal heeft gedaan. Maar goed ik weet ook dat het echt niet kan wat ze allemaal met me doet. Ik heb fouten gemaakt in het verleden maar dit verdien ik niet.

Je hebt wel zelfreflectie dat siert je (mannelijke eigenschap ). In je evt. volgende relatie weet je wat je dus niet moet doen. Nu je verhaal hier nog een x lezen en vecht nu voor je huis. 

Het is gewoon moeilijk als je nog van iemand houdt. Sterkte morgen bij de mediator!

Beaver, was/is zij jouw 1e liefde? Dan kan ik nl nog enigszins begrijpen waarom je je zo vastbijt. 

Geloof me, als je ooit een nieuwe liefde ontmoet ga je jezelf echt voor je hoofd slaan dat je haar gedrag allemaal hebt gepikt! Heb je nu niets aan natuurlijk, maar ooit denk je aan deze woorden terug 😉

Beaver1984

Beaver1984

06-09-2023 om 19:06 Topicstarter

RoodVruchtje schreef op 06-09-2023 om 19:03:

Beaver, was/is zij jouw 1e liefde? Dan kan ik nl nog enigszins begrijpen waarom je je zo vastbijt.

Geloof me, als je ooit een nieuwe liefde ontmoet ga je jezelf echt voor je hoofd slaan dat je haar gedrag allemaal hebt gepikt! Heb je nu niets aan natuurlijk, maar ooit denk je aan deze woorden terug 😉

1e liefde sinds mijn 15e. Nooit iemand anders gehad. Ze is gewoon alles voor me en kan me voor mijn kop slaan dat ik haar niet eerder zo heb benaderd als dat ik nu doe. Heb haar gewoon te weinig gegeven. Was te vaak met mezelf bezig. Hoop gewoon dat ik dit in de toekomst nog een keer mag proberen. Maar op dit moment gaat dat gewoon niet gebeuren. Misschien dat ik idd over een tijdje denk waar ben ik toch achteraan gelopen. Denk ook dat zij straks spijt krijgt van alles en dan hoop ik dat ik sterk genoeg ben om dan toch haar af te wijzen, maar waarschijnlijk niet.

Beaver1984 schreef op 06-09-2023 om 19:06:

[..]

Denk ook dat zij straks spijt krijgt van alles en dan hoop ik dat ik sterk genoeg ben om dan toch haar af te wijzen, maar waarschijnlijk niet.

Je moet jezelf resetten. Je weet helemaal niet wie je bent. Je was verstrengeld met elkaar. Nu moet Beaver alleen door. Leuk nee interessant ja. Je ex partner moet je loslaten. Zij is niet meer de vrouw van toen. Ze hoeft helemaal geen spijt te krijgen. Ze was al uitgecheckt en natuurlijk is ze ook bang om alleen door te gaan maar de echte liefde is weg. Het is een gewoonte dat ze je weer uitnodigde. Je hebt niet geluisterd hier en dus is het nu voorbij. Dus Beaver aan het werk en nogmaals je gaat hier niet dood aan. Het is een leerproces.

Titiv schreef op 06-09-2023 om 14:45:

[..]

Absoluut niet. Ik ben zelfs echt op hem afgeknapt. Al dat liegen en de valse beloftes, ik heb daar echt niets aan, dan ben ik liever alleen.

Vasthouden dit, Titiv! Want het is net een verslaving, dus steeds komt de lokroep weer “neem mij toch, dan zijn al je problemen voorbij, dan gaan we samen de zonsondergang tegemoet”. Nou inderdaad, dan gaat het licht weer uit ja.

Als je weet dat de hete kachel je vingers gaat branden, maar er dan toch steeds weer aanzittten omdat hij zo mooi glimt…

Wie niet wil leren van de pijn, omdat hij zijn wereldbeeld niet aan wil passen, zal steeds opnieuw die pijn ervaren. Want de realiteit blijft wat hij is en je blijft je branden. Of je moet jezelf wijs gaan maken dat die pijn eigenlijk best fijn is… maar dat lijkt mij geen gezond pad.

Beaver1984 schreef op 06-09-2023 om 16:33:

morgen komt de mediator. Kan niks anders meer dan accepteren

Hoe was de afspraak met de mediator?

Beaver, echt, je laat met je voeten rammelen. Je denkt dat je haar nog graag ziet, maar hoe kan dat? Je bent verliefd op de misère? Het is de enige vrouw op aarde? Ik heb veel doorstaan met mijn ontrouwe man, maar had hij niet van de eerste seconde duidelijk voor mij gekozen en er alles aan gedaan om onze relatie te redden, zonder 1 seconde twijfel, ik was na een paar weken gescheiden. Jarenlang kat en muis spelen… ze heeft je denkvermogen gewoon uitgeschakeld. Inderdaad… gaslighting. Wel/niet wel/niet wel/niet en zo nog honderd keer na elkaar 😅 Ren voor je leven. Ik meen het. 

Theekannetje schreef op 11-09-2023 om 17:52:

Beaver, echt, je laat met je voeten rammelen. Je denkt dat je haar nog graag ziet, maar hoe kan dat? Je bent verliefd op de misère? Het is de enige vrouw op aarde? Ik heb veel doorstaan met mijn ontrouwe man, maar had hij niet van de eerste seconde duidelijk voor mij gekozen en er alles aan gedaan om onze relatie te redden, zonder 1 seconde twijfel, ik was na een paar weken gescheiden. Jarenlang kat en muis spelen… ze heeft je denkvermogen gewoon uitgeschakeld. Inderdaad… gaslighting. Wel/niet wel/niet wel/niet en zo nog honderd keer na elkaar 😅 Ren voor je leven. Ik meen het.

Ik denk eigenlijk dat Beaver zo weinig zelfrespect heeft, dat hij denkt dat hij niet beter verdient...

Maar zo is dat niet beaver!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.