Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Te jong maar


Endless

Endless

02-04-2024 om 18:53 Topicstarter

@izza,
Het is meer dan dat. Enkele jaren terug had hij een auto-ongeval, tot dat moment was hij bezig zijn leven in eigen handen te nemen. Hij is deels gehandicapt volgens de Belgische wetgeving, maar terug gaan werken is voor hem de eerste stap naar weer een eigen leven. Ik besef dat een vraag hier beperkt is, terwijl er veel facetten zijn die enkel duidelijk worden bij doorvraging. Ergens vind ik het wel sterk dat hij doorzet, zijn doel is weer zelfstandig worden. Maar mijn twijfel is, er zit geen toekomst in onze aantrekking, het is een aangekondigde mislukking en ik heb daar geen zin in. Zelfs al is het vrijblijvend, in the end wordt er altijd iemand gekwetst. We werken fijn samen, dat wil ik niet bedoezelen door lust, want dat is het, ordinaire lust.

Als een van jullie serieuze plannen heeft en de ander niet moet je dat duidelijk maken. Dan kan er van fwb geen sprake zijn. 

Endless

Endless

03-04-2024 om 14:33 Topicstarter

Hij wilde serieus, maar daar ging ik niet in mee... Soms kan het, een jongere man en een oudere vrouw, maar zie dat voor mezelf niet gebeuren buiten wat plezier. Hij zegt zich nooit aangetrokken te voelen tot zijn leeftijdsgenoten, dat hij een oude ziel is in een jong lichaam. Ik geef nog een update voor volgende week, hem nu al even niet meer gehoord, buiten werkgerelateerde telefoontjes, geen idee of volgende week zelfs nog doorgaat.
Spannend...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.