Relaties Relaties

Relaties

Anna P.

Anna P.

18-03-2011 om 14:09

Verrassingsuitje

Gisteren vertelde mijn vriend me dat ik binnenkort een zaterdag vrij moet houden omdat we dan iets gaan doen. Een echt verrassingsuitje dus. Ik kan me niet herinneren dat ik wel eens specifieke wensen heb geuit, maar ik heb wel eens gemopperd over het nooit krijgen van bloemen of spontane cadeautjes of zelfs maar een sinterklaascadeautje.
Helemaal leuk dus dat hij nu wel iets heeft geregeld, maar... hij wil er niets over loslaten. Ik heb dus werkelijk geen idee wat we gaan doen. Het is op een zaterdag en we moeten vroeg weg. Ik kan natuurlijk stiekem in zijn agenda of mailbox kijken, maar dat zou een beetje oneerlijk zijn. Weten jullie nog trucjes om geheimen te ontfutselen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
krin

krin

18-03-2011 om 14:14

Doe jezelf een plezier

en hem ook, en wacht gewoon geduldig af. Dan is voor jou de verrassing groter en heeft hij eer van zijn plan. Een tip: geen vragen aan hem stellen, daar word je alleen maar nieuwsgieriger van.
(En heel misschien wordt hij wel onrustig als jij niets meer vraagt, en houdt hij het dan zélf niet meer vol om niets te zeggen...)

Holiday

Holiday

18-03-2011 om 14:16

Hahaha

Ja hoor, genoeg. En wat denk je, wil je vriend dan nog steeds gaan als jij eigenhandig zijn verrassing om zeep hebt geholpen

Kees

Kees

18-03-2011 om 14:29

Ha,ha,ha anna...

Laat je vent het lekker regelen en laat het lekker een verassing zijn. Doet hij zo zijn best….weet jij het al. Zou ik als vent niet echt leuk vinden.

Lekker laten komen die hap en genieten maar! Wordt vast leuk!!…of ben je bang dat het niet leuk wordt?

Anna P.

Anna P.

18-03-2011 om 15:18

Jullie hebben gelijk

Ik heb wel even gegoogelt op de datum maar er zijn erg veel dingen te doen die dag. Ook twee evenementen die te maken hebben met hobby's van hem, maar dat zal het vast niet zijn (hoop ik hahaha). Ik ga gewoon net doen of ik helemaal niet nieuwsgierig ben.

koentje

koentje

18-03-2011 om 16:21

Moeilijk he...

controle los laten......

Maria

Maria

18-03-2011 om 17:33

Leuk, speculeren!

Ja, het kan iets heel naars worden natuurlijk, haha. De parenclub terwijl jij daar helemaal niet van bent, je niet onthaard hebt en ook de verkeerde slip aan hebt. Dat je met een blinddoek voor je moet uitkleden en jij denkt "leuk, een welment arrangement, ik ruik de exotische geuren al" en dat je dan in je niksje tussen mensen staat die jij altijd als ranzig hebt bestempeld.
Offuh, naar een reptielententoonstelling terwijl je hem nog nooit verteld hebt van je slangenfobie.

hm andere ideeën?

Maria

fladder

fladder

18-03-2011 om 17:40

Grijnzzzz

Is er geen kamasutrabeurs of zo dit weekend...?

Anna P.

Anna P.

18-03-2011 om 22:39

Speculeren

Dat heb ik natuurlijk uitgebreid gedaan. Op mijn vraag wat ik aan moest was het antwoord 'iets leuks', en of ik extra moet ontharen 'dat kan'. Ik ga me maar gewoon laten verrassen. Hij weet wel dat hij me niet blij maakt met een bezoek aan een parenclub of een parachutesprong.

+ Brunette +

+ Brunette +

18-03-2011 om 23:10

"dat kan"

Klinkt als een saunaboerderij of iets dergelijks. Kan dat?

Anna P.

Anna P.

18-03-2011 om 23:13

Brunette

Ik denk het niet. Dan zou hij van tevoren wel wat meer loslaten want hij weet dat ik met ongeschoren benen niet de sauna in ga.

Nou,. we zijn benieuwd

wat voor uitje er was verzonnen. Het is in elk geval zonnig weer.

MRI

MRI

20-03-2011 om 22:24

Wat was het nou anna?

Vertel! Desnoods leggen we geld bij!

Anna P.

Anna P.

20-03-2011 om 23:05

Nee, nog niet

Het is pas over een paar weken. Ik zit dus nog even in spanning.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.