Relaties Relaties

Relaties

Verliefd

Na 100 jaar ben ik weer eens verliefd 😍

We appen dagelijks lange tijd met elkaar. Op een leuke manier een beetje flirterig ook. Nu wil hij wat gaan drinken met me. Prima geen probleem. Maar ik vind het lastig wil hij gewoon een keer gezellig wat drinken of is het een date😂

Ik ken hem al een paar jaar maar toen ging ik nog met me ex. En hij was altijd wel een beetje plagerig tegen me, en knipoogde wel is naar me, maar toch word ik er een beetje onzeker van. 

Ik heb 15 jaar een relatie gehad ben gewoon een beetje uit dit gedoe. 

Wat denken jullie vind hij me leuk of niet.
Of wilt hij gewoon wat drinken. 

Sorry voor me stomme vraag. 

dan

dan

05-09-2021 om 20:04

of hij ook verliefd is, dat weet ik natuurlijk niet. Maar in elk geval vindt hij je toch leuk genoeg om iets af te willen spreken. En dan kunnen jullie beter starten met een drankje en daarna nog eens afspreken dan al gelijk een hele avond afspreken, denk ik.

ik denk dat hij je erg leuk vindt, waarschijnlijk destijds al toen je in een relatie zat. Het plagerige gedrag wijst daar erg op. Ik had dat lange tijd ook niet door, maar weet nu uit eigen ervaring dat dit zo is. Bovendien appt hij dagelijks met je. Dat doe je ook niet met iemand die je maar gewoon leuk vindt. 

Hoi Libelletje75,

Ik word sindskort ook door een kollega geappt en geteased en dat vlijt mij erg maar ben ook getrouwd.
Mijn partner is een goedzak en heeft niets door maar ik voel mij schuldig tegenover hem.

Hoe ben jij ermee omgegaan? Heb je je man toen die tijd  geinformeerd?
Hadden jullie intimiteit?

Groetjes Edelweis

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.