Relaties Relaties

Relaties

Deler

Deler

19-04-2012 om 21:04

Verdeling van de zorgtaken


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda

Linda

25-04-2012 om 22:52

Kraai, wat is je punt nu?

"Op dit moment is het voor mijn carrière belangrijk dat ik veel tijd aan werk besteed. En dus vangt man meer op. En ik zou echt gek worden als hij zou reageren zoals jullie doen. Ik zou echt bitter teleurgesteld zijn. Misschien reageer ik daarom wel zo op jullie."

En wat betekent die stelling voor mij? Ik heb ook een hele leuke carrière en net een leuke promotie gemaakt. Wie vangt dat dan op? Mijn job is misschien/waarschijnlijk nog een stukje 'meer' dan die van jou, toevallig is de job van mijn man nog weer een stapje hoger.

Jij mag wel 'echt gek' worden als je man zo reageert zoals ik doe richting mijn man. En wat als jouw man een flink carrieresprong gaat maken? Dan lever jij automatisch in? Dan wordt hij 'echt gek'? Of...

Ely

Ely

26-04-2012 om 00:41

Linda

Je bent me echt even kwijt: vind je het nou wel of niet uitmaken wat de baan behelst? Eerst is het forum weinig geëmancipeerd vanwege het vermeende onderscheid tussen een directeur (jouw man) en een onderwijzer.
En nu zeg je dit:
'Mijn job is misschien/waarschijnlijk nog een stukje 'meer' dan die van jou, toevallig is de job van mijn man nog weer een stapje hoger. '

Het zou toch niet uitmaken allemaal? Dat was de strekking van de postings mbt je man en jou.
Blijkbaar wel dus als het gaat tussen iemand die je niet kent en jou?
Jouw feestje hoor, al was je putjesschepper of de koningin.
Bestaan er nog putjesscheppers eigenlijk?

Enne Kraai: het was de !?!?!?! die als schreeuwen op mij overkwam. Nalezend zag ik dat het er maar 1 was, ik vrees dat mijn verzonnen meervoud veroorzaakt werd door mijn allergie voor gestapelde leestekens (behalve....). Sorry.....

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Mijn baan is een stukje 'meer' dan die van jou?

Wat bedoel je daar precies mee? Ik kan je frustraties heel goed begrijpen, maar met dit soort uitspraken strijk je wel mensen tegen de haren in.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.