Relaties

Maya
07-06-2009 om 11:06
Verliefd, hoe nu verder?
Ik ben een alleenstaande moeder met 2 kindjes al 2 jaar gescheiden. 2 Weken geleden heb ik een man ontmoet waar ik heel erg verliefd op ben geworden. We hebben elkaar nog maar 3 keer gezien, maar mailen en bellen veel.
Voor mijn gevoel kán dit helemaal niet.Zo verliefd als wij zijn, want het is wederzijds. Beide hebben we het gevoel alsof we elkaar al jaren kennen, zitten enorm op 1 lijn met allerlei zaken en voelen elkaar heel goed aan.
Maar dan ga ik er over na denken. Hoe kán je elkaar nu zo goed aanvoelen als je elkaar nog maar net kent? Uit mijn omgeving krijg ik het advies om heel rustig aan te doen, omdat het allemaal als te mooi om waar te zijn klinkt. Ik heb hem ook leren kennen via een datingsite, dus dat maakt iedereen extra achterdochtig.
Maar wat nu te doen? Ik ben 20 jaar met dezelfde man geweest en heb helemaal geen ervaring met het aangaan van relaties. Hoe gaat dat bij andere mensen? Hoe hebben andere mensen een nieuwe relatie gestart?
Mijn nieuwe vriend en ik wonen niet bij elkaar in de buurt. En mijn vriend heeft ook kinderen.

Tinus_p
07-06-2009 om 11:23
Nou gewoon
Tis opvallend dat je dit in relatieproblemen post -je hebt nog geen probleem
Het voornaamste advies is: Doe voorlopig niets onomkeerbaars. Gebruik je kindloze weekenden om met hem af te spreken en leuke dingen te doen. Je merkt vanzelf of het gevoel beklijft.
"Ik heb hem ook leren kennen via een datingsite, dus dat maakt iedereen extra achterdochtig. "
Op zichzelf is een datingsite niet onbetrouwbaarder dan de kroeg -ook daar doen mensen zich soms anders voor dan ze zijn.

liat
07-06-2009 om 13:02
Kan ....
Mijn man en ik hadden ook meteen het gevoel dat we voor elkaar bestemd waren. Nu bijna 19 jaar later vind ik nog steeds dat ik het heel erg met hem getroffen heb, zelfs al heb ik nu een realistischer kijk op hem.
Geniet er gewoon van!

sus-anne
07-06-2009 om 17:47
Kan wel
ook ik heb mijn( 2e) man leren kennen via een datingsite.
nou ,dat was 9 jaar geleden nog een *schande*.
ik werd zelfs uitgemaakt voor internetslet,kan je nagaan.
ik heb me daar niets van aangetrokken ,ben op mijn gevoel af gegaan,en na 2 maanden bellen en mailen,hebben we elkaar opgezocht.dat was op een woensdag,en die vrijdag erna zei ik tegen mijn moeder,dit is hem!,waarop mijn moeder zei: dat kan je helemaal niet weten.
lang verhaal kort: we hebben twee jaar een LAT relatie gehad( woonden 125 km bij elkaar vandaan,en hebben beiden twee kinderen)
toen ben ik met mijn kinderen verhuisd naar hem.
we zijn nu sinds 7 jaar een samengesteld gezin,met mijn en zijn kinderen.
en we zijn nog steeds gelukkig,het kan dus wel...................

Massi Nissa
07-06-2009 om 21:24
Haha lidwien
Ik lach me dood, mannen die zeggen dat ze van gedichten houden om indruk op jou te maken. Op mij maakt het ook indruk, hoor, mijn man IS dichter .
Maya, lekker genieten en doen wat Tinus zegt: niets onomkeerbaars doen. Veel plezier! Verliefd zijn is zo leuk.
Groetjes
Massi

jopi
07-06-2009 om 22:04
Jep!
Ja hoor, je kunt echt meteen bij iemand het gevoel hebben dat het meant to be is: dat had ik ook bij mijn man 14 jaar geleden en ook geheel wederzijds en nog altijd blij dat ik de beren op de weg heb weggekeken!
Geniet ervan, niet bang zijn, volg je gevoel, niet te snel met de kinderen erbij afspreken en rustig kijken waar dit jullie brengt!