Relaties Relaties

Relaties

Even zonder naam

Even zonder naam

11-06-2011 om 13:50

Verkrachting of zelf uitgelokt?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
+ Brunette +

+ Brunette +

16-06-2011 om 17:25

Belle, nee, dat is wel een beetje vergezocht

Ik geloof dat ruzie over geld funest is voor een relatie maar ook als je rijk bent kun je het heel erg oneens zijn over de besteding van al dat geld. Dat staat helemaal los van "genoegen nemen met een kneusje". Elke man voor wie ik iets voel krijgt bij mij een kans, ook maatschappelijke kneuzen en zwarte schapen, daar ben ik nogal dwars in, wie ben ik om financiële eisen te stellen en geld interesseert me hoe dan ook niet zoveel. Wat ik bedoel is gewoon dat ik langer dan de gemiddelde vrouw zit te wikken en te wegen voordat ik een relatie beëindig, achteraf gezien vaak zonde van mijn tijd (en de zijne, eerlijk is eerlijk), was ik in die zin maar wat resoluter.

Belle Époque

Belle Époque

17-06-2011 om 01:06

Bedankt voor je uitleg!

Ik heb wat dingen in mijn zeer directe omgeving als sjabloontje gebruikt, maar ik ben blij dat dat in ieder geval op jou niet van toepassing is!

Puk

Puk

18-06-2011 om 10:41

Mensenhandel

Dit klinkt als mensenhandel. Hierbij voelt de vrouw de druk om toch seks te hebben, al wil ze niet. Er hoeft geen geweld aan te pas te komen. Dit wordt ook veel gebruikt in de loverboy-praktijken.

Dat je huidige vriend zo reageert is wel lomp, maar volgens mij wel een typische mannenreactie. Zij denken nl direct in oplossingen en in deze was dat zo snel mogelijk met de taxi weggaan, dan was het niet gebeurd....

Ik lees echter in je stukjes ook, dat de relatie niet lang meer zal duren, dan zal er toch meer aan de hand zijn dan deze uitspraak van je vriend en is het misschien inderdaad tijd om goed uit te zoeken wat je wilt.

groetjes Puk

XL

XL

18-06-2011 om 12:35

Brunette (ot)

Ik vind het echt zo vreemd dat je meerdere draadjes anoniem start en dan verderop in de draad steeds weer je echte naam prijsgeeft. Toeval? Per ongeluk?

+ Brunette +

+ Brunette +

19-06-2011 om 00:08

Per ongeluk, ik ben nogal verstrooid.

XL

XL

19-06-2011 om 15:48

Brunette (ot)

Ik lees hier lang genoeg mee om me zorgen te maken over jou nav je laatste draadjes. Redt je het allemaal wel??
Het Ouders Online-legioen wil er voor jou ook vast zijn, ik tenminste wel. Start anders een anoniem draadje en stel je nick anders in, dan hoef je niet per bericht te veranderen. Ik denk aan je! X XL

+ Brunette +

+ Brunette +

19-06-2011 om 18:46

Xl (en andere meelevers)

Iemand schreef nog niet zo lang geleden: "Als ik nooit nee zeg, dan kan ik ook niet verkracht worden." Dat was destijds het geval maar nu nog steeds, ik had namelijk steeds minder zin in seks met deze man, die zijn eigen denkbeelden op een negatieve manier probeert op te dringen. Dus heb ik het maar weer eens uitgemaakt. Hopelijk lukt het hem dit keer niet mij te overreden het nog één keertje te proberen. Heilig beterschap beloven ben ik inmiddels niet meer gevoelig voor want dat heeft hij al eens gedaan en binnen de kortste keren ging hij weer in de fout.

Primavera

Primavera

20-06-2011 om 18:56

Sterkte brunette

Ook al weet je hoofd het wel, het is niet makkelijk om je hart ook te overtuigen. Leuk is het nooit
Heel veel sterkte

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.