Relaties Relaties

Relaties

baffy29

baffy29

29-11-2011 om 10:41

Twijfels en weet niet wat ik moet .

hey mensen

deze vrouw zit met een heel groot probleem, en dat echt op liefdes gebied.
ik ben sinds een half jaar uit elkaar met mijn vriend. we zijn vriendschappelijk uit elkaar gegaan waardoor we nog steeds contact hebben.
sinds een paar weken heb ik iemand leren kennen en we hebben het best gezellig met elkaar. maar onder tussen heb ik ook weer sex met mijn ex gehad :S
het was echt fijn hoor en heb er geen spijt van hoor.
maar we zijn zo vaan uit elkaar geweest en weer bij elkaar gekomen dat ik gewoon zeker weet dat het niks meer word tussen ons.
maar toch blijf ik hem opzoeken hoe raar het ook klinkt.
natuurlijk zal er nog wel gevoel zitten hoor.
maar ik weet het echt niet wat er aan de hand is.
ik wil niemand pijn doen !!! niet een van die twee jongens. als jullie dit zo lezen hoe denken jullie erover ??
mijn hele vrienden kring en familie zeggen begin er niet weer aan. en ik weet zelf ook dat het niet gaat werken.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

29-11-2011 om 10:45

Je twijfelt niet

Je geeft meerdere keren aan dat het met ex niets meer wordt. Nou, dan zou ik de troostsex de troostsex laten, en voor de toekomst afstand nemen en kijken of het met je nieuwe vlam wat wordt.

baffy29

baffy29

29-11-2011 om 10:51

ja ik weet het, maar ondanks dat ga ik alles vergelijken :S
en het rare is waarom ga ik steeds weer naar hem toe. ik weet dat jullie dat niet kunnen beantwoorden hoor, dat ligt echt bij me zelf.... i know !!!
maar of ik het snap. en ik wil geen van beide pijn doen en of valse hoop geven dat is het juist

Isabella Caramella

Isabella Caramella

29-11-2011 om 11:19

Baffy

Ik denk dat je allereerst uit je slachtofferrol moet stappen. Je doet of je dit alles overkomt terwijl je je leven in eigen hand kan hebben. Moet je dan wel doen
Je weet de antwoorden zelf wel. Behandel die mannen zoals je zelf behandeld zou willen worden.

Winona Ryder

Winona Ryder

29-11-2011 om 12:12

Even helemaal geen man?

Misschien gewoon even niets. Jezelf in orde brengen en dan kijken wat er op je pad komt?

+ Brunette +

+ Brunette +

29-11-2011 om 22:32

Weg met die ex!

Je ex, dat wordt niets meer. Handel er dan ook naar en bouw het dit keer echt af. Soms moet je tegen je gevoel ingaan en de moeilijkste weg kiezen, oftewel: geen contact zoeken. Uit het oog, uit het hart (ook al duurt het een tijd voor het echt zo is). Pas dan krijgt een andere man een kans, anders blijf je inderdaad vergelijken. Echt, om je ex uit je hoofd te krijgen moet je het contact verbreken.

Waarom je steeds weer naar hem toe gaat kan ik best beantwoorden, hoor. Je bent verslaafd aan de goede seks en/of je bent verslaafd aan de heftige emoties van een knipperlichtrelatie en/of het voelt ondanks alle ellende lekker vertrouwd met hem en/of ...?

druif

druif

30-11-2011 om 19:42

Hou toch op

met denken dat je iemand pijn doet. De enige die jij pijn doet ben ben jezelf. Denk maar niet dat die ex waar je zo vaak al bij terug bent gekomen ook maar een seconde denkt aan jou als hij bij een andere (waarschijnlijk heeft meerdere) ex in bed ligt. Denk daar dan maar aan. En gooi het gevoel overboord dat je ook maar enigszins je ex kan raken: dat kan je niet. Daarom is het je ex. Echt. De beste wraak is nu een gelukkig leven leiden. Gebruik je je ex? Best, maar dan geen schuldgevoel. Dat heeft hij namelijk ook niet. Pff

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.