Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Suze

Suze

21-09-2013 om 20:53

SPOED: Ik kan een draadje niet vinden - bijdrage Tsjor?

Ik heb redelijk recent gelezen (afgelopen weken/maanden, maar heel misschien heb ik het recenter in een ouder draadje gelezen) in een draadje dat iemand schreef dat (psycho?)therapie volgen ook nadelig kan zijn in verband met afhankelijk worden van de therapeut en andere redenen.

Ik kan het draadje (ondanks diverse zoektermen) maar niet vinden en vermoed dat het hierin Relaties staat. Volgens mij was de bijdrage van Tsjor, maar ik weet het niet zeker.

Als iemand mij aan het draadje/de posting kan helpen (en als het kan ook nog snel , maar ook later nog steeds welkom) dan ben ik heel blij!

ook niet

Suze, ik kan me zo'n discussie wel herinneren, maar ik kan het draadje ook niet terugvinden. Helaas zijn de namen verdwenen, anders had je het op naam kunnen zoeken. als ik tijd heb kijk ik wel eens iets na.

Overigens was dit niet mijn particuliere mening, dus je kunt ook zoeken op google met termen als 'praten helpt niet' of effectiviteit psychologische zorg bij rampen etc. etc.

Tsjor

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.