Relaties Relaties

Relaties

Tigerfeet

Tigerfeet

10-12-2011 om 13:41

Vertrouwen

Na een relatie van 25 jaar gescheiden, en dan komt er weer iemand in je leven. Ik merk dat ik het moeilijk vind weer iemand te vertrouwen, of misschien meer om me open te stellen en weer iemand in mijn leven toe te laten. Vind het ook wel eng merk ik, ben dat helemaal niet meer gewend. Hoe was dat voor andere gescheiden vrouwen/mannen
tigerfeet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

10-12-2011 om 20:35

Rustig aan

Uiteindelijk gaat het wel weer lukken om je open te stellen en iemand te vertrouwen, maar ik denk dat het nooit meer zo onbevangen wordt als toen je jong was. Je hebt nu ook veel meer verantwoordelijkheden en je kinderen om rekening mee te houden. Mijn eerste date na de scheiding was een man die, naar bleek, al jaren verliefd op me was. Ik vond het 'ja, leuk, gezellig, waarom niet' maar voor hem ging het veel dieper. Dat is dus niet zo gezellig afgelopen. Achteraf bezien had ik die man dus beter kunnen vertellen dat ik nog helemaal niet toe was aan een liefde voor altijd en serieus gedoe

Tigerfeet

Tigerfeet

11-12-2011 om 13:57

Vic

Ik weet niet of het te vroeg is en het gebeurde gewoon. Ik vind hem wel erg leuk dus wil het wel proberen, maar vind het ook wel spannend en ook best eng dus.
Het is ook niet dat ik hem wantrouw omdat hij onbetrouwbaar zou zijn dan zou ik er niet aan beginnen. Maar dat ik heel erg bang ben weer erg gekwetst te worden denk ik.
Tigerfeet

Vic

Vic

11-12-2011 om 14:41

Leuk toch

Ik zeg ook niet dat het te vroeg is, maar het is wel verstandig om het rustig aan te doen. Of in ieder geval in jouw eigen tempo. Ik zou me er zelf niet onbezonnen in storten, maar na zo'n moeilijke periode mag/moet je natuurlijk weer leuke dingen doen.

ik heet ff anders

ik heet ff anders

11-12-2011 om 17:18

Ervaring

Het eerste jaar na de scheiding had ik alleen *losse* vriendjes,ik wilde me absoluut niet binden,ik had nog zoveel te verwerken,en moest er niet aan denken om weer een vaste relatie te hebben.Ik was daar wel eerlijk in tegenover die vriendjes ,leuke dingen doen en seks ,oke, maar verder niet.
Na een jaar was ik dat toch wel oppervlakkige gedoe zat,ik wilde meer, een arm om me heen,s,morgens wakker naast iemand die vroeg of ik lekker geslapen had.Een leven delen met iemand.
Toen kwam ik Hem tegen,hij wilde hetzelfde,maar omdat we allebei twee kinderen hadden,hebben we het heel rustig opgebouwd,eerst twee jaar latten ,daarna samenwonen,en na 5 jaar toch weer getrouwd.
we zijn dit jaar 11 jaar samen.

Tigerfeet

Tigerfeet

12-12-2011 om 16:25

Vic

Nee het is meer dat ik me heb afgevraagd of het te vroeg is, of dat ik het gewoon even moet aankijken.
Ik ben niet helemaal van het rustig aan doen, maar het is wel veel wijzer. Zowie zo eerst elkaar maar eens leren kennen en dan weer verder zien. Maar goed zo sta ik er niet als enigste in gelukkig
tigerfeet

Tigerfeet

Tigerfeet

12-12-2011 om 16:26

Ik heet ff anders

Fijn dat je je verhaal deelt, dat hele losse van jou kan ik niet meer, dus ben ik dit keer niet aan begonnen. Maar wakker worden naast iemand en helemaal die arm om mij heen die zoek ik wel.
Helemaal voor het rustig aan opbouwen, ik heb twee kinderen, hij eentje
Tigerfeet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.