Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Joella

Joella

15-07-2017 om 18:27

Verbroken vriendschap

Titel zie je al.
Wij hebben al 3 a 4 jaar vriendschappen verbroken. afgelopen februari hebben wij laatste keer gesproken om onze problemen te oplossen maar die zegt dat ik moet laten voor haar rust voor altijd. Voor altijd?

Maar vandaag gingen wij gezien en ze kijkt elke keer naar mij en als wij tegen lopen en zag haar als somber, teleurstellingen in mij. Wat betekent dat ze zo somber en teleurstelling in mij? Ik wil wel uitpraten maar ben zo bang dat ze niet wilt, ze zei dat ik moet rusten laten voor altijd. Huh?

Wat moet ik doen voor volgende keer om poping te praten met haar?

Groetjes

Dodo

Dodo

15-07-2017 om 18:38

niets

De boodschap is duidelijk: niets.
Soms willen mensen niet meer, of kunnen ze iets niet vergeten.
Dat hoor je dan te respecteren, hoe lastig dat ook voor je is.
Laat ze voorlopig met rust en laat alles eens een plekje krijgen.
Misschien ooit in de toekomst. maar nu gewoon niets.

Joella

Joella

15-07-2017 om 18:42

Oké

Oh oké snap ik het. Moet ik niet altijd proberen om haar te uitpraten voor oplossen vinden?

Dodo

Dodo

15-07-2017 om 18:48

nu niet

Ik zou nu even doen wat ze zegt. Misschien kun je over bv een half jaar tot een jaar een keer een kaartje sturen. Dat je aan ze denkt en hoopt dat het contact ooit wordt hersteld, dat je daar veel voor overhebt.
Laat de beslissing bij hen.
Ik weet natuurlijk niet wat er is gebeurd, maar soms zijn dingen voor mensen moeilijk te vergeten.
Neem het ze niet kwalijk. Weet dan dat jouw deur nog openstaat en laat dat even genoeg zijn.
Misschien zijn ze erg boos, nogmaals, dat is lastig te beoordelen omdat ik niet weet wat er is voorgevallen.( dat hoef je net te vertellen hoor!)
Tijd heelt vaak wonden.
Ik ben pas 19 jaar nadat ze mij aan de kant zette en slecht behandeled heeft, toevallig iemand tegen gekomen.
Automatisch zei ik hoi, zij zei gedag en zo stonden we 10 minuten te praten. Niet over het gebeurde, maar over de kinderen.
Ik hoef geen vriendschap meer met haar, maar vond het wel fijn dat er zonder vervelende gevoelens weer een neutraal gesprekje mogelijk was.

Joella

Joella

15-07-2017 om 19:00

Pff

Echt te moeilijk en ik heb al 3 jaar aangedacht in haar en hoop ik ooit komt goed? Echt duur veel lang dus ik zit te waag. Ook omdat ik super veel van haar houd. Als ze blijven boos is niet goed!

Dodo

Dodo

15-07-2017 om 20:29

Soms

Soms is houden van ook even loslaten.
Het kan niet allemaal zo gaan zoals jij het wilt, want je hebt weinig invloed op hoe zij het ervaart.

Soms komt het gewoon niet meer goed. Maak er een levensles van. Sterkte.

zebra

zebra

19-07-2017 om 14:34

hooguit

zou ik een kaartje sturen en daarin zetten dat het jammer is dat het zo gelopen is en dat je haar wens respecteert. Maar mocht ze ooit van gedachten veranderen en toch weer contact willen, dat de deur dan nog steeds voor haar/hun open staat.

Meer zou ik niet doen, dan is het aan haar/hen wat ze ermee wil.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.