Relaties Relaties

Relaties

Narcissa

Narcissa

25-03-2011 om 15:45

Vraagje afscheidskado

Vraagje: wat is nou een leuk afscheidscadeautje voor mijn therapeut? Ze heeft me jaren lang behandeld voor een narcistische persoonlijkheidsstoornis en nu zijn we klaar. Ik wil haar bedanken voor haar eindeloze geduld en voor wat ze me allemaal gebracht heeft. Ik weet niet zo veel van haar, wel delen we liefde voor muziek en boeken. Wat is nou leuker, bak ik een taartje, geef ik een boek of cd, gewoon een mooie kaart met bloemen, schrijf ik een gedicht of verhaal, of koop een handig dingetje voor d'r werk. Tja, onzeker als ik ben wil ik eigenlijk alles wel doen. Dus moet ik kiezen, maar wat is nou leuk, en gewoon genoeg (en niet veel te overdreven). Kunnen jullie me helpen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Beetje zelfspot...

... maar dat maakt het wel leuk: een bos narcissen of 'n bakje met narcissen... met een persoonlijk kaartje eraan?

psycholoog

psycholoog

25-03-2011 om 16:49

Ik zelf

Natuurlijk is een cadeautje niet nodig, en wordt alles in dank aanvaard (mits niet te groot/prijzig, meer dan een aardigheidje mag niet), maar nu je het zo vraagt: met een kaart/tekening+tekst of een boekje+zelfgeschreven boodschap voorin zou ik het blijste zijn. Dit soort dingen kreeg ik zelf van cliënten bij mijn afscheid en ik was er heel erg blij mee (en bewaar ze goed).

Oh leanne!

Straks denkt de therapeute dat Narcissa nog niet helemaal genezen is, als ze met naar haarzelf vernoemde bloemen aankomt.

Maar zonder gekheid, een mooie bos bloemen lijkt me een geschikt kado. Ik vind bloemen altijd wel een goede manier om dankbaarheid mee uit te drukken.

skik

+ Brunette +

+ Brunette +

25-03-2011 om 23:32

Ja, narcissen

Net als Leanne was dat ook het eerste wat bij me op kwam, een bosje narcissen of een afbeelding van deze fraaie bloem. Daarnaast kun je iets serieus geven, een mooi boekje ofzo.

Taartje

Een zelfgebakken taartje zou ik ook wel waarderen hoor en de narcisjes, erg leuk.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

+ Brunette +

+ Brunette +

26-03-2011 om 11:41

Niet twee boeken.

Ik vind dat je het boek moet geven dat jou geraakt heeft en zij nog niet kent, dat is persoonlijker dan een boek uit de top 10. Eventueel een lieve tekst erbij, klaar. Dat hoeft geen heel verhaal te zijn, als het boek voor zich spreekt is een kort bedankje genoeg. Nee echt, niet overdrijven, mijn vriend heeft daar ook een handje van, twee knuffelbeesten tegelijk voor mijn dochter kopen in plaats van één of als ik oorbellen voor mijn verjaardag wil meteen met vijf paar aankomen. Maar ja, hij staat nog maar aan het begin van de lange weg die jij hebt afgelegd. Twee boeken komt echt niet goed over, als ik je therapeut was zou ik er meteen nog een paar sessies achteraan plakken

psycholoog

psycholoog

26-03-2011 om 12:00

Eens met brunette

Eén boek is al een heel mooi cadeau. Ik zou dan idd kiezen voor een boek dat jou geraakt heeft en zij nog niet kent. Dat maakt het juist persoonlijk en daarom waardevol.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.